Jump to content

Wat Heb Je Vandaag Gedaan?

Recommended Posts

Vandaag in Gent de lekkere Gruutbieren gedronken in de café van de brouwerij. Ze hebben er vijf verschillende.

En lekker stoofvlees bereid met Gruut bieren gegeten. Met ouderwets dikke lekkere frieten en lekkere zelfgemaakte mayonaise.

Heb ik al gezegd dat het lekker was?

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

ik zeg dat niet, ik ken je niet eens. dus je bent ofwel een nieuwsgierigaard ofwel een kapitalist.

Geen van beide hoor, als je dat kan geruststellen, ;) 't Was om een heel andere reden, behoorlijk onschuldig.

I was taught to dream this dream people call human life

I was thought to dream

Guest Kameraad Mauser

Uit nieuwsgierigheid eens een biertje open gedaan die ik goedkoop bij De Standaard kreeg en nog niet kende; Timmermans met aardbeien smaak. Gadver, zo'n goor bier heb ik nog nooit gedronken

edit; whoops dit moest dus in nutteloze opmerkingen staan, een flesje bier open doen is nu niet bepaald een highlight van een dag :P

Bah, bier met nadrukkelijke fruitsmaken.

Fruitbieren deugen meestal niet is mijn ervaring.

In elk geval, nu een frisse neus halen want ik val nog net niet neer op mijn toetsenbord.

²

De fruitbieren die ik geproefd heb vind ik nu eens echt niet te drinken. Kriek is het minst erge, maar je hebt ook zo'n hoop afgeleiden met de meest bizarre smaken. Walgelijk.