Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Dat is omdat het geen hype is, maar gewoon de waarheid.

Een hype is iets dat een korte periode veel aandacht krijgt, maar het niet waard blijkt te zijn.

Alle aandacht die Locke & Key krijgt is dubbel en dik verdiend, dus geen hype.

Maar om nu te zeggen dat het nooit meer beter wordt ? Dat gaat me wat te ver.

Er zijn er die dat ook geloven eh spock. En dan krijg je de u welbekende Watchmen of Ghost in the Shell-effecten. Voor bijzonder veel mensen zal Joe Hill nooit meer beter kunnen doen. Voor bepaalde mensen zijn er al 25 jaar geen goeie comics meer gemaakt, newaar Alan Moore?

Link naar reactie

 En dan krijg je de u welbekende Watchmen of Ghost in the Shell-effecten.

Watchmen was wel aardig idd. Maar krijg er niet de kriebels van zoals bij andere boeken die ik lees.

 

Ghost In The Shell: eindelijk de film gezien, en an sich ook wel interessant, maar de hype begrijp ik niet.

 

KISS: dat is pas superspul! Die comics uit de Todd McFarlane tijd (Image) waren da bomb.

Maar de muziek... die snap ik ook niet. Over Hype gesproken :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Watchmen was wel aardig idd. Maar krijg er niet de kriebels van zoals bij andere boeken die ik lees.

 

Ghost In The Shell: eindelijk de film gezien, en an sich ook wel interessant, maar de hype begrijp ik niet.

 

Spul zoals Watchmen en Ghost in the Shell zijn natuurlijk typische "Seinfeld is Unfunny" voorbeelden.

 

Ik snap dat ze belangrijk en anders waren toen ze nieuw waren, maar wat ik heb gelezen heeft allemaal massaal op die toen-nieuwe ideeën doorgemetseld.

[ @aedaily ] [ WTTF ]

Link naar reactie

Klassiekers idd.
Maar sommige klassiekers kan je ook ronduit 'saai' noemen, gezien de impact of leesbaarheid in het hier en nu.

 

Dat is denk ik in elke tak van sport (entertainment) zo!

 

Net zoals je niet Pac Man met Assasin's Creed kan gaan vergelijken en de mate van entertainment.

 

natuurlijk typische "Seinfeld is Unfunny" voorbeelden.

 

 

idd nooit en never mee kunnen lachen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Watchmen was wel aardig idd. Maar krijg er niet de kriebels van zoals bij andere boeken die ik lees.

 

Ghost In The Shell: eindelijk de film gezien, en an sich ook wel interessant, maar de hype begrijp ik niet.

 

KISS: dat is pas superspul! Die comics uit de Todd McFarlane tijd (Image) waren da bomb.

Maar de muziek... die snap ik ook niet. Over Hype gesproken :)

Kiss comics waren tof ja! En de muziek kan ik ook prima hebben, lekker ongecompliceerde rock...heb ze ook een keer of 3 live gezien.

 

Seinfeld vind ik zo niet grappig dat het pijn doet....meest ongrappige comedy ooit imo en ontiegelijk irritante personages.

 

Locke and key al een paar x gezien in lijsten eb webstores.....ken het niet....waar gaat het over, overtuig me... :)

 

Zo, dat was mijn duit. :)

Link naar reactie

ik doelde op locke&key in het algemeen, niet alleen op deze cover.

Voor mij is het een van de beste 5 boeken van de laatste 5 jaar.

Dan kan het niet veel beter meer worden nietwaar?

Als het laatste deel uitkomt pak ik me een halve dag verlof om het in alle rust te lezen.

Ik had dat door, dat ge de reeks in het algemeen bedoelde.

Maar ik zeg : het kan altijd nog beter en anders. L&K is niet het eindpunt. ;)

Link naar reactie

Oh wow, hoe kun je Seinfeld niet leuk vinden? :e010:

Beste serie ooit.

Toevallig zag ik het van de week nog ergens....keek heel even, irriteerde me vreselijk aan dat kale kereltje, daarna dat stomme wicht met die krullen en die grote lompe sul.....toen kwam Seinfeld zelf ook nog in beeld en die muziekjes/geluidjes....wat is het....zelfs die irriteren me. Heel snel weggezapped!

 

Het ligt niet aan mij, maar aan al die anderen. :)

Link naar reactie

Op de boekenbeurs:

- I Never Liked You van Chester Brown

- It's a Good Life, If You Don't Weaken van Seth

- Neil Young's Greendale (Vertigo)

- Caricature en Twentieth Century Eightball van Daniel Clowes

- Julio's Day van Gilbert Hernandez

- een poppetje van Jimmy Corrigan

 

Bij Worlds' End:

- Local van Brian Wood

Link naar reactie

are-you-fucking-kidding-me-face.png

 

gewoon leuke softrock met een heleboel makeup. Meer is het niet voor mij.

 

Ik vind Bon Jovi gewoon leuker :e007:

Toevallig zag ik het van de week nog ergens....keek heel even, irriteerde me vreselijk aan dat kale kereltje, daarna dat stomme wicht met die krullen en die grote lompe sul.....toen kwam Seinfeld zelf ook nog in beeld en die muziekjes/geluidjes....wat is het....zelfs die irriteren me. Heel snel weggezapped!

 

Het ligt niet aan mij, maar aan al die anderen. :)

 

amen to that!

Die was wel geinig. Die aflevering heb ik toevallig gezien. Maar ik had er niet eens een glimlach voor over!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Zelf heb ik MARADA tijdens FACTS gekocht, maar krijg ik vandaag juist een review copy binnen van de uitgeverij. Heerlijk!

Wie zal ik daar eens blij mee gaan maken!!

 

If there is ONE book this year you buy as comic or artbook or coffeetable book: this one is IT!!

 

Amen to that!!

 

www.comicsforsinners.com/marada-the-she-wolf-is-here/

 

Shes-Arrived-140x198.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...