cinco Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 Ik heb dat vooral met strips van mijn jeugd die ik in het begin van deze eeuw heb verkocht omdat ze toch niet meer in geweldige staat waren. (als lager schoolmanneke krijgen je strips veel meer te verduren en vele reeksen van de jaren '80 waren gewoon geniet en hingen achteraf half los + ook nog eens vergeeld) En die Asterixen van Dargaud uit de jaren '90 hebben ondertussen ook iets perkamenterig, dus af en toe koop ik van de betere delen een nieuwere versie met een modernere (en betere?) inkleuring. Quote Link to comment
Ambreville Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 Tellen natuurrampen? Jommeke kwijtgespeeld in een overstroming, en daarna terug gekocht. Quote Link to comment
bammar Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 1 uur terug, Ambreville zei: Tellen natuurrampen? Jommeke kwijtgespeeld in een overstroming, en daarna terug gekocht. Waarschijnlijk teruggekocht in het Frans Quote Link to comment
Ambreville Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 1 minute ago, bammar said: Waarschijnlijk teruggekocht in het Frans Nope. Dat kon ik toen nog niet, en dat moest ook niet. Jommeke was niet van een vertaaluitgever. Quote Link to comment
Waldorf Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Ik heb nooit dingen weggedaan omdat ze in slechte staat zijn. En dus ook nooit zaken weggedaan om ze daarna opnieuw te kopen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted December 19, 2022 Author Share Posted December 19, 2022 Mijn eerste verhuis toen ik rond de 20 was heeft me indertijd min of meer verplicht om schoon schip te maken. Te weinig oppervlakte in die studio om het allemaal te stockeren. Quote Link to comment
cartoonesk Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Het gebeurt me nog steeds dat ik beschadigde stripboeken op amateuristische wijze oplap! Toch wel ook eens albums opnieuw gekocht, zoals bv. Hommeles in Rommelgem en enkele Suske en Wiske's. Quote Link to comment
Recommended Posts