cinco Posted October 12, 2021 Share Posted October 12, 2021 Je kent dat soort foto's wel van mensen die in een bed vol geldbriefjes liggen. Wat als je dat met strips doet?? Het is niet aan te raden om op softcovers te gaan liggen, dus dan maar hardcovers. En ik heb ook een éénpersoonsbed gebruikt dat op zolder staat zodat ik minder strips nodig heb om het bed te bedekken. Ok, er zijn nog wat openingen. Zo, nu zijn die openingen (bijna) weg. Ergens ook een juiste balans gezocht dat ik de ruggen van de hardcovers niet kraak. Ik weet het, waarom in godsnaam zoiets proberen? Maar uiteindelijk is het wel doenbaar. Dus dit moet dan de ongelezen stapel strips van verzamelaars symboliseren waarvan ze 's nachts wakker liggen. Sorry, geen full-body shot. Quote Link to comment
cartoonesk Posted October 12, 2021 Share Posted October 12, 2021 Slaapt vast niet zo fijn als achterstallige post! Quote Link to comment
Ambreville Posted October 12, 2021 Share Posted October 12, 2021 Het doet me ergens aan denken... Peter Motte 1 Quote Link to comment
Rene Posted October 13, 2021 Share Posted October 13, 2021 Gaaf! Heb je hiervoor subsidie van het rijk gekregen of moest je alles zelf financieren? Quote Link to comment
cinco Posted October 13, 2021 Author Share Posted October 13, 2021 1 minuut geleden, Rene zei: Gaaf! Heb je hiervoor subsidie van het rijk gekregen of moest je alles zelf financieren? Subsidie-aanvraag was naar de prullenbak verwezen omwille van besparingen. Quote Link to comment
Rene Posted October 13, 2021 Share Posted October 13, 2021 1 minute ago, cinco said: Subsidie-aanvraag was naar de prullenbak verwezen omwille van besparingen. Schandalig! Wel Alzheimer onderzoek subsidieren, maar iets waar je praktisch iets aan hebt dan weer niet. Quote Link to comment
cinco Posted May 1, 2022 Author Share Posted May 1, 2022 Op 12/10/2021 om 12:13, cinco zei: Oh wow, ik dacht zeker dat dit al meer dan een jaar geleden was. Dit was ook de laatste maand dat al die albums (allemaal aanraders trouwens) op die locatie aanwezig waren. Quote Link to comment
Recommended Posts