Ga naar inhoud

Rode Duivels


Recommended Posts

Heren, heren, al eerder aangegeven........de beste voetballer op dit moment draagt Oranje.....wat een grootheid.....ROBBEN.

 

Maar wat een onzin allemaal over de verdediging van Nederland, verreweg de minste goals tegen in kwalificatie en absoluut de beste verdediging tot nu toe op WK, kijk eens wat een kansen alle ploegen (incl Brazilië) tegen krijgt.

Nederland niet in de problemen geweest, alleen een onterechte strafschop. En tegen wereldkampioen,....die worden gewoon nog tweede in de poule hoor....en dan zullen we eens zien wat Brazilië tegen Spanje doet.

Hele Nederlandse verdediging speelt Europese top volgend jaar.

BBC lyrisch over Blind, beste van het WK tot nu toe volgens de wijze heren.

 

En nu de Belgen nog een goede start maken, succes broeders. Benelux rules......

Link naar reactie

Engeland-Italie. Twee ploegen die een beetje uit het oog waren, maar misschien onterecht.

 

Meer dan de moeite waard om op te blijven. Goede match die een gelijkspel verdiende. Het niveau van de matchen op het WK staat me absoluut aan. Enkel Frankrijk en Zwitserland waren wat triestig.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Meer dan de moeite waard om op te blijven. Goede match die een gelijkspel verdiende. Het niveau van de matchen op het WK staat me absoluut aan. Enkel Frankrijk en Zwitserland waren wat triestig.

 

Ik heb ook veel saaie rotploegen aan het werk gezien: Griekenland, Honduras, Ecuador. Bosnie ed. De tweede divisie van de wereld zeg maar.

Link naar reactie

Laten de duivels maar gewoon de volgende ronde halen, niks is voorspelbaar, steeds hoor ik maar "dan ontloop je die en die wordt eerste", gewoon alles proberen te winnen.

Voor hetzelfde geld is Algerije een taaie ploeg en met die russen weet je het ook nooit.....en wie zegt dat Duitsland eerste wordt in de poule???

Link naar reactie

Pepe is een randdebiel. Ronaldo was gepikeerd. Messi lijkt wel onder de valium te zitten......

Ronaldo heeft geen enkele goede pass gekregen en Messi is al een tijdje ondermaats, maar als die gasten een kans krijgen zijn ze altijd levensgevaarlijk.

Laten de duivels maar gewoon de volgende ronde halen, niks is voorspelbaar, steeds hoor ik maar "dan ontloop je die en die wordt eerste", gewoon alles proberen te winnen.

Voor hetzelfde geld is Algerije een taaie ploeg en met die russen weet je het ook nooit.....en wie zegt dat Duitsland eerste wordt in de poule???

Voor wat ik tot nu toe gezien heb zijn er geen echt slechte ploegen (Honduras uitgezonderd misschien), dus alles kan. Maar de ploeg die echt uit de weg zou willen gaan is toch Duitsland.
Link naar reactie

Wat was Portugal zwak! Ze bleven 3 meter van elke Duitsers, zetten nergens druk,... Duitsland kreeg straten ruimte, maar ze waren ook wel heeeel sterk. Opvallend dat ze met 3 man rond Ronaldo spelen, en de rest lieten ballen. Het loonde. Geen gemakkelijke ploeg om tegen te spelen. 

 

Na de opname van Port-Duits nog een half uur Nigeria-Iran meegepikt. Wat was dat triestig. Iran kon niet, en Nigeria wilde absoluut niet. Niemand liep, niemand bewoog. Wat een rampploeg.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Geen nieuws uit het Belgische kamp? 

 

Geen roddels, miserie, niks... Wilmots lijkt te starten met Van Buyten ipv Vermaelen/Lombaerts naast Kompany in de verdediging. 2 rechtervoeten en Van Buyten wat traag, maar ja. Aan de andere kant is Van Buyten een goede kopper. ( Hij is nog steeds de topscorer van de huidige ploeg ). Middenveld is er de keuze voor techniek ipv taktiek. Dwz geen Fellaini of Defour maar wel Dembele. Rechtsvoor is nog een vraagteken. Ik denk dat Chadli gewoon start. Mirallas lijkt op de bank te starten. Mertens wordt supersub.   

 

Algerije gaat voor een dubbele gordel én dan counteren via hun 2 goede middenvelders ( een van Inter en een van Everton, dacht ik ). Voor de rest is die ploeg onbekend. Het is ook geen superploeg. Ze hebben zich als laatste Afrikaanse ploeg geplaatst, en als je ziet hoe zwak de Afrikaanse ploegen zijn op dit WK... De coach leeft in onmin met de pers, kaffert zijn spelers voortdurend publiekelijk uit ( X is lui, etc ), maar lijkt me wel perfect te weten wat hij wil. De vraag is hoe eergierig de Algerijnen zullen zijn. Gaan ze er hun hoofd voor leggen, of geven ze het rap op. Het is hun eerste wedstrijd dus hun moraal is nog hoog, denk ik. Snel scoren zou goed zijn, maar Wilmots zegt in de kranten voortdurend dat we geduldig moeten zijn en in de laatste 20 minuten moeten toeslaan ( Mertens supersub? )...  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Het WK leeft echt. Er heerst een leuke sfeer in de stad. Vlaggen, cafeetjes, en ook op het werk praten de meesten maar over 1 ding. De pronostiek hier werd ingevuld door 60% van alle werknemers. Eén van onze werknemers moest vandaag geopereerd worden aan zijn teen, en hij heeft een papier opgehangen dat mocht hij alsnog overlijden tijdens die operatie én toch de pronostiek winnen, de opbrengst moest gaan naar collega X. Toch mooi allemaal :-). Ach, het is voor één keer hier allemaal gezond zot en positief in ons anders zurige landje. En de voetbalhaters die zitten nu allemaal gezellig in de (buurt)cinema. Ook fijn voor hen. 

 

btw, de Algerijnse ploeg: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140616_01143509. Niets wereldschokkends maar ik vrees dat het een saaie match wordt door de stugge verdediging van de Algerijnen die snel rood gaan krijgen wegens hun agressief spel ( Die scheids heeft een gemiddelde van 0.8 rode kaarten per match ), en zich dan nog meer gaan terugplooien om een punt mee te pakken.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ah, eindeloos zoeken naar een gaatje, opportunistische hoge ballen, billen dichtknijpen bij een algerijnse counter, afstandsschoten dat soort werk. 

 

Ja, zenuwachtige matchen waar de Belgen weer veel zullen breien, breien, en breien. Dembelé in de spits zetten, en hem erin lopen! 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ja, de bondsvoorzitter blinkt ook in Brazilië uit door zijn coolness... 

 

739448995.jpg

 

hij heeft inderdaad wel wat van een Braziliaanse plantage-eigenaar met naast hem de opzichter ;)

Link naar reactie

Je moet niemand onderschatten en de Algerijnen hebben nog een aantal spelers van oa Inter, Napoli, Valencia en Sporting.

Maar als je niet wint van dit soort ploegen heb je niks te zoeken in de tweede ronde.....en het voordeel, verder zit er in de poule van Belgie ook geen goede ploeg, Rusland is een sobere middenmoter en Korea is waarschijnlijk de zwakste ploeg van het WK (tweede in de poule achter Iran en laatste oefenwedstrijd thuis dik verloren van Tunesie..... :e010:).

 

Anders dan de complete publieke opinie denk ik juist dat Belgie veel kans maakt tegen Duitsland.

Net als Nederland hebben zij het hoogtepunt al een beetje gehad... :e005: en ik weet zeker dat Belgie de ploeg heeft om het die Duitsers heel moeilijk te maken.

Ik ben toch meer angstig voor Portugal.....

 

Ik ken de spelers van Belgie niet zo goed als jullie, maar ik zou van Buyten niet opstellen tgv Vermaelen/Vertonghen. Dembele of Felliani......ik denk de laatste.......en Mertens zou ik altijd kiezen boven Chadli....maar OK, ik ben niet echt op de hoogte.

Witzel en Hazard spelen toch wel zeker hoop ik.

 

Courtois, Alderweireld, van Buyten, Kompany, Vermaelen, Witzel, Dembele, Hazard, deBruyne, Lukaku en Miralles. Waar staat Chadli dan en voor wie???

 

Mijn hemel, als ik zo dat rijtje eens lees.............jullie hebben echt een hele goede (en vooral in de breedte) ploeg

Link naar reactie

Vermaelen start op de bank. Vertonghen speelt links

 

Mirallas is waarschijnlijk bankzitter. Hij liet dit toch doorschemeren in een interview eergisteren. Chadli zou dan rechtsbuiten spelen. Mertens valt in voor ofwel Chadli/Hazard/Debruyne. komen we achter dan heb je nog Fellaini als breekijzer ipv Dembele

 

Ik zou toch liever België-Portugal zien dan België-Duitsland. Ik geef ons meer kans tegen de Portugezen ( die ook in voorronden niet super waren én achter Rusland eindigden ). Dufour en Witsel kunnen dan een Ronaldo uit de ploeg houden. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Met Mertens + Hazard + De Bruyne heb je eigenlijk 3 zelfde type spelers. Die gaan mekaar misschien in de weg lopen. Ook verdedigend is dat niet zo goed.

 

Het wordt waarschijnlijk Van Buyten met Kompany centraal. Lombaerts wordt ook vernoemd, maar die heeft recent weinig gespeeld voor de nationale ploeg dus waarschijnlijk valt hij enkel in als er problemen zijn.

 

En ja tien keer liever Portugal. Als je Ronaldo kan neutraliseren heb je half gewonnen. En misschien houdt hij het zelfs niet uit tot dan. Die blessure schijnt toch niet helemaal genezen.

Link naar reactie

Jullie zijn nu al onnodig overdreven bang voor Duitsland, dan ben je op voorhand verloren.

Maar ik denk dat de ploeg het wel anders ziet.........angst is een slechte raadgever.

 

En Ronaldo laat zich echt niet afstoppen door een Dufour of Witzel.......wel is het zo dat de Portugezen geen team hebben en dat de rest van de Portugezen denkt niet meer te hoeven voetballen met Ronaldo in de ploeg. Maar O jee.........het is de beste voetballer van het laatste jaar....misschien op het moment niet, maar de potentie is er.

 

Ook ben ik niet zo van het vooruit rekenen waar en tegen wie te spelen. Als dat zo makkelijk zou zijn, wonnen we allen de toto.

Misschien wordt Portugal wel derde of vierde in de poule........dan spelen jullie misschien tegen V.S. (als de verwachtingen zelf worden waargemaakt). En ja, de V.S. is geen aansprekende naam, maar het zijn wel Amerikanen....daar kan je je op stuk bijten. Onderschatting gaat dan een rol spelen, daar hebben wij morgen ook mee te maken tegen Australie, ook zo'n taai onvoorspelbaar land.......of je walst er over heen of je loopt je vast. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...