Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Pfff... Moest de concurrentie even goed zijn als Apple... 

Aan de andere kant : heb me vorige week een Windows 8 Phone (Nokia 620) gekocht en ben daar zééér content van.

Zelfs al staat er microsoft brol op dan zijn er nog altijd die Finnen die er iets deftig van kunnen maken.

Als het werkt ligt het dus aan de Finnen, gaat het kapot dan is het Microsoft.

Dat is gewoon een natuurwet...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Zelfs al staat er microsoft brol op dan zijn er nog altijd die Finnen die er iets deftig van kunnen maken.

Als het werkt ligt het dus aan de Finnen, gaat het kapot dan is het Microsoft.

Dat is gewoon een natuurwet...

Ik zou mezelf nu ook niet bepaald martelen met nog meer Microsoft 'it's-not-apple' op zo'n mobiel affaire, maar ik wil dan ook zo geen affaire.

ALS het niet anders kan, ga ik in elk geval eerder richting Android. There's no system if it's a 2-party system.

Link naar reactie

Ik zou mezelf nu ook niet bepaald martelen met nog meer Microsoft 'it's-not-apple' op zo'n mobiel affaire, maar ik wil dan ook zo geen affaire.

ALS het niet anders kan, ga ik in elk geval eerder richting Android. There's no system if it's a 2-party system.

 

Ik dacht ook dat Koen een Android had. Toen ik sms'te 'Android rules !', reageerde hij niet. Zwijgen is toestemmen ?

Link naar reactie

Lang geleden dat ik nog eens gesplurged heb:

 

LONE WOLF & CUB OMNIBUS 1

STAR WARS: CLONE WARS OMNIBUS VOL. 1-3 na al dat gezaag hier, kon ik er niet aan weerstaan...

STAR WARS: DAWN OF THE JEDI VOL. 1 Ostrander/ Duursema, nuff' said

SAGA VOL. 2

WITCH DOCTOR VOL. 2

SWEET TOOTH VOL. 6

CONAN VOL. 13 Brian Wood

Grr. Argh.

Link naar reactie

Lang geleden dat ik nog eens gesplurged heb:

 

LONE WOLF & CUB OMNIBUS 1

STAR WARS: CLONE WARS OMNIBUS VOL. 1-3 na al dat gezaag hier, kon ik er niet aan weerstaan...

STAR WARS: DAWN OF THE JEDI VOL. 1 Ostrander/ Duursema, nuff' said

SAGA VOL. 2

WITCH DOCTOR VOL. 2

SWEET TOOTH VOL. 6

CONAN VOL. 13 Brian Wood

 

 

 

 

 

Star Wars ! Woohoo ! :)

 

Ik moet vandeweek achter vijf nieuwe boekskes, en ik zie, dankzij Diamond, dat ik volgende week ook zeker achter vijf boekskes moet... Minderen zegt hij dan...

 

Deze week :

Hellblazer : Death and Cigarettes TP

Fatale vol. 3 : West of Hell TP

Fantastic Four by Jonathan Hickman vol. 6 TP

Wolverine & The X-men by Jason Aaron vol. 5 TP

Wolverine by Larry Hama & Marc Silvestri vol. 1 TP

 

 

Volgende week :

Green Lantern Corps vol. 2 : Alpha War HC

Star Trek Ongoing vol. 5

Locke & Key vol. 5 : Clockworks TP

Uncanny X-men vol. 1 : Revolution Prem. HC

Daredevil : End of Days HC

 

En voor volgende week was de Diamond lijst nog niet volledig.

*zuchtje*

 

En der zijn ook nog SW boeken die'k zou willen.

 

Link naar reactie

Pre-order al geplaatst op 6 maart 2012. Nu komt het er dan werkelijk van!!

 

Titan Comics komt met een herdruk van Marada The She-Wolf, in de jaren '80 voor Marvel Comics gemaakt door Chris Claremont en John Bolton:

- http://www.digitalspy.co.uk/comics/news/a491313/chris-claremont-john-boltons-marada-the-she-wolf-gets-reprinted.html


 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Gepreordered op 2000AD:

 

ZENITH COMPLETE COLLECTION van Grant Morrison.

Ik heb hem!!! Het was eventjes spannend omdat om 19.00 de site crashte en daarna mijn betaling niet wou doorgevoerd worden, maar ik heb hem!!!!

Vergelijk dit met het bestellen van een ticket voor (insert group name) en alles is op 4 minuten uitverkocht.

 

Voor diegenen die nu zitten te fronsen, een beetje uitleg.

Zenith heeft een mythische status (denk Marvelman) en is nu back in print als luxe HC gelimiteerd op 1000 exemplaren.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Ik kom misschien wat laat (hoewel) maar der wordt momenteel wat interessant aangekondigd op Image Expo:

 

een nieuwe serie (ik neem van eerste 2 aan: ongoing) van:

Rick Remender (yeah yeah) en WES CRAIG! I LOOOOOVEEEEE Wes Craig! (Deadly Class)

Jason Aaron & Jason Latour! (Southern Bastards)

JMS brengt Book of Lost Souls naar Image, maar betekent dat een verderzetting?

Millar & Fegredo doen een reeks!

 

Eerst nog (zeker van die laatste 2) zien hoe lang dit duurt, maar ik krijg daar toch meteen goesting voor!

Link naar reactie

1 x ULTRA TP VOL 01 SEVEN DAYS (NEW PTG)   1 x HELLBLAZER TP VOL 03 THE FEAR MACHINE NEW ED   1 x HELLBLAZER TP VOL 02 THE DEVIL YOU KNOW NEW ED   1 x HELLBLAZER TP VOL 04 THE FAMILY MAN NEW ED   1 x GIRLS TP VOL 04   1 x GIRLS TP VOL 03 SURVIVAL   1 x GIRLS TP - VOL 02   1 x FREAKANGELS COMPLETE COLL SLIPCASE ED   1 x STAR WARS OMNIBUS BOBA FETT TP VOL 01   1 x STAR WARS LEGACY HC VOL 01   1 x GIRLS TP - VOL 01   1 x STAR WARS OMNIBUS TP VOL 02 AT WAR WITH THE EMPIRE + VOL 1   1 x STAR WARS OMNIBUS OTHER SONS OF TATOOINE TP

 

CORTNEY CRUMRIN VOL 3

CHILDREN OF THE SEA VOL 5 (laatste deel van deze geweldige reeks)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...