Ga naar inhoud

Spybond, De eerste Jaren


CBP2

Recommended Posts

Aangezien ik bij de topic ;`Amateur striptekenaar leeft zich uit en ontspant van het tekenen`  , begonnen ben bij deel 28 , moet ik toegeven dat ik ook zo langzamerhand begonnen ben bij deel 1 en verder. Dit puur omdat ik nu 48 jaar ben en een half jaar doe gemiddeld over een deel. Als ik deel 1 tot en met 27 nog af wil krijgen , heb ik ongeveer nog 13 a 14 jaar nodig, naast dat ik verder wil met het vervolg van nu deel 41 en verder. Dat kost veel tijd.

 

Vandaar dat ik dat gelijktijdig doe en dit ook hier wil plaatsen. Het leek me onpractisch om in die eerdere topic een ander deel er doorheen te posten .

 

In De Spybond maken we even een sprong naar het moment dat de opvoedbond voor Criminelen nog niet zo lang geleden is opgericht en de leden al elkaar een beetje kennen. Het leden aantal is nog klein en dus overzichtelijker. De criminelen zijn hier ondergebracht omdat de gevangenissen vol zitten en de burgemeester de leiding ( Sunspy en Moonspy ) toestemming heeft gegeven dit monumentale project in gang te zetten.

 

Deel 1 De Spybond , Opvoeding

 

 

 

 

01. opvoeding01.jpeg

1.Opvoeding02.jpeg

1.Opvoeding03.jpeg

Link naar reactie

In deel 2 Machtsgreep lopen een aantal verhalen door elkaar (en ik ben er nog in bezig) , ik hoop echter het tot een goed slot te breien, die meer nadruk legt op het gevaar van Moonspy (waar nu nog niet echt veel van te zien is) . 

Bovendien zien we de geschiedenis van de verandering van Al Marone in Crazyspy. Zoals hij vele delen bekend zal zijn.

 

Link naar reactie

Voor nu houd ik het kopieerbaar. Ik heb het origineel en 1 copy, waarbij nog niet alle delen zijn gedaan. Ik verspreidt ze graag onder familie en vrienden. Ieder een eigen reeks.. En covers maken maakt dit wat lastiger. Ik ga nog niet naar een uitgever maar een drukkerij. 

 

Volledig op eigen kosten plusminus 30 bladzijden meerdere delen en in kleur. 

Maakt het best prijzig! 

 

Ik had ook niet het plan om het uit te geven, daarop zijn mijn delen niet geschikt gemaakt. Vandaar dat ik zei dat ik amateur blijf en ter ontspanning en mijn plezier teken..

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...