Jump to content

favoriete vakantiespecials

cinco

Recommended Posts

Ik las vroeger elke vakantie een MEGA-stripboek van standaard uitgeverij. Eveneens Urbanus en S&W vakantieboeken gehad. Allemaal veel plezier aan beleefd. 

Dit topic doet me er bovendien aan denken: bestaan er nog vakantiestripboeken? Ik zie dit namelijk nooit meer passeren in de stripwinkel.

46 minuten geleden, kbellon zei:

Ik las vroeger elke vakantie een MEGA-stripboek van standaard uitgeverij. Eveneens Urbanus en S&W vakantieboeken gehad. Allemaal veel plezier aan beleefd. 

Dit topic doet me er bovendien aan denken: bestaan er nog vakantiestripboeken? Ik zie dit namelijk nooit meer passeren in de stripwinkel.

Het laatste mega-stripboek van SU dateert geloof ik van 2015.

afbeelding.png.71310ba27dc4ea8885a8dfef31b2db82.png

Er was zo'n vakantieboek van Kuifje dat enkele specials bundelde. Dat heb ik altijd heel graag en vaak gelezen.

image.thumb.png.c6c6f16b0aa2c1cbb5824acc0a1d8e3d.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

5 uren geleden, kbellon zei:

Ik woon zelf in België en hier brengen ze die donald duck of jan, jans en de kinderen vakantieboeken niet uit geloof ik :D 

Het weekblad van Donald Duck ligt in Leuven in sommige krantenwinkels. De strips en pockets zijn al jaren verdwenen. In Wallonië liggen ze nog wel (in het Nederlands).

Op 16/8/2021 om 21:24, Red Arrow zei:

Het weekblad van Donald Duck ligt in Leuven in sommige krantenwinkels. De strips en pockets zijn al jaren verdwenen. In Wallonië liggen ze nog wel (in het Nederlands).

Ooh nooit in Leuven gezien eigenlijk :o 

In Wallonië in het NL is ook best gek.