Ga naar inhoud

Bsm 198


Johan

Recommended Posts

ja vandaag ontvangen , met de rekening om te betalen voor volgend jaar 

 

gewoon eens doorgenomen , zitten weer mooie interessante zaken in, en ja Johan : die Baloo is echt een toffe gast , kan ik beamen .

 

voor mij is het duidelijk : zal terug betalen voor volgend jaar , hoop dat er in de Fenix reeks terug mooie pareltjes zullen tussen zitten .

 

Wens de medewerkers van BSM een goed einde en een zeer productief nieuwe toe !!!!! 

Link naar reactie

Ik ben ook een grote fan van Derib, maar dit leek me wel bladvulling.

En zeggen dat ik hier een pak Zwitserse Yakari magazines uit de jaren '70 en begin jaren '80 heb liggen, boordevol zeldzame covers en illustraties.

Dat is misschien een raad voor de samenstellers van BSM; maak gebruik van de mogelijkheden van dit forum en doe regelmatig een oproep naar zeldzame documenten.

Wie weet wat komt er allemaal boven water?

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

BSM is sinds het prille begin een ledenblad. Dat wil zeggen dat leden, dus alle abonnees, zelf ideeen (sorry, umlaut werkt momenteel niet)  mogen aandragen en uitwerken als ze worden goedgekeurd. Doen we allemaal eens ons best om volgend jaar obsceen dikke nummers te vullen met razend interessante artikels die in de smaak vallen van alle andere leden?

Link naar reactie

BSM is sinds het prille begin een ledenblad. Dat wil zeggen dat leden, dus alle abonnees, zelf ideeen (sorry, umlaut werkt momenteel niet)  mogen aandragen en uitwerken als ze worden goedgekeurd. Doen we allemaal eens ons best om volgend jaar obsceen dikke nummers te vullen met razend interessante artikels die in de smaak vallen van alle andere leden?

 

De spijker op zijn kop. Ik vermoed dat de mensen die hier klagen zelf amper iets bijdragen.

Link naar reactie

Hier nu ook eindelijk op de mat. Een pracht cover alweer. Voor de verdere rest ook mijn complimenten aan die gasten van p@per. Met Peter van Dongen en aanstormend talent Ed van der Linden is het weer een waar pareltje geworden. By the way: pimp volgend jaar eens die koffieklets op en iets minder recensies graag. Het werd mij even zwart voor de ogen allemaal.

Link naar reactie

Ik ben ook een grote fan van Derib, maar dit leek me wel bladvulling.

En zeggen dat ik hier een pak Zwitserse Yakari magazines uit de jaren '70 en begin jaren '80 heb liggen, boordevol zeldzame covers en illustraties.

Dat is misschien een raad voor de samenstellers van BSM; maak gebruik van de mogelijkheden van dit forum en doe regelmatig een oproep naar zeldzame documenten.

Wie weet wat komt er allemaal boven water?

 Verstandige praat, schitterend idee!

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik heb nog geen enkel tijdschrift gevonden waar élk artikel me even hard interesseerde. Dus ook BSM niet, sommige dingen vind ik leuk en andere dingen zijn op andere lezers gericht. Zo hoort het ook. Dat is prima.

Die prenten van Derib, konden me persoonlijk iets minder boeien, maar als je dezelfde pagina's maar dan met andere prenten van Derib zou publiceren, iedereen weer lyrisch zou zijn. Ik ga die pagina's er voorzichtig uithalen en aan mijn nichtje van 6 geven. Die gaat dat geweldig vinden. En dan geef ik ze binnenkort ook een strip van yakari.

 

Ik vind BSM een goed boekske en ik ben steeds blij dat het in de brievenbus valt. Deze was dan misschien niet de beste BSM, maar toch stond er weer voldoende leesvoer in dat ik graag gelezen heb. Prima boekje voor een stripliefhebber.

 

Alleen zouden ze wel eens wat meer interviews met Rossinski mogen publiceren, het is nu toch al weer twee boekjes geleden dat er nog eens iets van de Ros in stond hé :e011:  :e011:  :e011:

Link naar reactie
Gast Natte aap

Koen, ik lees ook zeer graag de bijdrages van Gert en Tom. Maar niet overdrijven aub, de artikels die andere mensen geschreven hebben zijn ook interessant en vaak goed geschreven.

Ik volg je wel dat ook mijn interesse ligt bij de franco-belgische eurostrip en dat ik ook meer artikels daarover wil lezen. Maar dat neemt niet weg dat ik het artikel over jean-pol ook graag heb gelezen en dat interessant vond. En dat er vaak interessante artikelen over de Vlaamse oude dinosaurussen instaan, en soms ook minder interessante en dan sla ik die maar over. 

 

Ok, we gaan die luie hoofdredacteur is onder zijn aardappelen schoppen dat hij zijn dikke portefeuille eens open trekt om zijn reporters naar een breder franco-belgisch interesseveld te sturen. Want die blijft maar op zijn miljoenen zitten. Dat die stripvos maar eens begint te renderen verdorie :e011:  :e011:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...