Ga naar inhoud

Goede Tweedehands Zaken In Vlaanderen?


Joni

Recommended Posts

Ik ben momenteel bezig met een toer van de stripwinkels van Vlaanderen, en ik ben benieuwd welke zaken er allemaal zijn met een deftig aanbod tweedehands strips. Locatie maakt niets uit.

 

Ik heb ondertussen Het Besloten Land, Gobelijn, Beo, Bonte, Pierke, Koeritza gepasseerd, en TseTse/Alex staan nog op het programma. Heb ik dan alles gedaan of ontbreken er nog enkele?

Link naar reactie

Ik ga mezelf ook wat promoten, tienduizenden strips in de winkel maar hoofdzakelijk aan 1 en 2 euro, niet veel speciale zaken.

Ik ben deze week daar gepasseerd. Ik ben buiten gewandeld met een lichte portefeuille en een zware doos.

 

Bedankt allemaal voor de suggesties. Daarmee heb ik een mooi lijstje om afwisselend te bezoeken.

Link naar reactie

Adhemar in Gent. ZEER groot aanbod!

Gisteren nog eens bij Adhemar gepasseerd... niets te vinden in die chaos, MAAR als je aan Peter een titel vraagt, dan duikt 'ie in zijn archief en 90 % kans dat hij het boekje wel ergens steken heeft. Jammer genoeg kom ik er maar zeer sporadisch (auto kwijtraken in Gent is niet eenvoudig).

 

Een andere mooie tip is de afdeling van De Striep in Oostende. Die heeft ook redelijk wat binnensteken...

 

Van Alex apprecieer ik dan weer enorm dat zijn winkel duidelijk in 3 secties is onderverdeeld: nieuwe strips, grabbelbakstrips en antiquarische strips. Elk netjes alfabetisch onderverdeeld.

Link naar reactie

Gisteren nog eens bij Adhemar gepasseerd... niets te vinden in die chaos, MAAR als je aan Peter een titel vraagt, dan duikt 'ie in zijn archief en 90 % kans dat hij het boekje wel ergens steken heeft. Jammer genoeg kom ik er maar zeer sporadisch (auto kwijtraken in Gent is niet eenvoudig).

 

Een andere mooie tip is de afdeling van De Striep in Oostende. Die heeft ook redelijk wat binnensteken...

 

Van Alex apprecieer ik dan weer enorm dat zijn winkel duidelijk in 3 secties is onderverdeeld: nieuwe strips, grabbelbakstrips en antiquarische strips. Elk netjes alfabetisch onderverdeeld.

 

 

Volgende keer de ondergrondse parking van de Vrijdagmarkt gebruiken,op wandelafstand van Adhemar!

Link naar reactie

Volgende keer de ondergrondse parking van de Vrijdagmarkt gebruiken,op wandelafstand van Adhemar!

 

Als je voorbij Adhemar rijdt dan paar tientallen meters verder naar rechts de parking induiken. Is betalend uiteraard, maar kost nu ook weer geen stukken van mensen. Tip: de parkeerplaatsen vlak voor de winkel zijn duurder dan de ondergrondse op de Vrijdagmarkt!

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...