Ga naar inhoud

Rode Duivels


Recommended Posts

Voor iemand die zoveel voetbal heeft gezien heb je toch maar bar weinig van het spelletje begrepen....... Brazilie speelt alle wedstrijden als eerst maar de laatste pas na de poule van chili/NL. Ze kunnen dan eens kijken tegen wie ze gaan/willen spelen. Wat begrijp je nu niet of wil je het niet begrijpen ? 

Link naar reactie

Yep, dus gaan ze hun laatste match verliezen zodat ze tegen Nederland kunnen spelen. En dan gaan de Nederlanders hun alu hoedjes waarschijnlijk opzetten.

 

Ik begin te denken dat jullie nog meer complexen over Brazilie hebben dan wij over Duitsland ;)

 

En die Van Gaal is gewoon een blaaskaak.

Link naar reactie

Net soort docu gezien over Argentinia 1978, een groot omkoopgebeuren.

Conclusie was: ontloop Brazilië, die gaan er never never nooit uit in eigen land.

 

Het is veel te vroeg om eruit gespeeld te geraken voor Brazilië. Remember goal Wilmots

 

 

De enige die ik Brazilië zie uitschakelen, is buurland Chili. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Zwendel heb ik inmiddels afgeschreven als serieuze voetbal beschouwer, KT niet. Wat vind KT van Wilmots ? Hoe is de algemene belgische houding jegens deze coach ? In Nederland zou er allang oproer zijn geweest, een coach die een goede ploeg zo onder het niveau laat spelen.....

Link naar reactie

"Het land dat stil staat, collectief voor grote schermen gaat zitten, getooid met driekleurige pruiken en andere parafernalia, voor een tweede wedstrijd in de groepsfase godbetert, zijn we niet de weg kwijt? Toch wel een beetje. De uitzinnige volksvreugde na deze belabberde wedstrijd is misschien zelfs een beetje gênant."

 

http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-voetbal/article/detail/1926388/2014/06/23/De-uitzinnige-volksvreugde-na-deze-belabberde-wedstrijd-is-misschien-zelfs-een-beetje-g-ecirc-nant.dhtml

 

Ach, Belgie moet gewoon Wilmots ontslaan en een goede trainer aanstellen. Dan halen ze de halve finale.

Link naar reactie

Wat heb je toch met grote stoere negers alwill ? Vroegah was ik maar wat blij dat in ons bescheiden jeugdteam een grote stoere neger meespeelde. Hij kan hard schieten en op goal (of kool zoals wij zeiden) koppen. Ook was de grote stoere neger belangrijk wanneer we moesten spelen in oorden waar veel mensen dezelfde achternamen  hadden (vat je hem). Ik kan wel stellen dat de grote stoere neger ons aldaar uit een aantal schermutselingen heeft gered. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...