Ga naar inhoud

België Gestript ( Geert De Weyer )


Kool Thing

Recommended Posts

Geert liet me weten dat de voorraad België Gestript uitverkocht is. Hier en daar zijn ze wel nog te vinden in de winkels.

Maar voor de late beslissers is het nu de moment!

Het is bij ons in de boekhandel toch ook niet meer te vinden.

Grrr. Ik had een gratis recensie-exemplaar kunnen krijgen.

Maar ik had het niet aangenomen omdat ik vond dat ik als eindredacteur niet de geschikte persoon was om een recensie te schrijven.

Maar ik wou wel iets, doen, en toen kreeg ik gelukkig het idee voor die malle video.

Link naar reactie

Het is bij ons in de boekhandel toch ook niet meer te vinden.

Grrr. Ik had een gratis recensie-exemplaar kunnen krijgen.

Maar ik had het niet aangenomen omdat ik vond dat ik als eindredacteur niet de geschikte persoon was om een recensie te schrijven.

Maar ik wou wel iets, doen, en toen kreeg ik gelukkig het idee voor die malle video.

 

Zoals ik zei: hier en daar is hij nog te vinden, bijvoorbeeld hier in Sinnekloas bij de Standaard Boekhandel.

Malle video? Ik vond het leuk en origineel!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Hij signeerde vandaag in De Poort.

Hij signeerde op een kartonneke met de vorm van Belgie.

Dat past perfect in het uitgestampte deel van de cover . Leuk!

 

Dat was misschien de laatste geplande signeringsessie. Want het succes heeft ook een keerzijde.

Naar verluidt beraadt de uitgeverij zich of eventuele sessies nog de moeite zijn, want de voorraad is toch al uitgeput.

Indien er een tweede druk komt, zal men natuurlijk wel wervende sessies plannen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Toch wel sterk, zo'n succes. Ik had het niet echt verwacht. Gehoopt, ja, maar het boek kost tenslotte 50 euro. Er was duidelijk behoefte aan zoiets.

Ik hoop dat hij de volgende keer wat meer aandacht besteedt aan bijv. Thomas Pips. Er zitten inderdaad nog wat lacunes in.

Link naar reactie

Toch wel sterk, zo'n succes. Ik had het niet echt verwacht. Gehoopt, ja, maar het boek kost tenslotte 50 euro. Er was duidelijk behoefte aan zoiets.

Ik hoop dat hij de volgende keer wat meer aandacht besteedt aan bijv. Thomas Pips. Er zitten inderdaad nog wat lacunes in.

 

Ik veronderstel dat alle aanmerkingen welkom zijn bij Geert. Zeker wanneer er een tweede druk komt.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ik denk dat zijn plan is om om de tien jaar een bijgewerkte versie uit te brengen, dus een tweede druk zal volgens mij ongewijzigd zijn.

Het is ook veel werk geweest voor alle betrokkenen. Ik weet niet of Geert zelf het ziet zitten om al zo snel voor een bijgewerkte editie te zorgen.

Link naar reactie

Volgens mij is het boek nooit met dat stukje karton verkrijgbaar geweest. Overal waar ik het boek zie, is het zonder dat stuk. Daarom is het boek meestal ook in plastic omwikkeld.

ja - duh... Ik vermoed dat er niet echt meer dergelijke signeersessies in het vooruitzicht zijn?

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...