Waldorf Posted April 8 Posted April 8 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Ambreville Posted April 8 Posted April 8 Bij de dedistandjes is het erger. Daar kan je elke beurs dezelfde mensen fotograferen. AHMO and Firmin Van De Kasseien 2 Quote
AHMO Posted April 17 Posted April 17 Op 8/4/2024 om 20:15, Ambreville zei: Bij de dedistandjes is het erger. Daar kan je elke beurs dezelfde mensen fotograferen. Klopt Daar heb ik zat foto's van! Het is nog mooier hoe de jager(s), voor de grote jacht, aan het voorbereiden zijn. Dan de aanval inzet. en dan toeslaat. Allemaal tijdens de laatste Stripfestival in Breda mee kunnen maken. Quote
Ambreville Posted April 17 Posted April 17 Het zou helpen als ze minder lelijk waren (sorry @Warson, @Sssneraul, @Campesino, Sam, ...) Breda valt nog mee buiten die spurt aan het begin, maar ik heb begrepen dat die nu eindelijk opgelost is. Bij festivals zoals Hanret heb je campeerders inclusief campers. Op vrijdag is daar een privé-sessie, voorafgaand aan het festival. Toen ik die verliet rond 19 uur, lagen er al mensen aan te schuiven voor de volgende ochtend. Quote
Recommended Posts