Ga naar inhoud

Rode Duivels


Recommended Posts

Ik moet Kool Thing hier groot gelijk geven.............ik ben ook niet kapot van Nederlanders op vakantie.

En ik gruwel van die idioten, die normaal nooit voetbal kijken of er enige interesse in hebben, en dan nu met oranje mutsen, tulpen, molentjes etc. op gaan lopen. Van binnen moet ik dan heel hard huilen en schaam ik me.

Een oranje T-shirtje prima, maar dat moet het dan zijn.   

Link naar reactie

Slecht met een grote S van slecht, slecht, slecht. Dat wordt een slachtpartij als Belgie tegen Duitsland moet of tegen een fel ballend Zuid amerikaans land. GVD wat was dat slecht, krijgen de belgen van die idioot Wilmots een shotje valium in de kont geschoten voor de wedstrijd?

Link naar reactie

Zwendel, het was niet Rusland, die niet speelde, maar België.

Wat is die Wilmots een ongelooflijke lafbek.

Tegen Algerije en Rusland alleen maar verdedigen met zo'n goed dpelersmateriaal, schaaaaaaam je heel diep.

Geen haar op mijn hoofd denkt eraan om me te schamen :)

 

Belgie en Nederland hebben ondanks rotwedstrijden 6 punten en gaan door.

 

Everyone happy :D

Link naar reactie

Ik ben het eens met Lecram. Die Wilmots dient per direct ontslagen te worden, de kassiere van de Appie Heijn (ze heet Maaike) heeft meer verstand van voetbal dan deze onbenul.....

 

Wat ? Mijn dochtertje van 8 had betere invallen dan die Wilmots.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Geen haar op mijn hoofd denkt eraan om me te schamen :)

 

Belgie en Nederland hebben ondanks rotwedstrijden 6 punten en gaan door.

 

Everyone happy :D

 

Dit is er over, Zwendel, ik moet je rapporteren bij brigadier Koen wegens ernstige overtredingen tegen de redelijkheid en het gezond verstand. Wellicht heeft Bonte medelijden met zoveel onbenul maar ik had je zo de reep afgegooid.........

Link naar reactie

Héhé, de feestjes zijn beter dan het spelpeil. Wat hebben we geleerd vandaag

a. Wilmots is geen topcoach. Wat een spel was dat....welk systeem was dit nu weer?

b. Een fitte Vermaelen is beter dan Vertongen

c. Mertens moet altijd invallen. Deed hij hetzelfde het laatste half uur wat hij het eerste half uur deed, dan waren de Russen al lang piepedood. ( Wat een zwakke ploeg was dat zeg... )

d. Ooit zal de perfecte match gespeeld worden.

 

Ach, een ding is goed. Nog een zo'n match, en de verwachtingen over de Duivels zullen nog meer naar onderen bijgesteld worden in de hele wereld, en dan kunnen we eindelijk weer counteren, en krijgen we eindelijk weer ruimte om te spelen. ( zie Nederland :-) )

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...