Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

hellblazer 5 (ontdekking, zeker als je ziet hoelang dit nog duurt)

kurosagi's corpse deivery service 2, 3, 4, 10 (deel 1 was mindblowing)

punk rock jesus (na al het goeds)

saga 2 (deel 1 was een van de beste nieuwe reeksen van vorig jaar)

star wars thrawn trilogie hc (ik ben al lang fan van de films, maar de boeken zijn mijn recente verslaving)

sweet tooth 6 (the end, lemire in topvorm)

tekkon street (complere black & white manga)

blauw is een warme kleur (lang de verleiding weerstaan, maar toch gezwicht)

Link naar reactie

God damn it!
 

Ik had nog een cadeaubon van mekanik strip die ik moest gebruiken maar alle comics die ik specifiek zocht hadden ze niet. Ik heb dan maar Swamp Thing vol 2 Family Tree (N52) gekocht maar zie nu pas dat ik die al in mijn kast heb staan  :e006:

Als iemand die toevallig voor 7€ zou willen overkopen in Gent of Antwerpen, let me know, hij is in perfecte staat en nog ongelezen.

 

Misschien wordt het toch tijd dat ik me een smartphone aanschaf en de juiste apps installeer om zoiets in de toekomst te vermijden. Ik hou meestal wel lijstjes bij in mijn huidige gsm maar niet van alles  :e003:

 

edit: ik heb al een maat gevonden die hem wilt :) inruilen bij mekanik strip was geen optie aangezien ik pas ten vroegste binnen 2 weken mekanik passeer en betwijfel ten zeerste of ze het dan nog zouden accepteren

Link naar reactie

Hellblazer 5: Dangerous Habits New edition zat gisteren in de bus. Ik heb al wel enkele Hellblazers gelezen, maar ik ben er nog nooit serieus mee begonnen. Ik moet bekennen dat deze trade me niet echt uitnodigt om te lezen. Zowel de uitgave als de tekeningen vind ik serieus ondermaats. Hopelijk valt het verhaal mee.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik zou de cover ervan wel eens willen zien. De tekeningen en inkleuring zijn vertigo jaren '80-'90. 't is een beetje een take-it-or-leave-it deal, zoals de eerste paar boeken van Sandman (ook al zijn die dankzij de herkleuring toch iets beter). De verhalen (zeker als die bevat wat ik denk) zijn daarentegen universeel goed, door schrijvers die goed wisten waarmee ze bezig waren, zeker wat Garth Ennis betrof.

Eenmaal Dillon het overneemt is ook de art goed tot voortreffelijk, maar kleur blijft een spelverbrodder. De andere tekenaars (o.a. Will Simpson) vond ik ook wel goed, maar stralen iets meer de tijdsperiode uit, zeker als ze (alweer) die abominabele kleuren ook nog eens moeten dragen.

 

edit: ik zag ondertussen enkele van de covers: Cassaday (wat er met hem gebeurd is...), Finch en Jim goddamm Lee?! Ondanks het archief aan painted work van Fabry, Bradstreet, Bolland en een dozijn zoveel competentere en vooral geschiktere tekenaars? What a slap in the face.

Link naar reactie

 

edit: ik zag ondertussen enkele van de covers: Cassaday (wat er met hem gebeurd is...), Finch en Jim goddamm Lee?! Ondanks het archief aan painted work van Fabry, Bradstreet, Bolland en een dozijn zoveel competentere en vooral geschiktere tekenaars? What a slap in the face.

Ik maakte eerder ook al dezelfde opmerking. Tis triestig...

Gelukkig zijn de verhalen zoooooooooooooooo goed.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Vandaag zat Elephantmen 1 in de bus. In tegenstelling tot die Hellblazer trade ziet dit er prachtig uit. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik vond het bijzonder leuk gisteren en voor herhaling vatbaar.

Ik meen dat je gisteren iets noemde van Simon Spurrier...

Iets dat iedereen moet lezen wegens zo goed? Wat was dat alweer?

Of vergis ik me hier totaal???

 

Ik vond het ook wel fijn, inderdaad voor herhaling vatbaar.

Ik denk dat het ofwel over "the Simping Dedective" of "crossed wish you were here" van Simon spurrier ging.

Link naar reactie

Ik vond het bijzonder leuk gisteren en voor herhaling vatbaar.

Ik meen dat je gisteren iets noemde van Simon Spurrier...

Iets dat iedereen moet lezen wegens zo goed? Wat was dat alweer?

Of vergis ik me hier totaal???

Wat donnie en Webbed zeggen inderdaad. Helaas is zijn 2e coll met Irving door de mand gevallen (Gutsville, waar slechts 3 v/d 6 nummers van verschenen).

Op elk moment is wat hij produceert (maar dan creator owned meer dan company) de moeite, met een heel eigen stem en een doorgedreven visie.

Ik kijk ook al hard uit naar 6 Gun Gorilla en eender welk ander materiaal hij op stapel heeft.

Extermination bij Boom! lijdt wat onder de zwakke tekeningen, maar leest ook heel leuk. Ik post daar straks wel nog een korte bespreking over.

Link naar reactie

Ik vond het ook wel fijn, inderdaad voor herhaling vatbaar.

Ik denk dat het ofwel over "the Simping Dedective" of "crossed wish you were here" van Simon spurrier ging.

Man, ik ben hier al heel den tijd kemels aan het schrijven en niemand die iets zegt... "Simping DeTective"!

VIa Smartphone posten tast blijkbaar tijdelijk de hersens aan...hoop ik.

Link naar reactie

Van Brian Wood zijn tumblr gehaald:

 

 

So I posted to twitter just now that my run on Ultimate Comics: X-Men will conclude, and Josh Fialkov will pick it up.  My last issue will be #33, and counting the Point One issue we did, that’s twenty-one issues unbroken.

I also posted that I have three issues left to write on my 25-issue Conan The Barbarian run. Now I’m getting asked for a status check on all my projects, so here we go:

Conan - 25 issues in total (Riccardo Burchielli is drawing the final arc!)

The Massive - continues as planned, towards its 30-issue goal.

Star Wars - I’m contracted to write up to #20. That’ll almost certainly be it for me.

X-Men - ongoing and open-ended.

Mara - final issue very soon.

So that’s a few things ending.  I’ve been talking to publishers and editors and artists about new things, but nothing to announce yet.  

Grr. Argh.

Link naar reactie

'k zou't wellicht ook in een andere draad kunnen posten, maar kom:

Ik las Woods eerste UXM bundel. Voor een volume dat in feite de aftermath van de vorige arc is (die ik niet las)

en waar bovendien de meeste personages total unknowns zijn, was dat een best onderhoudend verhaal.

Bovendien is de premise iets wat ik nooit eerder in X-Men (of elders) las:

Mutants krijgen de keuze: the cure (dan wordt je weer 'normaal') of een nieuwe samenleving bouwen in een stuk

wasteland in een afgelegen staat. 20 Mutants kiezen optie B en moeten dat vervolgens practisch aanpakken. Ik denk

wel dat ik die 21 issues aanschaf.

Art van Paco Medina in't eerste nummer (en Andrade in de Point One) ligt me meer (en is gewoon beter) dan Barberi, die't meeste doet.

Hij is over't algemeen meet dan competent, maar kan toch soms met erg bizarre lichaamsvormen en 'fouten' blijven zitten.

 

Bovendien lijken de huidige solicits aan te geven dat na 3 nummers Fialkov Ultimates + X-Men er wellicht een punt achter

het Ultimate Universe wordt gezet. Maybe not, maar kom, we gaan daar een Wildstormke op doen eh?

Who's with me? Koen? Donnie?

Link naar reactie

Of je gaat ervoor. You won't be sorry... 't Is inderdaad veel geld... There's always the illegal digital circuit :e009:

 

Ik heb ondertussen "The Simping Detective" voor 10 pound kunnen kopen op Ebay en dezelfde verkoper had ook nog "2000AD Lobster Random: No Gain, No Pain: v. 1: No Gain, No Pain" van Spurrier in de aanbieding voor 7 pound (en Fistful of Blood van Bisley). Dus, Ebay was even m'n vriend.

Link naar reactie

slapjes wegens niet zoveel centen :)

Vorige maand

Al Rio EXPOSURE Omnibus
Rage - Bane of Demons TPB
PVP Awesomology Deluxe Hardcover

en nu juist dit besteld:

Fairest: Hidden Kingdom Volume 2
Invincible: Death of Everyone Volume 18

Daarnaast van uitgeverij ARCANA nog een 4-tal boeken doorgestuurd waaronder GENE SIMMONS ANTHOLOGY, INTRINSIC en DEADLY HARVEST zodat ik wat te reviewen heb!

O ja... BREWHOUSE COMICS heeft me ook het #4 van BIGFOOT - SWORD OF THE EARTH MAN doorgestuurd

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb ondertussen "The Simping Detective" voor 10 pound kunnen kopen op Ebay en dezelfde verkoper had ook nog "2000AD Lobster Random: No Gain, No Pain: v. 1: No Gain, No Pain" van Spurrier in de aanbieding voor 7 pound (en Fistful of Blood van Bisley). Dus, Ebay was even m'n vriend.

Excellent! Lobster Random: nog NOOIT van gehoord. Weet me te zeggen of't goed is. Wie tekende dat?

edit: Ik weet ondertussen meer: artist is Carl Critchlow. Helaas eerste deel van een 4 tal verhalen, periferaal gelinkt aan the Vort met D'Israeli. Enfin, een leuke find, zeker aan die prijs!

Link naar reactie

Excellent! Lobster Random: nog NOOIT van gehoord. Weet me te zeggen of't goed is. Wie tekende dat?

edit: Ik weet ondertussen meer: artist is Carl Critchlow. Helaas eerste deel van een 4 tal verhalen, periferaal gelinkt aan the Vort met D'Israeli. Enfin, een leuke find, zeker aan die prijs!

 

Ok, jammer dat de rest niet gebundeld is. De tekenaar kan er blijkbaar wel wat van. En the Vort van D'Israeli zegt mij niet veel...

Link naar reactie

Allé...'k zie mezelf volgend jaar een Punisher-omnibus kopen.

http://www.bleedingcool.com/2013/08/21/is-it-omnibus-month-for-marvel-in-april/

500+ pagina's vind ik wel veruit het maximum om zo'n ding nog handelbaar te maken. Dat zal 4 of 5 bundels zijn (22 issues) en da's te doen. Groter is wel eens grappig op de plank, maar zelfs mijn linkerhand is daar niet sterk genoeg voor :e011::e008::e007:

Link naar reactie

500+ pagina's vind ik wel veruit het maximum om zo'n ding nog handelbaar te maken. Dat zal 4 of 5 bundels zijn (22 issues) en da's te doen. Groter is wel eens grappig op de plank, maar zelfs mijn linkerhand is daar niet sterk genoeg voor :e011::e008::e007:

 

Momenteel nog altijd aan het worstelen met m'n Marvel omnibus Uncanny X-Man Vol.1... maar dit leest perfect in m'n bed. Een harde matras kan wonderen doen! ;)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...