Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Het enige comic-related dat ik op het boekenfestijn kocht: Judge Dredd - The Henry Flint Collection.

Als ik het me goed herinner had donnie me ooit eens gewaarschuwd om van 1 schrijver geen Dredd te kopen maar weet niet meer welke auteur het nu juist was (hopelijk was het niet Henry Flint) :P Nuja, voor 4€ wou ik het zeker wel eens proberen

Link naar reactie

Het enige comic-related dat ik op het boekenfestijn kocht: Judge Dredd - The Henry Flint Collection.

Als ik het me goed herinner had donnie me ooit eens gewaarschuwd om van 1 schrijver geen Dredd te kopen maar weet niet meer welke auteur het nu juist was (hopelijk was het niet Henry Flint) :P Nuja, voor 4€ wou ik het zeker wel eens proberen

Did I say that? Hmm, ik zou het antwoord niet eens weten, just a moment...

Neen, geen idee wie dat zou kunnen zijn. Henry Flint moet je alleszins niet ontlopen...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Kan ook zijn da je er helemaal niets over zei en da ik het gewoon gedroomd heb, of misschien ging het eerder over een auteur waar je best niet direct me zou beginnen als ik nog niets van Judge Dredd gelezen had (was het niet Brian Bolland, of eerder, de run waar Brian Bolland aan mee werkte?)

Er zijn er die zeggen dat De Ennis Dredd-verhalen (die ze natuurlijk erg graag opnieuw en opnieuw bundelen) verre van de beste uit Dredds bestaan zijn. 't Is nogal een eind geleden dat ik die las, maar ik herinner me vooral erg rauwe, vroege Ennis (je weet wel, met enorm veel Ierland-verwijzingen).

Link naar reactie

Maky :

 

Deze omnibus bevat de story arc die nooit eerder in trade is verschenen en die deels bij IDW en deels bij DH verscheen.

 

En er komt een einde aan 30 Days, dus ik dacht van de reeks volledig te maken.

 

En ik hou wel van Niles‘ stijl. Criminal Macabre is een interessante reeks met goeie tekenaars. Zowel deze omnibus als die die jij voor me bestelde, zijn uitverkocht. Die 30 Days moet nog toekomen. Ik heb geduld :)

Link naar reactie

Ik heb ook nog goede herinneringen aan die Criminal Macabre verhalen bij Dark Horse.

Die oorspronkelijke 5-issue mini (en ook de Love Me Tenderloin one-shot) door Templesmith heb ik nog altijd in mijn collectie zitten. Dat is iets wat ik bij mijn grote singles opkuis niet wou wegdoen.

Ik kijk nog regelmatig naar de andere verhalen, maar heb me die nooit aangeschaft omdat ik Cal McDonald nog altijd vereenzelvig met Templesmith. Dwaze reden, maar kom.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Gekocht :

Star Wars Dawn of the Jedi vol 2 Prisoner of Bogan

Criminal Macabre omnibus 2 en No Peace for Dead Men, en zo heb ik dat ook volledig wat de comics betreft :)

Maar in theorie zal 'm daar nog wel naar terugkeren? De uitkomst van de 30 Days/Criminal Macabre x-over was dat het 30 Days universum beëindigd is, just?

Link naar reactie

Ja, Criminal Macabre blijft bestaan als reeks. Ik ben volledig tot nu, bedoel ik. De 30 Days/CM cross over is nog niet uit, en de proza en die The Iron Fist HC interesseren me niet. Daarom kocht ik ook de eerste omnibus bij Cheap. De nieuwe HC omnibus vol 1 die nu in de winkel staat bevat ook de proza bundel. Interesseert me dus niet.

Maar de reeks blijf ik volgen. In trades, nu verder.

 

edit : en ja, de Xover is het einde voor 30 Days.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...