Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Ja, maar de winkels zijn nog open.

Smoke las ik vroeger al (IDW). Zeer goed.

 

Ik wou Smoke/Ashes al een tijdje kopen maar er was steeds teveel uit. Nu ontbrak een deel van de levering, en het boek stond er gelukkig nog, dus het was het moment :)

Was er maar die ene misschien? Je weet dat als niet alles er is, je daarom niet noodzakelijk ook al je geld toch moet uitgeven ;-);-)
Link naar reactie

Zojuist het volgende gekochtGREEN WOMAN TP (JohN Bolton artwork!!!)

RACHEL RISING TP VOL 03 CEMETERY SONGS (Terry Moore!!!)

ULTIMATE COMICS IRON MAN ARMOR WARS PREM HC (slechts 5 Euro!!)Dus ik ben weer happy!!

Green woman van Bolton! Die heb ik dus ook gekocht idd, uitverkoop bij Cheapcomics....en nog een schunnige hoeveelheid, nog 24 trades...er bij. Schandalig goedkoop, ben nu wel even klaar...kon het voor die prijzen niet laten.

 

En Play.com bestaat zeker nog, onderdeel van de Rakuten group, maar ik vind het niet zo geweldig meer. Was vroeger mijn vaste adres voor games, goede prijzen, maar daarvoor moet je nu toch echt bij Zavvi zijn.

Link naar reactie

The Hobbit extended ed. Drie uur film en negen uur prachtige extra‘s

 

 

ja.... ik zit nu wat rond te kijken maar ik zie dat er een 163, 170 en 190 minuten versie is!

Ik vraag me trouwens af hoeveel minuten de reguliere DVD is die bij is gesloten bij de The Hobbit: An Unexpected Journey Extended Edition BluRay version.

Of ISSSS die wel bijgesloten of moet je die downloaden?

 

Damn, wat lastig uitzoeken!!

 

En prijsverschillen!! Ik zie de Extended BluRay voor 13.33 maar ook voor 32.66 !!!

Green woman van Bolton! Die heb ik dus ook gekocht idd, uitverkoop bij Cheapcomics....en nog een schunnige hoeveelheid, nog 24 trades...er bij. Schandalig goedkoop, ben nu wel even klaar...kon het voor die prijzen niet laten.

 

 

Teo maar!Ik zie juist dat voor die lage prijs van 8,50 ik nog liever de HC had genomen. Damn :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wat Koen zegt. Er is de bioscoopversie en de extended versie. Volgens IMDB is de bioscoop versie 2u 49min. De extended versie zou 13 min langer zijn. Maar mijn dvd speler zegt het anders. Hij telt 2u 55min. Toch keek ik bijna drie uur. ;) technologie

maar het zijn vooral de negen uur extra‘s die deze versie zo speciaal maken. Prachtige extra‘s, net als tien jaar geleden. Wat die acteurs moeten doorstaan. De FX. Het groepsgevoel. De grapjes. En allemaal prachtige documentaires. Heb me geen seconde verveeld. En weten hoe ze het deden, doet niks af aan de magie van de film. Ik geloofde nog steeds elke scène. Soms kan dat wel eens tegenvallen na het bekijken van de extra‘s ;)

(Ik zag in de videotheek dat er een lange versie van de eerste F4 film is, ook. Damn. Wat nu gedaan...)

Link naar reactie

Voor de liefhebbers van GRATIS.... Humanoids heeft Pietrolino van Jodorowsky in december gratis digitaal beschikbaar gemaakt: http://www.humanoids.com/ibd#.Up7faZFjnHc

 

 

Ben geen fan van Remender.

Ben geen fan van painted. :)

 

Ga eerst wat reviews afwachten, dus. :P

 

Ik vond Black Science supergaaf. Of het net zo goed wordt als Fear Agent, daar is het nog te vroeg voor, maar het heeft wel die vibe. Dus dat belooft wat!

 

Verder heb ik The Fantastic Voyage of Lady Rozenbilt ook gelezen. Zeer mooie aanvulling (spin-off) op District 14: http://the9thblog.blogspot.nl/2013/12/the-fantastic-voyage-of-lady-rozenbilt.html

Link naar reactie

Nou kijk, Fear Agent vond ik dus niks. Het begin was goed (een tpb of twee), maar daarna vond ik er niks meer aan.

Strange Girl : krek hetzelfde. Eerste TPB zeer goed, daarna niks meer.

Zijn Punisher vol. 1 heb ik verscheurd. Zo slecht vond ik dat.

 

De enige reeks van 'm die ik volledig goed vind, is voorlopig zijn run op Uncanny X-Force. Alhoewel hij ook hier bij momenten dezelfde fout maakt : te moeilijk willen doen om te verhullen dat hij soms niks te vertellen heeft.

Link naar reactie

Voor de liefhebbers van GRATIS.... Humanoids heeft Pietrolino van Jodorowsky in december gratis digitaal beschikbaar gemaakt: http://www.humanoids.com/ibd#.Up7faZFjnHc

 

is blijkbaar ook een nieuwe trend. Zaken gratis digitaal.

Maar ik vind het een wassen neus, want die zaken hebben ze al digitaal op hun eigen servers staan, waarna het naar een printer moet worden gestuurd.

O well... I must be getting old :)

 

Nou kijk, Fear Agent vond ik dus niks. Het begin was goed (een tpb of twee), maar daarna vond ik er niks meer aan.

Strange Girl : krek hetzelfde. Eerste TPB zeer goed, daarna niks meer.

Strange Girl vond ik wel lekker. Maar niet zo adembenemend als de eerste TPB indeed. En al met al is de impact van die serie niet zo enorm als ik had verwacht.

Fear Agent had ik nog op mijn wishlist maar staat met deze opmerking dan ook een standje lager :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nou kijk, Fear Agent vond ik dus niks. Het begin was goed (een tpb of twee), maar daarna vond ik er niks meer aan.

Strange Girl : krek hetzelfde. Eerste TPB zeer goed, daarna niks meer.

Zijn Punisher vol. 1 heb ik verscheurd. Zo slecht vond ik dat.

 

De enige reeks van 'm die ik volledig goed vind, is voorlopig zijn run op Uncanny X-Force. Alhoewel hij ook hier bij momenten dezelfde fout maakt : te moeilijk willen doen om te verhullen dat hij soms niks te vertellen heeft.

Volledig mee eens!

Link naar reactie

is blijkbaar ook een nieuwe trend. Zaken gratis digitaal.

Maar ik vind het een wassen neus, want die zaken hebben ze al digitaal op hun eigen servers staan, waarna het naar een printer moet worden gestuurd.

O well... I must be getting old :)

 

Ik denk dat ik je klacht niet goed begrijp. Ze stellen deel 1 (48 pagina's ofzo) van dit boek beschikbaar, zodat je het gratis kan lezen... Lijkt me een prima actie en ik zie werkelijk niet in wat daar mis mee kan zijn. Als je het leuk vindt kan je het boek kopen, waar ook het tweede deel in staat. Wat is de wassen neus?

Link naar reactie

Ik denk dat ik je klacht niet goed begrijp. Ze stellen deel 1 (48 pagina's ofzo) van dit boek beschikbaar, zodat je het gratis kan lezen... Lijkt me een prima actie en ik zie werkelijk niet in wat daar mis mee kan zijn. Als je het leuk vindt kan je het boek kopen, waar ook het tweede deel in staat. Wat is de wassen neus?

Ach.

 

An sich is er NIETS mis mee.

Previews RULE!!

 

Mijn gripe is meer dat er steeds meer digitaal 'gratis' is.

Ik kreeg een 'gratis' magazine aangeboden... was ook al digitaal.

Voor mij is digitaal gewoon niet echt :)

Dus noem me oud en negeer me verder maar :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Back on topic :e009:

Black Science krijgt bijzonder favorabele opmerkingen, maar de vergelijking met Fear Agent wordt wel heel dikwijls gemaakt (zelfs tot de algemene karaktereigenschappen van de hoofdrol toe). De tekeningen vind ik immens aantrekkelijk, maar ik kijk ook nog even de (zombie?)kat uit de boom.

Waar ik wel hard naar uitkijk is Remenders andere nieuwe c/o-reeks, die in januari uitkomt: Deadly Class met Wes Craig als tekenaar. Eindelijk tekent die opnieuw een maandelijkse titel. De synopsis vind ik ook alvast intrigerend:

 

 

Along with artistic duo Wesley Craig and Lee Loughridge, Remender's return to Image centers around an unusual and clandestine high school hidden under the depths of San Francisco. Described by Remender as "a high school for assassins where the heads of all the major crime families and spook organizations around the world send their fledgeling up-and-comers, their kids and people they want to become the #1 assassins," the school in "Deadly Class" is only a part of the story he has planned. The series is, in many ways, the creative team's exploration of the late '80s, including real experiences Remender had during that period in his life.

The main character of "Deadly Class," Marcus, has to deal with every problem a high schooler and adolescent has, but with the added pressure of passing classes like Dismemberment 101 and, as Remender puts it, "When you love a girl and she's dating somebody, you don't just risk them shit-talking you or metaphorically stabbing you in the back, you risk them poisoning you and literally stabbing them in the back."

 

Hier is ook nog een preview

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...