Ga naar inhoud

Kerascoët


eriktex

Recommended Posts

't Is een prachtig reeksje waar ik erg van heb genoten, in het Frans.  Ik kon ze niet laten liggen en wachten op een vertaling.  Het deed me denken aan tja, reeksen zoals Isabel, Frommeltje en Viola,... dus de al wat oudere Dupuisreeksjes (die er vandaag nog steeds staan).  Ik wil ze dus bij deze heel erg warm aanbevelen.  Laat je maar volledig overtuigen door die derde cover, want dat is inderdaad een van de mooiste covers die ik afgelopen jaren zag. :)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Wat mij betreft direct als afgerond verhaal (integraal) uitgeven.  Ik hoop dat je de juiste vertaler weet te vinden.

 

Helemaal mee eens. Liefst een keer een integrale kopen en dan het complete verhaal kunnen lezen. Weet je ook zeker dat als je deel een koopt, je ook deel twee en drie in het Nederlands kunt lezen.

Link naar reactie

Worden gewoon drie losse delen. Gezien de oplage zou een integrale editie in HC en full colour best duur worden. Misschien niet te duur voor die-hard verzamelaars, maar we willen ook dat nieuwe lezers het fraaie werk van Kerascoet leren kennen.

 

En misschien op het eind die meer dan gave box eromheen!

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

't Is een prachtig reeksje waar ik erg van heb genoten, in het Frans.  Ik kon ze niet laten liggen en wachten op een vertaling.  Het deed me denken aan tja, reeksen zoals Isabel, Frommeltje en Viola,... dus de al wat oudere Dupuisreeksjes (die er vandaag nog steeds staan).  Ik wil ze dus bij deze heel erg warm aanbevelen.  Laat je maar volledig overtuigen door die derde cover, want dat is inderdaad een van de mooiste covers die ik afgelopen jaren zag. :)

 

Klinkt gewoonweg fantastisch. Ook het feit dat je reeks'je' zegt is super. Het moet geen wereldkunst zijn voor me, maar wel iets waar ik me in kan vinden. En idd prachtige cover!

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Worden gewoon drie losse delen. Gezien de oplage zou een integrale editie in HC en full colour best duur worden. Misschien niet te duur voor die-hard verzamelaars, maar we willen ook dat nieuwe lezers het fraaie werk van Kerascoet leren kennen.

Ik schat zo in dat, hoe je het ook uitgeeft, alleen door diehard verzamelaars gekocht wordt. Als je het in HC uitgeeft, zal het alleen in de SSZ en op beurzen te koop zijn. 

 

In één boek is het trouwens relatief goedkoop. Bv de Roodbaards van Sherpa zijn meer dan 3 boeken dik, maar kosten ongeveer anderhalve HC. Maar belanrgijker is dat je het dan meteen kunt kopen en als koper niet bang hoeft te zijn dat je met een onvotooide serie blijft zitten.

Link naar reactie

Ik schat zo in dat, hoe je het ook uitgeeft, alleen door diehard verzamelaars gekocht wordt. Als je het in HC uitgeeft, zal het alleen in de SSZ en op beurzen te koop zijn. 

 

In één boek is het trouwens relatief goedkoop. Bv de Roodbaards van Sherpa zijn meer dan 3 boeken dik, maar kosten ongeveer anderhalve HC. Maar belanrgijker is dat je het dan meteen kunt kopen en als koper niet bang hoeft te zijn dat je met een onvotooide serie blijft zitten.

Tja.. ik ga er vanuit dat HUM Philemon ook volledig gaat vertalen, anders zou ik het niet kopen. Ik heb daar dan ook geen grote problemen mee.

 

Qua kosten, ken ik er niet veel van. Maar wat wel is, ik vind een integrale leuker en beter staan in mijn kast ==> neemt minder plaats in en ik kan dus meer zetten.

Uiteindelijk blijft het wel de uitgever die beslist.

Link naar reactie

Nee, het is een compleet verhaal over drie delen uitgesmeerd (groots en meeslepend natuurlijk!). Ik vind de sfeer van het verhaal net zo fantasierijk als Philemon, wel is het soms een stuk grover met bloederige steekpartijen en...een mooie vrouw in de hoofdrol (of is ze nu lelijk?).

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Een sprookje? Een groots epos? Een moderne vertelling met de sterke rollen voor de vrouwen (Morue, de schoonzus, de dochter)? Alledrie tegelijk.

En een wonderschone grafiek. Een aanrader!

 

Kerascoet als tekenaar is (als ik het juist voor heb) trouwens een duo. Ze vielen me al op met Miss pas touche.

 

Ja het is een duo - als ik me niet vergis zelfs een stelletje. Hoe ze het werk precies verdelen, geen idee. Komen we nog wel achter ;-)

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...