Ga naar inhoud

Amateur Striptekenaar ontdekt forum


CBP2

Recommended Posts

Hey Allen,

Eerste post voor profielfoto test en gelijk een introductie.

Ik Ben CBP2 , Amateuristisch striptekenaar die vanaf de leeftijd van ongeveer 5 jaar tot aan nu (48 Jaar) met striptekenen bezig is geweest. Nooit actief geweest om het publiceerbaar te maken, dus houd ik ze vooral in mijn eigen favoriete stijl. A4 formaat met inkt en derwent colorsoft potloden . Ik ontdekte deze forum dankzij een lid van een andere forum, waar ik heel dankbaar voor ben.

Mijn strip is vooral gebaseerd op de oude Spy vs Spy , maar dan uitgebreid en veranderd naar eigen verhalen. De karakters lijken er ook totaal niet meer op .

Ik ben aan deel 39 bezig momenteel. (deel 1 t/m 25 was voornamelijk in schoolschriftjes getekend , 80blz 6 plaatjes per bladzijde) en deel 26 tm 38 is voltooid en nog steeds in mijn bezit.

deel 1 tm 25 heeft een invalide kat van echt heel lang geleden toen vernield. Heeft me 10 jaar gekost om de moed te vinden verder te gaan met striptekenen.

Ik beloof geen meesterwerken, maar amateurgekrabbel met heel veel karakters in het verhaal , waardoor vooral in de beginfase het nogal chaotisch lijkt met wie is wie ook alweer enzo.

 

Link naar reactie

Door het overlijden van mijn moeder een maand geleden was toen de zin om verder te tekenen een beetje afgezwakt (Ik stuurde haar altijd een bladzijde van het meest recente werk op , en ook aan mijn vader) Doordat ik hier bladzijden ben gaan plaatsen , ga ik ineens als een speer , 3 bladzijden van strip 39 in een mum van tijd , je ziet dus dat ik erg dankbaar mag zijn dat ik dit forum heb ontdekt. Het houdt me op de been.

Blijkbaar ben ik heel gevoelig voor uitwendige factoren voor het vinden van de zin om te tekenen. Eest de invalide kat , toen mijn moeder. Jullie website is mijn redding

 

Link naar reactie

Nog 3 Blz en mijn deel 39 is voltooid....dan wordt het wel tijd voor een jubileumstrip (40 delen )