Yncke Posted January 7, 2022 Share Posted January 7, 2022 Tweede ronde. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A cinco B Een winkel waar ik niet graag zou willen zijn. Maar wel prachtig weergegeven door Aimeé. Midden in de Dustbowl, Oklahama. Ptrck yncke.be Link to comment
Ambreville Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 De orinele Franquin, tegen de Franquine van Nederland. Twee toptalenten, maar een schop lenen in een hotel haalt het toch niet van de Brico/Quickgarage aan de Vanderkinderenstraat. Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 Qua winkelgevoel vind ik ze allebei minnetjes (los van de kwaliteiten van de strips). Dan toch maar gekozen voor dat straatbeeld van Franquin. Link to comment
Bonte Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 Idem, het is sterk geromantiseerd maar het straatbeeld van Franquin heb ik altijd zeer graag gezien. Link to comment
Recommended Posts