Richard Boom-vavavoom Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 https://destripdagen.nl/ Broodfabriek Rijswijk Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 2, 2022 Author Share Posted August 2, 2022 Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit ben geweest maar ga nu voor het eerst!!! REBOOT komt met een speciale ingekleurde NICKY SAXX, dus dat lijkt me al geweldig! Met nieuwe Romano Molenaar cover Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 2, 2022 Author Share Posted August 2, 2022 44 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said: Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit ben geweest maar ga nu voor het eerst!!! dus... iemand nog meer tips? of weet iemand wie nog meer komt (qua uitgeverijen of tekenaars of wie dan ook)? Laatste dag van mijn vakantie, dus leek me leuk om te gaan Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 6 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei: dus... iemand nog meer tips? of weet iemand wie nog meer komt (qua uitgeverijen of tekenaars of wie dan ook)? Laatste dag van mijn vakantie, dus leek me leuk om te gaan Vanaf 8 augustus wordt de website van De Stripdagen ververst met actuele beursinfo. Eppo zal ook vast weer ruim vertegenwoordigd zijn met tekenaars. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 3, 2022 Author Share Posted August 3, 2022 dus nog een weekje wachten. Leuk! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Stripenbd Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 17 uren geleden, dutch lines zei: Vanaf 8 augustus wordt de website van De Stripdagen ververst met actuele beursinfo. Eppo zal ook vast weer ruim vertegenwoordigd zijn met tekenaars. Dat zal zeker het geval zijn maar de wereld is groter. En in die grotere wereld zijn er veel interessante strips en tekenaars. Het stripschap kiest blijkbaar alleen voor de inner circle en niet voor het aanjagen van de stripcultuur. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 8, 2022 Author Share Posted August 8, 2022 Ik lees net dat Uitgeverij Kippenvel, de serie Jack Pott (van Minck RIP Oosterveer en Willem Ritsier) in een nieuw 6-delig formaat (oblong, dus overdwars-achtig) gaat uitbrengen. Of het een reprint is van de oorspronkelijke 3-delige stripboekenserie, weet ik nog niet. Of er ook materiaal wordt gebruikt wat nog niet eerder was verschenen, weet ik ook nog niet. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Op 3/8/2022 om 11:03, Stripenbd zei: Dat zal zeker het geval zijn maar de wereld is groter. En in die grotere wereld zijn er veel interessante strips en tekenaars. Het stripschap kiest blijkbaar alleen voor de inner circle en niet voor het aanjagen van de stripcultuur. En wie betaald dat aanjagen? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 8, 2022 Author Share Posted August 8, 2022 29 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said: Ik lees net dat Uitgeverij Kippenvel, de serie Jack Pott (van Minck RIP Oosterveer en Willem Ritsier) in een nieuw 6-delig formaat (oblong, dus overdwars-achtig) gaat uitbrengen. Of het een reprint is van de oorspronkelijke 3-delige stripboekenserie, weet ik nog niet. Of er ook materiaal wordt gebruikt wat nog niet eerder was verschenen, weet ik ook nog niet. Ik kreeg nog de volgende info Quote het komt in oblong. Zwart wit. 2 stroken op n pagina. 110 pagina's dik. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 12, 2022 Author Share Posted August 12, 2022 Met nog 3 weken te gaan, lees ik een bericht uit 05-22 en daarin staat Quote De Stripdagen komen er aan en in aanloop daarnaartoe gaan we je regelmatig iets vertellen over de stripmakers, uitgevers en standhouders die aanwezig zullen zijn. Ik ben reuze benieuwd . De term "regelmatig" bijvoorbeeld ach.. het zal wel. Ik beslis op de dag zelf dan wel. Als de organisatie de website nog niet eens kan updaten, dan weet ik het ook niet meer. En hun facebook is enkel reposts van anderen, zonder écht nieuws dat niet hierboven al staat. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Ambreville Posted August 12, 2022 Share Posted August 12, 2022 3 hours ago, Richard Boom-vavavoom said: Met nog 3 weken te gaan, lees ik een bericht uit 05-22 en daarin staat Ik ben reuze benieuwd . De term "regelmatig" bijvoorbeeld ach.. het zal wel. Ik beslis op de dag zelf dan wel. Als de organisatie de website nog niet eens kan updaten, dan weet ik het ook niet meer. En hun facebook is enkel reposts van anderen, zonder écht nieuws dat niet hierboven al staat. Persoonlijk ben ik dat druppelgewijs informatie geven met als achterliggend idee om een hype te creeren zo beu als koude pap. Ik denk ook dat het eerder frustratie oplevert ipv extra bezoekers. Waarom zou ik naar dat festival gaan? Als het een verre verplaatsing is wil ik info vooraleer ik iets inplan. Tenzij je een Guarnido of dat niveau achter de hand houdt, heeft dit ook geen zit. Door te hypen en dan aan te kondigen is de kans groter dat je ontgoocheld ipv aantrekt. Quote Link to comment
Stripenbd Posted August 12, 2022 Share Posted August 12, 2022 Een hype zal Rijswijk niet worden. Vorig jaar druk op zaterdag bij een stand en voor de rest al vroeg in de middag doodse stilte. Ik heb begrepen dat het op zondag nog minder was. Ik denk en vrees dat men gewoon niks te delen heeft. Mijn agenda is dat weekend leeg en zal zo blijven tenzij Guarnido komt . Dank voor de suggestie! Om het wel evenwichtig te verdelen .Brussel strips is ook niet geïnteresseerd in communicatie. Quote Link to comment
Ambreville Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 11 hours ago, Stripenbd said: Een hype zal Rijswijk niet worden. Vorig jaar druk op zaterdag bij een stand en voor de rest al vroeg in de middag doodse stilte. Ik heb begrepen dat het op zondag nog minder was. Ik denk en vrees dat men gewoon niks te delen heeft. Mijn agenda is dat weekend leeg en zal zo blijven tenzij Guarnido komt . Dank voor de suggestie! Om het wel evenwichtig te verdelen .Brussel strips is ook niet geïnteresseerd in communicatie. In Brussel is her nier hypen, het is gewoon incompetentie. Er is nu wel een programma, maar dat is nog niet echt werkbaar. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 13, 2022 Author Share Posted August 13, 2022 16 hours ago, Ambreville said: Persoonlijk ben ik dat druppelgewijs informatie geven met als achterliggend idee om een hype te creeren zo beu als koude pap. alleen jammer dat die aanpak wél wordt benoemd, maar er wordt niets mee gedaan. Van mij mag het ook alle info in 1 keer hoor... heerlijk! Maar GEEN informatie 3 weken vantevoren, is werkelijk zot Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 14, 2022 Author Share Posted August 14, 2022 On 8/2/2022 at 5:35 PM, dutch lines said: Vanaf 8 augustus wordt de website van De Stripdagen ververst met actuele beursinfo. nada noppes . Jammer. Denk dat er teveel mensen op vakantie zijn. Bij mij op het werk kwam ik er ook achter dat plotseling iedereen (van consultant tot teamleider tot management) weg was en dat het overlapte. Niet handig, maar ach... we zullen opeens straks HEEL veel info krijgen, hoop ik,. Ik heb het nu over de Stripdagen weer Quote Eppo zal ook vast weer ruim vertegenwoordigd zijn met tekenaars. a leuk om te horen. Wil er de nieuwe Sangre halen. Ik heb wel hun site/socials bekeken, maar ook daar niets over Rijswijk. Het is nogal stilletjes dus. Iedereen ligt aan het water Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan Posted August 15, 2022 Share Posted August 15, 2022 En de klok tikt verder : nog 19DAGEN 00UUR 55MINUTEN 01SECONDEN Quote Link to comment
Stripenbd Posted August 15, 2022 Share Posted August 15, 2022 We staan straks allemaal weer schouder aan schouder en rij na rij te dringen om binnen te komen. Op Facebook staan enkele uitgevers en oa Robert vd Kroft genoemd. Quote Link to comment
fazerco Posted August 15, 2022 Share Posted August 15, 2022 Lol, elk jaar hetzelfde hier,.........en op de stripbeurs. Pak de lijst van vorig jaar en hoop dat er 1 of 2 andere tekenaars er bij zullen zijn. Jullie staan toch weer in de rij bij Romano en consorten. Succes. Quote Link to comment
Johan Posted August 16, 2022 Share Posted August 16, 2022 Het zijn net die 1 of 2 andere tekenaars die me interesseren Quote Link to comment
Stripenbd Posted August 16, 2022 Share Posted August 16, 2022 Ga wel op tijd...ze zijn zomaar verdwenen wegens gebrek aan toeloop. Quote Link to comment
dutch lines Posted August 16, 2022 Share Posted August 16, 2022 Facebook-bericht De Stripdagen: Beste stripliefhebbers, We realiseren ons heel goed dat velen van jullie wachten op meer informatie over de komende Stripdagen op 3 en 4 september 2022 in de Broodfabriek in Rijswijk. Wees gerust, daar wordt hard aan gewerkt. De eerste berichten over signerende stripmakers en nieuwe albums zijn al op Facebook gepost. De komende dagen zullen dat er steeds meer worden totdat alle informatie bekend is. Tijdens het komende Kamper Stripspektakel op 20 augustus hopen we de definitieve lijst met standhouders en stripmakers af te ronden, hoewel de aanmelding ook daarna open zal blijven staan. Tot ziens allemaal op 3 en 4 september in de Broodfabriek in Rijswijk! Het bestuur van Het Stripschap en de organisatie van De Stripdagen Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Daan Posted August 16, 2022 Share Posted August 16, 2022 Ja, Facebook, daar heb je wat aan... Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 17, 2022 Author Share Posted August 17, 2022 On 8/16/2022 at 10:54 PM, Daan said: Ja, Facebook, daar heb je wat aan... ? zeker. Daar stond deze (wazige) info op, dus... En is ook het enige kanaal waar ze (zeker vandaag) flink actief op zijn met nieuwtjes re-sharen Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
fazerco Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 Van Facebook. Zullen we dan maar?.. Want het wordt nu wel echt tijd om te vermelden welke stripmakers er sowieso naar De Stripdagen komen, ookal zijn alle details nog niet beschikbaar. Hier is een eerste overzicht: Stephanie Melynda Camara – nieuw talent Maria Schlüter – nieuw talent Marissa Delbressine – Het Stripschap/zondag Robert van der Kroft – Het Stripschap/zaterdag Willem Vleeschouwer – Het Stripschap/zondag Daniel van den Broek – Het Stripschap/zaterdag Felisa – Reboot/nieuw talent Lyx – Reboot/nieuw talent Willem Ritstier - Reboot Yan Gevuld Marq van Broekhoven Wilbert van der Steen Marc Verhaegen Superkipart Argibald Jeroen Funke Jan Vriends Tim Artz Ferry Seegers Ralph Dikmans Claudia van Bakel Anastasia Krylova Maartje van der Voet 5 panel Beeldenstorm David den Ouden Gerben van Heeten Irene Berbee Raquel Versteeg Wilma van den Bosch Pascal Oost Henrieke Goorhuis Quote Link to comment
Stripenbd Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 Ik wens de bezoeker alvast veel plezier. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 28, 2022 Author Share Posted August 28, 2022 Quote De Stripdagen staan voor de deur en zoals beloofd laten we in deze nieuwsbrief weten welke stripmakers in de Eppo stand komen signeren. En hier zijn ze: Dick Heins, Romano Molenaar, Martin Lodewijk, Aart Cornelissen, René Uilenbroek, Remco Polman, Gerben Valkema, Gerard Leever en Hans van Oudenaarden. Romano en Remco zijn er beide dagen. Dick, Martin, Aart en René alleen op zaterdag Gerard, Hans en Gerben op zondag. Een fraaie line-up en we hopen natuurlijk ook jou daar te zien! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 28, 2022 Author Share Posted August 28, 2022 On 8/23/2022 at 5:46 PM, fazerco said: Van Facebook. Felisa – Reboot/nieuw talent Lyx – Reboot/nieuw talent Willem Ritstier - Reboot Leuk... Felisa is binnenkort ook te zien op de cover van Sisterhood Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 28, 2022 Author Share Posted August 28, 2022 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 28, 2022 Author Share Posted August 28, 2022 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
eriktex Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Nieuwe Tex Willer bij HUM! Getekend door Enrique Breccia. Te Rijswijk speciale beurseditie hardcover, rode linnen rug, ex-libris a € 29,95: Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Stripenbd Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Op 28/8/2022 om 18:24, Richard Boom-vavavoom zei: Kun jij niet als communicatie man aan de slag bij het Stripschap? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 30, 2022 Author Share Posted August 30, 2022 hhahahaha. Wie weet. maar daar is nu nog geen sprake van Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
alexmarvel Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 ik ga op zondag! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 zaterdag Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
AHMO Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Zaterdag een halve dag en zondag de gehele dag. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 ligt het nu aan mij, of is deze plattegrond bijna niet leesbaar? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
AHMO Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 bijna! Je hebt geen bril nodig of misschien toch wel Zat in de nieuwsbrief van de Stripschap eruit gehaald en gewoon hierna toe gesleept Quote Link to comment
Recommended Posts