Ga naar inhoud

Babes! (Nsfw)


Olsimar

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vrijdag Little Big gezien. 't Was fantastisch, geweldig. Een beestenboel zoals ik er nog nooit één gezien heb (een moshpit IN een moshpit). Het is kermismuziek, zeker. Het is een cynische hardstyle-versie van de Vengaboys en Scooter, zeer zeker. 

Maar ze zijn meer punk en opwindender dan pakweg NOFX of Agnostic Front. 

 

Alleen jammer dan Olympia Ivleva er niet meer bij is...

 

Olympia_Ivleva.jpg

retry.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ach, dat hele gedoe rond witwassen in films... ze hebben wel eens gelijk, maar soms gaat het me toch wat ver. Waarom zou Scarlett geen transpersonage kunnen spelen? In dat geval gaat op één of andere manier iemand met het uiterlijk van het ene geslacht, iemand van het andere geslacht spelen, toch?

Ik kon me wel vinden in de kritiek dat men een aziatisch personage laat spelen door een blanke. Als er een film van "Alleen" wordt gemaakt, zou het niet netjes zijn als bv Dodji wordt gespeeld door een blanke acteur, andersom ga je Laureline niet plots laten spelen door Halle Berry omdat er persé een zwart personage in de film moet. Met Stavros de Griek uit Lilly en Marleen (deze zomer weer op tv naar 't schijnt) kom je nog weg, je moet het ook niet te ver gaan zoeken, maar toch...

En omdat dit de babe-cataloog is...

Ghost-In-Shell-Movie-Scarlett-Johansson-

Link naar reactie

Van mij mag iedereen een transpersonage spelen...Sense 8 vind ik schitterend. Maar Scarlett ..Nee, dat zie ik niet. Ik kan me uiteraard vergissen...In Ghost in the shell vond ik haar geweldig. Mij kan dat dan niet schelen of ze daar een Aziatische, een Afrikaanse of een Russische voor nemen...Als de rol maar goed gespeeld is.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...