Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Op de Stripbazaar in Beverwijk het volgende meegenomen:

Gekregen omdat ik vertaler ben: RAVINE #1, #2

Gekocht omdat het lekker oldskool is!

Russ Bender SF boek HC

En omdat het gewoon gaaf spul is:

Conan And the Midnight God TPB
The Chronicles of Conan Volume 2: Rogues In the House and Other Stories (2003) — collects issues 9-13, 16.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ja, heb die al een paar keer vast gehad, maar de voorbije weken had ik altijd meer dan genoeg te kopen. SW achterstand, of X-achterstand, hou ik voor de weken dat er niet veel uit is. :)

Purge liet ik staan omdat er een comic inzit die ook in CW vol 9 zit. Maar wat is nu 1 comic... ;)

En nu wacht ik op een omnibus met de drie Vader HC‘s in. En nog enkele andere...

Link naar reactie

3 Vader HCs? Zoals dat verhaaltje door Gibbons geschreven en die 9th Assassin?

Purge is wel een leuk dingske, maar veel vooruitgang op Vaders persoonlijkheid kan je uiteraard niet verwachten.

 

Ik heb Dawn of the Jedi vol 2 dan toch uit. Ik hou het zeker nog een volume vol. De opbouw naar wat wellicht het eerste sith-duo wordt, vind ik wel interessant.

Link naar reactie

Neen, die Stormwatch is nog Milligan. Ik blijf die reeks toch doorkopen. Het is stormwatch...

Batwoman koop ik niet meer, die knoop is doorgehakt.

Wonder Woman, daar twijfel ik nog sterk. Ik heb al verschillende keren met de derde HC in mijn handen gestaan, maar altijd teruggezet. Weet niet waarom, want ik vond de eerste 2 eigenlijk wel goed. Brainfart waarschijnlijk...

Grr. Argh.

Link naar reactie

 

 

 

HELLBLAZER TP VOL 06 BLOODLINES

 

 

 

STAR WARS LEGACY HC VOL 02

 

 

 

BLADE OF THE IMMORTAL TP VOL 27 (nog 3 delen te gaan nu, één van de beste manga's ooit!!!)

 

 

 

WALKING DEAD HC VOL 09

 

 

 

ELEPHANTMEN HC VOL 06 EARTHLY DESIRES (vorige deel was iets minder, issue 49, laatste issue in dit deel is een afronding van de grootste story arc. eens zien of ik het nog verder volg hierna)

 

 

 

RAVINE TP VOL 01 (damn you, budget-eating-forum ;))

 

 

 

STAR WARS TP GENERAL GRIEVOUS (damn you, budget-eating-forum ;))

 

 

 

STAR WARS DARK TIMES TP VOL 06 FIRE CARRIER (een gewelige run totnogtoe vind ik)

 

 

 

STAR WARS TP VOL 01 IN THE SHADOW OF YAVIN (de run van wood, erg benieuwd!!!)

 

Link naar reactie

Voorbestelling op FACTS alvast geplaatst:

 

DROMEN/DREAMS/SONGES bij Dark Dragon Books (want dat boek blijft me achtervolgen sinds ik het heb ingekeken!!)

MARADA SHE-WOLF (want Bolton en lang genoeg gewacht op de bestelling via Bookdepo. Nu maar gewoon rechtstreeks!)

SHAME #1, #2 (want ook Bolton!! )

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Voorbestelling op FACTS alvast geplaatst:

 

DROMEN/DREAMS/SONGES bij Dark Dragon Books (want dat boek blijft me achtervolgen sinds ik het heb ingekeken!!)

MARADA SHE-WOLF (want Bolton en lang genoeg gewacht op de bestelling via Bookdepo. Nu maar gewoon rechtstreeks!)

SHAME #1, #2 (want ook Bolton!! )

Ik ga't niet voorbestellen maar ik wil het zeker bij 'm gaan halen.
Link naar reactie

Voor de creators zou ik dat zeker willen, maar the Rocketeer doet me niet echt iets.

 

Is voor mij ook vnl om de interactie met Betty te doen. Heerlijk vind ik dat :)

 

Rocketeer Adventures vond ik ook al zo leuk. En die herprint in HC van de Dave Stevens is gewoon zo classy.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Is voor mij ook vnl om de interactie met Betty te doen. Heerlijk vind ik dat :)

 

Rocketeer Adventures vond ik ook al zo leuk. En die herprint in HC van de Dave Stevens is gewoon zo classy.

bsoluut mee akkoord. Enfin, Betty zal voor mij niet de doorslag geven, but she's certainly easy on the eyes.

De reprint van Stevens werk choqueerde me vooral omdat er maar zo weinig van is.

Link naar reactie

Hmmm, Magnus, Solar en Turok bij Dynamite. Ik las de oude verhalen in De Superhelden pockets en de eerdere Hip comics geloof ik. Elke Valiant comic die er is heb ik. Het Valiant van nu sla ik over...geen shared universe meer, teveel en te verslavend...ja, toch wel. En DE 3 characters ontbraken. Prima dat ze ergens anders zitten...die ga ik wel volgen...in trades. Ik ben zeer benieuwd.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...