Ga naar inhoud

Samurai verhalen


bates

Recommended Posts

Beste vrienden,

 

Recent heb ik mijn Miyamoto Musashi reeks vervolledigd.

Nu ben ik aan het kijken om een nieuwe reeks te starten.

 

Ik was aan het denken aan Lone Wolf and Cub, maar mijn stripboer wist me te zeggen dat ze enkel nog losse nummers had en dat bijbestellen in het ENG zeer moeilijk tot onmogelijk is.

Een andere reeks die mijn aandacht wist te trekken is Samurai Executioner, heeft iemand deze al gelezen en is deze aan te bevelen. Helaas zelfde geval, enkel losse nummers :(

 

Of zijn er andere samurai reeksen die je me kan aanbevelen?

 

Alvast bedankt en een fijne zondag vol met leesplezier!

Link naar reactie

Bedankt voor je antwoord @kbellon,

 

Zelf dacht ik in de stijl van Lone Wolf, Vagabond en eventueel Samurai executioner te blijven. 

Kenshin ken ik van de Anime en keek ik als kind heel graag naar. Echter met de reeksen die vanuit Manga naar Anime en vice verse gegaan zijn vind ik dat de verhaallijn ondergeschikt is aan het concept en de klemtoom meer ligt op de personages en tekenstijl. 

Link naar reactie

Je hebt een aantal europese reeksen zoals Kogaratsu en op Manga gebied is er ook nog Blade of the Immortal, al is dat iets meer fantasy dan historisch. Voor de rest ken ik alleen de reeksen die je al hebt opgenoemd.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...