Ga naar inhoud

Cheap Comics


Recommended Posts

Het enige wat er staat qua bedrijfsgegevens is de naam en daar staat bij mij geen sterretje achter. Het adres dat je er onder in moet vullen is gewoon je aflever adres, lijkt me niet zo raar dat dat verplicht is :)

Dan is er toch iets mis met mijn computer want bij mij staat er een sterretje achter.

Link naar reactie

Het kan best zijn dat dat een sympathieke mens is die goede service levert, maar bij mij staat er dus ook een sterretje achter 'bedrijfsgegevens'. Dat zal wel een vergissing zijn, maar slim is het niet want je creëert toch weer een extra drempel voor potentiële nieuwe klanten. Moesten er niet een paar betrouwbare forummers zijn die positieve feedback geven, zou ik er niet aan denken om daar ooit iets te bestellen. Dat ik ook nog een telefoonnummer zou moeten geven, helpt ook niet echt, al ligt dat vooral aan mezelf. Maar bij andere (online)winkels waar ik bestel hoeft dat niet, dus voor mensen met een telefoonfobie is dat nog een tweede reden om elders te kopen.

 

Wat betreft de verzendingskosten, die vond ik wel vlot terug op de site:

Porto kosten zijn ongeacht de grootte van de bestelling 5,50 Euro binnen Nederland en 6,95 voor Belgie en Duitsland.

 

 

Pas op: ik wil die site niet afkraken, integendeel. Zoals gezegd, door bepaalde commentaren op dit forum ben ik ervan overtuigd dat hij betrouwbaar is. De mensen die hem persoonlijk kennen kunnen hem misschien attent maken op bovenstaande zaken, want het kan hem echt klanten kosten...

Link naar reactie

Je weet pas wat iemand of zijn bedrijf waard is als het misloopt, wat er dan gebeurt. Want, mislopen doet het toch een keer, er zijn zoveel factoren....een keer kreeg ik een boek toe dat nog geseald was ( chew 4 hc). Na het openen van de seal bleek dat er een paginas gescheurd waren. Duidelijk een produktiefout en niet de fout van chris. Toch nam hij dadelijk de kost volledig op zich, zonder meer. Dan weet je het wel....veruit de beste online shop die ik ken.

Link naar reactie

Dat is ook de reden waarom ik Chris altijd aanprijs. Een bijkomend voordeel is dat je zo goed als zeker bent op welke dag je bestelling toe komt (Nederlanders op de volgende dag, Belgen 2 dagen na bestelling) Moest Cheap-Comis ook met Kiala werken, dan zou ik nog meer beroep op hem doen.

Waarom? Kiala is duurder vanuit nl. Pakjes laat ik steeds op mijn werk of dat van mijn vrouw toekomen.

Link naar reactie

Het kan zijn dat Kiala duurder is dan, maar het heeft zijn voordelen. Het kan vervelend werken zijn met DPD. Een tijdje terug liet ik via hen een pak leveren. De hele ochtend en de vroege namiddag ben ik thuis gebleven (tot vervelens toe) omdat je wist dat ze die dag normaal kwamen. Rond 16.00u vind je toch dat het tijd wordt snel een brood te halen omdat je denkt dat ze toch niet meer komen. Een kwartiertje later sta je terug thuis en vind je een briefje in de brievenbus dat je niet thuis was. Gevolg, een voorgestelde datum dat je ook niet thuis bent en een verspilde dag... Nee, dan liever een bezoekje aan een kialapunt. 

 

In ieder geval, na even te spieken heb ik gezien dat ik al 19 maal bij Chris heb gekocht in net geen 5 jaar. Nooit klachten gehad van 'm. Als hij denkt dat er iets niet klopt aan je order zou hij zelfs nog een mail sturen ter controle. 'k Heb ooit twee maal dezelfde trade besteld in een order en hij vroeg of het geen vergissing was (het was een cadeau voor een kameraad dus het klopte). Net zoals anderen geef ik de raad om bij Cheap in het "groot" te bestellen. Boven de € 75,00 heb je altijd iets extra. Bovendien drukt het de verzendkosten een beetje als je in een keer een voorraad voor een paar maanden hebt. 

 

Oja, hij heeft ook altijd heel wat (oudere) trades en hc's in promotie staan. Daar staat ook regelmatig eens iets interessants tussen. 

Link naar reactie

Chris mailde me terug : 

 

Hey K...,

Bedankt voor je mailtje. De bedrijfsgegevens zijn een standaard invoerveld, die er eigelijk uit moet. Is iets wat ik een volgende keer zal laten verwijderen. Iets wat ik eigenlijk keer op keer vergeet, omdat iedere aanpassing vaak 3 nieuwe problemen geeft;).

Groetjes en fijne dagen,
Chris

Link naar reactie

Dat is ook de reden waarom ik Chris altijd aanprijs. Een bijkomend voordeel is dat je zo goed als zeker bent op welke dag je bestelling toe komt (Nederlanders op de volgende dag, Belgen 2 dagen na bestelling) Moest Cheap-Comis ook met Kiala werken, dan zou ik nog meer beroep op hem doen.

Een pakje opsturen van Nederland naar Belgie kost bij Kiala 7,50.

Bij Chris kost dat 6,95.

Ik hoef ook niet thuis te zijn als het pakje van Chris geleverd wordt, dat zit gewoon in de bus.

Ik heb een heel grote bus.

Link naar reactie

Als Chimichanga nu nog niet overtuigd is, dan is hij wel exxxtreem wantrouwig ;)

Neenee, ik ga er zeker eens bestellen, maar ik ga nog even wachten, want ik verwacht deze vakantie nog een bestelling van Archonia en ga volgende week nog met mijn klas naar het hermelijntje en ik wil niet al mijn geld in één keer opdoen.

Link naar reactie

Neenee, ik ga er zeker eens bestellen, maar ik ga nog even wachten, want ik verwacht deze vakantie nog een bestelling van Archonia en ga volgende week nog met mijn klas naar het hermelijntje en ik wil niet al mijn geld in één keer opdoen.

 

 

archonia is trouwens ook top, ik gebruik die voornamelijk voor manga, dat heeft chris dan weer minder. beetje sterieler dat wel, maar wel met schoon volk op facts, des te spijtiger dat het sterieler is ;)

Link naar reactie

Bij archonia ben ik ook vaste klant. Bijna al mijn comicbeeldjes komen via hen. Onlangs zat er nog eentje bij waarvoor ik een maand of vijf heb gespaard. Ze is goed aangekomen met een fantastische verpakking (en dat mocht ook wel voor haar prijs). 

Oja, 't was zo eentje: 

300227-harley-quinn-007.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...

Summer sale bij cheap! Nu ook een hoop Image comics in promo: de verleiding, de verleiding...

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

Omdat ik geen ander topic kon vinden over andere online shops plaats ik het maar hier, ik vind het namelijk nogal onnodig om er een apart topic voor te openen. 

 

Heeft er iemand ervaring met Galaxyshop.eu? Ik wil weer eens een zotte kost doen (ik eet er al een tijdje boterhammen met choco voor). De prijs van wat ik wil is op die site iets voordeliger dan op Archonia maar het is een voorbestelling. Moet je dat bij hen dan ook direct storten? Bij hun betaalmogelijkheden zie ik nergens creditcards staan ook. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...