Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Hier wel. Als hij dus gewoon tekent. Maar ik ben over het algemeen niet aan geschilderde striptekeningen.

Het zijn tekeningen, zoals X-Men Vignettes of Black Dragon, maar de kleuren op het eerste deel zijn wel... acquired taste, zullen we maar zeggen.

Ik vind geen aparte credit voor kleuren in het boek, dus ik vermoed dat Bolton het zelf deed, maar... Brrrrr.

Link naar reactie

Gekocht :

 

Wolverine : Sabertooth Reborn (graag gelezen dit vervolg op Evolution. Goed getekend. maar veel betekent het niet, in Wolvies saga)

 

Graag gelezen? What an utter piece of useless trash this was. Evolution was al deprimerend in hoe mooi 't getekend was en hoe ongebrijpelijk, belachelijk en snel vergeten de 'plot' was dan doen ze't nog eens met deze abortie. De laatste stuiptrekking van heel die Romulus/Daken/Way/Loeb clusterfuck die niet alleen niks bijdroeg tot Wolverine, het verpestte nog eens een boel dingen die alleen maar vaag, mysterieus en onverklaard werkten. Zowel Evolution als this utter piece of barely legible shite mag absoluut nooit meer vermeld worden.

Spock, jij vindt uiteraard wat je vindt, maar ik zal je op elk punt tegenspreken  :e012: Prentjes: heel mooi.

Ik dank u. 

Link naar reactie

Joe Hill heeft me nog niet teleurgesteld. I'll check it out.

 

 

Hee Koen deze al binnen? Nog niet gelezen maar ziet er erg tof uit!

Iets zegt mij dat je dit leuk gaat vinden. :e012:

 

attachicon.gifwraith.jpg

Dit is de comics prequel van Joe Hills laatste boek: NOS4A2

Deftig boek, maar in stijl deed het me heel hard denken aan Stephen King. Zeker geen probleem (ik kan ook de bloedlijn) maar het greep me niet zo hard aan als (alweer) Locke & Key. Misschien een beetje teveel 'been there, read that' in het plot. Regardless kan dit wel goed zijn.

NOS4A2 bevat enkele uiterst boeiende concepten en een idee voor een kinderboek dat ik absoluut totaal zonder twijfelen onmiddellijk subiet direct zou kopen. Hill vermeld er ook achterin (ik luisterde naar het audioboek) dat hij absoluut graag zo'n kinderboek zou willen produceren. IDW needs to make this happen. Lees 't boek: niet alleen zal je me beamen, der zullen emails naar uitgeverijen volgen, I kid you not.

Link naar reactie

Ik heb gelukkig Wolverine & the X-men gelezen, want de reguliere reeks van Wolvie vond ik op niks trekken. De laatste twee/drie van Aaron, die van Bunn... No please, never again dat genre. Ik weet niet waarom dat nodig was om de reeks die kant te laten uitgaan.

De twee laatste Wolvies die ik las, waren gelukkig weer beter : die nieuwe Marvel Now en die eerste Savage Wolverine (die vond ik eigenlijk nog de beste).

 

Nu kan je inderdaad zeggen : Wolverine is overal in de Marvel Universe, maar de X-titels waar hij in meedoet, zijn wel de beste, raar maar waar.

Link naar reactie

Niet dat van bovennatuurlijke inslag. Daar kan ik mee om.

 

Maar het moest plots allemaal zo gringe en pulpy en horrory zijn, met crazy menseneters en gekke preffessers. 

Ik vind Wolvie het best als Loner op zijn Bike, of gewoon als Superhero. Dat is al genre genoeg, daar moet niet meer genre aan te pas komen.

Link naar reactie

I heard you the first time,  :e005:

Devil's Advocate: is dat loner/biker deel van zijn leven niet al wat doodgeknuppeld? Hij is dat bijvoorbeeld niet in Wolvie & X-Men, dat je zo goed vindt.

Ik vond het wel wat hebben, alleen al om 't novelty gevoel, maar het grootste probleem, denk ik, voor de ongoing is dat 'm in teveel andere titels zit, en daar dikwijls al 'belangrijkere' verhalen verteld worden. Hij bengelt daar vaak maar wat in een panel te niksen (thanks Bendis). Teveel 'belangrijk' maakt uiteindelijk niks nog belangrijk.

Link naar reactie

Maar Wolvie & the X-men is een X-men titel, geen Wolvie Solo titel.

En Wolvie & Bike : daar heb ik eigenlijk alleen maar die Rucka boeken van. En wat ouwe, maar toen zat-ie in Madripoor en dat las ik NOG liever. :)

Hama / Silvestri. Af en toe toch, denk ik.

Daarin was 't vooral gewoon ook een andere persoon.

Is daar al een volume van uit?

Link naar reactie

Ja, maar ik heb me die ouwe trades toch maar niet gekocht (voorlopig). Het grootste deel van die eerste Hama/silvestri heb ik toch al, en er zijn ondertussen nog twee andere dikke bundels uitgekomen met oud Wolvie spul in. Ik kan niet meer volgen...

 

Als ik ooit, in mijn ouwe dag, niet weet wat gekocht en gelezen, dan heb ik nog altijd iets om op terug te vallen. :)

Link naar reactie

Zojuist het volgende gekocht

GREEN WOMAN TP (JohN Bolton artwork!!!)
RACHEL RISING TP VOL 03 CEMETERY SONGS (Terry Moore!!!)
ULTIMATE COMICS IRON MAN ARMOR WARS PREM HC (slechts 5 Euro!!)


Dus ik ben weer happy!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Gekocht :

Star Wars Legacy II vol. 1 : Prisoner of the Floating World

Smoke/Ashes

 

dvd (niet bij FRS want daar komen geen bestellingen binnen voor onbepaalde tijd) :

The Hobbit extended ed. Drie uur film en negen uur prachtige extra‘s

The Wolverine.

opniew besteld : de tweede F4.

YEAH Smoke/Ashes! Don't read when drunk ;-)

Is FRS nie failliet?

Link naar reactie

The Hobbit extended ed. Drie uur film en negen uur prachtige extra‘s

 

o lekker! MOet ik eigenlijk ook doen!

Ik weet nog dat ik mijn eerste bestelling (LOTR part 1) plaatste via play.com

Ik weet geeneens of die nog bestaat!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ja, maar de winkels zijn nog open.

Smoke las ik vroeger al (IDW). Zeer goed.

 

Ik wou Smoke/Ashes al een tijdje kopen maar er was steeds teveel uit. Nu ontbrak een deel van de levering, en het boek stond er gelukkig nog, dus het was het moment :)

 

Smoke zeer goed idd. Vond Ashes daarentegen een stuk minder. Nog steeds goed, maar toch...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...