Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Announced at New York Comic Con, Dark Horse is bringing the Whedonverse into it’s tenth season with the help of fan favorite authors, Christos Gage and Victor Gischler.

Buffy the Vampire Slayer Season 10 is slated for 30 issues, written by Christos Gage and illustrated by Rebekah Issacs, with covers by long time series artist, Steve Morris.

Angel & Faith is also slated for a 30 issue run, written by Victor Gischler and illustrated by Will Conrad, with covers by Scott Fischer.

 

 

Yay, Buffy!!!

 

 Bye Bye Georges Jeanty! Thank fuck...

Grr. Argh.

Link naar reactie

http://www.bleedingcool.com/2013/10/12/marvel-to-republish-miracleman-from-january-2014-to-its-conclusion/

 

 

 

Making these stories available to an entirely new generation is one thing, but following the original groundbreaking run, the epic more than 30 years in the making will reach it’s cataclysmic conclusion! You heard correctly – Marvel will also be publishing all-new Miracleman stories from legendary creators Neil Gaiman and Mark Buckingham! Long left unfinished, Gaiman and Buckingham’s famous storyline will ultimately see the light of day!

Grr. Argh.

Link naar reactie

't Is de HC-versie van Adventure Time 1-4 en met als toemaatje nog de uitgave van AT voor Free Comic Book Day.  Achteraan zitten nog wat extra's zoals de covers,... en dus zou je' teen beetje als een luxe kunnen beschouwen, al is me dat misschien wat veel eer.  Overigens ook niet zo'n duur exemplaar, circa € 20,00. 

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ja maar ze lijken toch aan te geven dat het 'Golden Age' 'Silver Age' en 'Dark Age' omvat, en ik meen dat het laatste nummer ooit uitgeveven (24) de start van de 'Silver Age' arc was. Mijn broer heeft die ergens in de collectie zitten. 3,5 nummers al gescript, maar doet hij dan nog (minstens 0,5 issues) verder en hoe lang?

Link naar reactie

Zaterdag gekocht op Facts:

 

Star Wars Dark Times 6

Star Wars door Wood 1

Lazarus 1

Catwoman omnibus 1 en 2 (Brubaker)

Fatale 15-17 singles issues 

Saga 2

Ravine 1

 

Europees:

De Kronieken van Excalibur 1 met dedicace

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Besteld op amazon uk:

 

Nausicaa of the Valley of the Wind Box Set, Hayao Miyazaki   -> 32euro vind ik niet duur voor deze box set

Caricature: Nine Stories, Clowes, Daniel

The Complete Essex County, Lemire, Jeff   -> op aanraden van jullie

The Contract with God Trilogy: Life on Dropsie Avenue, Eisner, Will   -> klassieker die al veel te lang op mijn lijst staat

The Hive, Burns, Charles

Skin Deep, Charles Burns

Sweet Tooth Volume 5: Unnatural Habitat, Kindt, Matt   -> enkele weken terug, deel 1 tem 4 gekocht tijdens feestweek HBL (4€/st)

Sweet Tooth Volume 6: Wild Game, Lemire, Jeff

Ronin, Miller, Frank

Adolf - A Tale of the Twentieth Century, Tezuka, Osamu   -> heb al jaren deel 2 tem 5 in mijn kast (ooit ook feestweek HBL), nooit gelezen omdat ik deel 1 niet had

Link naar reactie

Deze week in de brievenbus:

 

Thor: God of Thunder,(Paperback) - Jason Aaron & Esad Ribic
Ravine: Volume 1 (Paperback) - Stjepan Sejic
Sin Titulo (Hardback) - Cameron Stewart
The Walking Dead: Volume 9 (Hardback) - Robert Kirkman & Charlie Adlard
Nausicaa of the Valley of the Wind (Deluxe Edition Boxset) - Miyazaki Hayao -> Deze aan de deur, brievenbus te klein  :e005:
The Authority Vol. 1 (Hardback) - Warren Ellis
Marshal Law: The Deluxe Edition - Pat Mills
Link naar reactie

Deze week in de brievenbus:

 

Thor: God of Thunder,(Paperback) - Jason Aaron & Esad Ribic

Ravine: Volume 1 (Paperback) - Stjepan Sejic

Sin Titulo (Hardback) - Cameron Stewart

The Walking Dead: Volume 9 (Hardback) - Robert Kirkman & Charlie Adlard

Nausicaa of the Valley of the Wind (Deluxe Edition Boxset) - Miyazaki Hayao -> Deze aan de deur, brievenbus te klein :e005:

The Authority Vol. 1 (Hardback) - Warren Ellis

Marshal Law: The Deluxe Edition - Pat Mills

Schoon! Ik zou niks van die lijst ooit uit mijn collectie halen. Sin Titulo ken ik wel nog niet. Ravine moet ik niet hebben.
Link naar reactie

2 keer nausicaä !!

 

mag ik nog eens zeggen wat ik van nausicaä vind, 't is lang geleden vind ik zelf.

 

Gokje: het begint met een e en rijmt op bezemsteel. En als je maar 15 reeksen mag overhouden zit Nausicaa er sowieso bij. Zoiets? :e012:

 

Ik heb het nog steeds niet gelezen, wou eigenlijk de Nederlandstalige uitgaves kopen maar dat komt er maar niet van. Die boxset ziet er wel mooi uit, en - niet onbelangrijk - de helft goedkoper. Ik denk dat ik die volgende maand toch maar eens bij de bestelling plaats.

Link naar reactie

Al heel erg lang, maar voor een of andere reden deze reeks altijd links laten liggen. Nu toch maar eens men tijd voor gemaakt.

Een reeks die ik weggedaan heb... Vond ik na de eerste leesbeurt gewoon deftig, na de tweede leesbeurt vond ik er niets meer aan.

Vertigo heeft veel betere reeksen.

Transmetropolitan kuch, Hellblazer kuch kuch.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...