Ga naar inhoud

Kerascoët


eriktex

Recommended Posts

 Goede reden voor een kop koffie in Brugge :e012:

 En daarna even door naar Parijs, Erik, voor het origineel van dit omslag:

 

3909.jpg

 

Met heel veel andere originelen uit "Beauté" voor een schamele duizend euro bij Galerie 9e Art :e012:

 

KERAS-B-C-SP-300.jpg

Link naar reactie

Tsja, dat ziet er prachtig uit natuurlijk - deze kun je thuis ook mooi aan de muur hangen (wellicht de bovenkant er vanaf snijden :e010:  :e010:  :e010: ). Dit zal zelfs mijn vriendin bekoren, dat is met een originele Tex Willer wel anders :e007: . Sinds ik in de uitgevelarij zit heb ik best al een leuk stapeltje origineeltjes kunnen verzamelen, echter altijd direct bij de auteur. Daar wordt heus wel voor betaald, maar zeker geen galerie prijzen. En zo is het verhaal bij het origineel ook veel sympathieker vind ik.

 

Maar het is logisch dat de verkoop via een galerie loopt, ook in Frankrijk kunnen de meeste tekenaars niet meer enkel van de albumpublicaties leven. 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Gisteren in Rijsel 'Paper Dolls' in mijn handen gehad.  Prachtig boek.  Helaas zat ik aan mijn limiet met hetgeen ik al mee had dus is hij blijven staan.

Het gaat voor de volgende keer zijn.  Ik twijfel om beeldschoon in het Nederlands aan te schaffen.  Ik had veel liever een integrale gezien.

Bij de Franse integrale vind ik het dan weer jammer dat het met een andere (minimale) inkleuring is. 

 

Her 15 pagina's preview van het artbook.

Link naar reactie
  • 4 months later...

Deel 1 van Beeldschoon "Vervuld verlangen" zal rond de stripbeurs van Veldhoven (voorheen Valkenswaard) verschijnen. Dit is de vrijwel definitieve cover:

 

17640047102_82bc42def4_b.jpg

 

En het goede nieuws is dat de box er ook komt, echter wel een beperkt aantal exemplaren:

 

17456157159_170b2faa5a_b.jpg 17454887080_ed385fecc6.jpg

 

Box is reeds bij deel 1 te verkrijgen. Het beste kun je deze z.s.m. reserveren direct bij de uitgeverij of bij je stripspeciaalzaak.

 

Deel 2 wordt verwacht tijdens de stripbeurs van Breda en deel 3 tenslotte in december 2015 of januari 2016. Lekker vlot na elkaar dus.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Voor de promotie van de Nederlandse vertaling van Beauté heeft Kerascoët speciaal voor ons deze prent getekend:

 

18089279871_72de139753_c.jpg

 

We zullen het Beauté logo nog vervangen door ons Beeldschoon logo. Deze prent zal als ex-libris worden toegevoegd aan deel 1 indien je die bij ons koopt (per postorder of op een stripbeurs)...

 

 

Erik

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik heb een vraagje voor m'n mede-forummers:

 

In de (Franse) integrale albumuitgave van Beauté is een epiloog van 4 pagina's opgenomen. Die stond niet in het originele drieluik. Omdat de integrale zwart/wit + steunkleur is, is de epiloog dus ook niet ingekleurd. Het verhaaltje is echter eerder gepubliceerd in Spirou 3949 van december 2013.

 

Heeft iemand die Spirou en kan iemand checken of deze epiloog daar wel ingekleurd is???

 

Thanks,

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...