CBP2 Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Aangezien ik bij de topic ;`Amateur striptekenaar leeft zich uit en ontspant van het tekenen` , begonnen ben bij deel 28 , moet ik toegeven dat ik ook zo langzamerhand begonnen ben bij deel 1 en verder. Dit puur omdat ik nu 48 jaar ben en een half jaar doe gemiddeld over een deel. Als ik deel 1 tot en met 27 nog af wil krijgen , heb ik ongeveer nog 13 a 14 jaar nodig, naast dat ik verder wil met het vervolg van nu deel 41 en verder. Dat kost veel tijd. Vandaar dat ik dat gelijktijdig doe en dit ook hier wil plaatsen. Het leek me onpractisch om in die eerdere topic een ander deel er doorheen te posten . In De Spybond maken we even een sprong naar het moment dat de opvoedbond voor Criminelen nog niet zo lang geleden is opgericht en de leden al elkaar een beetje kennen. Het leden aantal is nog klein en dus overzichtelijker. De criminelen zijn hier ondergebracht omdat de gevangenissen vol zitten en de burgemeester de leiding ( Sunspy en Moonspy ) toestemming heeft gegeven dit monumentale project in gang te zetten. Deel 1 De Spybond , Opvoeding Quote Link to comment
CBP2 Posted January 15, 2022 Author Share Posted January 15, 2022 Tot zover de helft . De andere helft volgt binnenkort (zelf ben ik aan deel 2 bezig ) Quote Link to comment
CBP2 Posted January 18, 2022 Author Share Posted January 18, 2022 Ik was van plan vandaag de andere helft te plaatsen, maar nee het moet nog even wachten. Word vervolgd in ieder geval! Quote Link to comment
CBP2 Posted January 19, 2022 Author Share Posted January 19, 2022 In deel 2 Machtsgreep lopen een aantal verhalen door elkaar (en ik ben er nog in bezig) , ik hoop echter het tot een goed slot te breien, die meer nadruk legt op het gevaar van Moonspy (waar nu nog niet echt veel van te zien is) . Bovendien zien we de geschiedenis van de verandering van Al Marone in Crazyspy. Zoals hij vele delen bekend zal zijn. Quote Link to comment
CBP2 Posted January 19, 2022 Author Share Posted January 19, 2022 Ik ben er nog niet over uit hoe het kan dat mijn kleuren donkergroen en donkerblauw zo licht worden weergegeven , zo heb ik ze echt niet getekend Quote Link to comment
Daan Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 De tekening met "Bom" op p19 is grappig! Leuk gedaan Quote Link to comment
CBP2 Posted January 19, 2022 Author Share Posted January 19, 2022 Ik miste een paar grappige elementen , de laatste tijd werd het steeds meer verhalend en minder grappig. Af en toe heb ik een opleving. Dank je Quote Link to comment
Yncke Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 Teken je covers voor je albums? Quote yncke.be Link to comment
CBP2 Posted January 20, 2022 Author Share Posted January 20, 2022 Nee , ik stop ze in doorzichtige insteekhoezen met ringband gaten en gaan per 3 in kantoor-multomappen(die hele dikke) Quote Link to comment
Lestat Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 Ik zou toch wel eens een paar covers proberen als ik jou was. Dat is altijd een wat leukere uitdaging en eens een afwisseling. Quote Link to comment
CBP2 Posted January 20, 2022 Author Share Posted January 20, 2022 Voor nu houd ik het kopieerbaar. Ik heb het origineel en 1 copy, waarbij nog niet alle delen zijn gedaan. Ik verspreidt ze graag onder familie en vrienden. Ieder een eigen reeks.. En covers maken maakt dit wat lastiger. Ik ga nog niet naar een uitgever maar een drukkerij. Volledig op eigen kosten plusminus 30 bladzijden meerdere delen en in kleur. Maakt het best prijzig! Ik had ook niet het plan om het uit te geven, daarop zijn mijn delen niet geschikt gemaakt. Vandaar dat ik zei dat ik amateur blijf en ter ontspanning en mijn plezier teken.. Quote Link to comment
Yncke Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 Je kunt altijd gaan voor de digitale oplossing. Een PDF of CBZ of zo. 't Is geen papieren uitgave, maar het presenteert al weer mooier. Quote yncke.be Link to comment
CBP2 Posted January 20, 2022 Author Share Posted January 20, 2022 ik houd liever papier , ik ben ouderwets Quote Link to comment
Recommended Posts