belgiumdog Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 C est avec une immense tristesse que je vous annonce le décès de notre ami Henri Vernes survenu la nuit dernière . Je vous tiendrai au courant pour la suite . op facebook nu dat Quote
Stem Franquin naar de finale Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 Bob is een wees, met goede pleegouders. 102 jaar. Wat een Oeuvre. Wat een leven. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Veto Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 Slechts 1 keer op stripfestival in Saint Gilles ontmoet om enkele handtekeningen te scoren. Zijn vele verhalen doen hem eeuwig verder leven. RIP. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Peter Motte Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 Opmerkelijk... 102 jaar! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Retardi Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 1 hour ago, Peter Motte said: Opmerkelijk... 102 jaar! Precies! Dan ben je wel een winnaar hoor. En volgens mij was hij nog best scherp. De man heeft zijn leven ten volle benut. Quote
Chorasan Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 De man die werelden openbaarde aan hele generaties jongeren is niet meer. Als kind heb ik zijn boeken verslonden, nadat mijn vader ze 25 jaar daarvoor ook al had verslonden. RIP, beste man... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
stripwereld Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 Ook ik heb als kind de Maraboe pockets van Bob Morane verslonden. Een gezegende leeftijd 102. RIP. Quote
Johan Posted July 27, 2021 Posted July 27, 2021 Ik kende iemand die een handtekening vroeg in heel zijn oeuvre, en hij bracht ze mee op verschillende beurzen omdat zijn rugzak anders te klein was.... Quote
Recommended Posts