Ga naar inhoud

Shade, the Changing Man (Vertigo) - VERKOCHT


Koen Claeys

Recommended Posts

Volledige reeks van Shade, the Changing Man : alles in zo goed mogelijke staat, elke afzonderlijke comic is 'bagged and boarded'.  Bevat ook de postkaartjes die de reeks begin 1990 aankondigden.  
Nooit volledig in TPB's uitgebracht.

€100
VERKOCHT

Ik verzend het liefst via Homerrpunten (zowel België als Nederland: €4), afhalen kan ook.
Kijk ook eens op mijn shop : https://www.lastdodo.nl/nl/shops/Koen-Claeys



IMG_4284.thumb.jpg.f59aa8db486ff487698928e1a08a959c.jpg

Link naar reactie

I know this comic holds a special place in your heart. 😉 
Ik lijd aan plaatsgebrek... Een mens begint dan zotte dingen te doen.  Ik heb nog een leesachterstand waarmee ik misschien nog 20 jaar zal zoet zijn en ben ondertussen, als vijftiger, ook niet meer van de aller-jongste.  (Momenteel Hellblazer aan het lezen voor de eerste keer.) En ik wil in de toekomst nog plaats hebben voor nieuwe aankopen...want de aankoop-goesting is er nog...
Er zijn nog comics/strips die ik waarschijnlijk zal verkopen, en dat zal dan misschien ook voor onbegrip zorgen....  

Link naar reactie

Ik heb hetzelfde probleem... Het is ook weer verkooptijd... Mijn rekken zijn ook overvol... Probleem is dat het steeds pijnlijker wordt... Want na de zoveelste selectie hou ik bijna enkel strips over die ik keigoed vind...Maar het is dat of geen strips meer kunnen kopen...Het grootste plezier is nog steeds stripwinkels aflopen en met een volle tas nieuwe aanwinsten naar huis trekken...

Link naar reactie
  • Koen Claeys changed the title to Shade, the Changing Man (Vertigo) - VERKOCHT
  • Yncke locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...