Koen Claeys Posted September 2, 2022 Share Posted September 2, 2022 Volledige reeks van Shade, the Changing Man : alles in zo goed mogelijke staat, elke afzonderlijke comic is 'bagged and boarded'. Bevat ook de postkaartjes die de reeks begin 1990 aankondigden. Nooit volledig in TPB's uitgebracht. €100 VERKOCHTIk verzend het liefst via Homerrpunten (zowel België als Nederland: €4), afhalen kan ook. Kijk ook eens op mijn shop : https://www.lastdodo.nl/nl/shops/Koen-Claeys Link to comment
linthout Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Dit verkoop je toch niet!!!! De beste reeks aller tijden! Link to comment
Koen Claeys Posted September 3, 2022 Author Share Posted September 3, 2022 I know this comic holds a special place in your heart. Ik lijd aan plaatsgebrek... Een mens begint dan zotte dingen te doen. Ik heb nog een leesachterstand waarmee ik misschien nog 20 jaar zal zoet zijn en ben ondertussen, als vijftiger, ook niet meer van de aller-jongste. (Momenteel Hellblazer aan het lezen voor de eerste keer.) En ik wil in de toekomst nog plaats hebben voor nieuwe aankopen...want de aankoop-goesting is er nog... Er zijn nog comics/strips die ik waarschijnlijk zal verkopen, en dat zal dan misschien ook voor onbegrip zorgen.... Link to comment
linthout Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Ik heb hetzelfde probleem... Het is ook weer verkooptijd... Mijn rekken zijn ook overvol... Probleem is dat het steeds pijnlijker wordt... Want na de zoveelste selectie hou ik bijna enkel strips over die ik keigoed vind...Maar het is dat of geen strips meer kunnen kopen...Het grootste plezier is nog steeds stripwinkels aflopen en met een volle tas nieuwe aanwinsten naar huis trekken... Koen Claeys 1 Link to comment
rafke73 Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Ik ken het probleem ook maar al te goed, maar helaas, jouw aanbeveling heeft er toch voor gezorgd dat ik een plaatsje vrij moet maken voor deze reeks. Bedankt voor de tip! Ik ben benieuwd! Link to comment
Timhardt Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 Ik zou dit ook willen kopen, maar je kent me, hardcovers....binnen een paar weken staan mijn boeken eindelijk waar ik wil: ingemaakte kasten, spotjes, etc...met ruimte voor 130 lopende meter, waarvan ongeveer 80 lopende meter volzet is. Koen Claeys 1 Link to comment
lukoste Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 3 hours ago, Timhardt said: Ik zou dit ook willen kopen, maar je kent me, hardcovers....binnen een paar weken staan mijn boeken eindelijk waar ik wil: ingemaakte kasten, spotjes, etc...met ruimte voor 130 lopende meter, waarvan ongeveer 80 lopende meter volzet is. 80 lopende meter strips ? Link to comment
linthout Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 Oei? Is 80 lopende meter strips VEEL???? Oeioei.... Link to comment
lukoste Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 17 minutes ago, linthout said: Oei? Is 80 lopende meter strips VEEL???? Oeioei.... Uiteraard is dat veel. Mijn Urbainkes nemen nog geen meter in beslag. Link to comment
Waldorf Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 130 meter? Ik moet dringend weer gaan bouwen. Ik heb 65 meter boeken en strips staan. En het zit vol. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Koen Claeys Posted September 6, 2022 Author Share Posted September 6, 2022 En 't is verkocht. Was uiterst aangename kennismaking met de koper. Link to comment
Recommended Posts