cinco Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 "Ik ben een schoft." Ik weet niet waarom, maar ik vond dat zo een sterke opener. Die is altijd in mijn hoofd blijven zitten alsof het een legendarische movie-quote was. Het is nochtans een simpele zin, maar het grijpt dadelijk je aandacht Quote
Blutch Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 "Geen commentaar" uit Rumberley, De Blauwbloezen. Ik las dit album voor het eerst op het strand van De Haan, toen ik 12 of 13 jaar was. Meteen verkocht. [edit: ikzelf bedoel ik, niet het album ] Quote
Ptrck Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Uit wel stripverhaal is deze pagina @cinco? Quote
cinco Posted February 7, 2022 Author Posted February 7, 2022 1 uur terug, Ptrck zei: Uit welk stripverhaal is deze pagina @cinco? Quote
P.Saiko Posted February 8, 2022 Posted February 8, 2022 20 uren geleden, Blutch zei: "Geen commentaar" uit Rumberley, De Blauwbloezen. Ik las dit album voor het eerst op het strand van De Haan, toen ik 12 of 13 jaar was. Meteen verkocht. [edit: ikzelf bedoel ik, niet het album ] Die is wel heel sterk. Quote - mens corrupta in corpore corrupto -
Firmin Van De Kasseien Posted February 8, 2022 Posted February 8, 2022 "Kan ik u van ergens?" (maar ik weet niet meer in welke strip dit voorkwam) Quote
cinco Posted April 10 Author Posted April 10 "Dog carcass in alley this morning, tire tread on burst stomach. This city is afraid of me. I have seen its true face." Quote
cinco Posted August 23 Author Posted August 23 de onherroepelijke tijd gaat voorbij mijn tijd zit er bijna op maar jij telkens als je terugkomt in mijn dromen dan zijn je armen frisser dan de dageraad en je ogen helderder dwars door de tijd blijft mijn herinnering je koesteren Sasmira (1997/1998 - Vicomte) Quote
Recommended Posts