Ga naar inhoud

Babes! (Nsfw)


Olsimar

Recommended Posts

't Is okay om mijn humor niet te lusten. Echt waar. Als je mijn grappen dom vindt of "gratuit" cynisch, dan mag je dat zeggen. Dat is je recht en we kunnen niet allemaal dezelfde dingen grappig vinden. Ik moet me dan weer niet excuseren voor wat ik grappig vind of mijn flauwe moppen voorleggen aan één of andere raad wijsgeren.

Wie mijn opmerking van een paar uur geleden choquerend vindt, heeft gelijk. Ik wou choqueren, ik wou een totaal smakeloos antwoord geven op de erg serieuze en sombere opmerking van Alderwood in deze joke thread. Waarom? Omdat ik geen zin had in diepgaande gedachten.  Omdat ik totaal geen zin had in een discussie over seksueel geweld. Omdat ik geen zin had in een intellectuele "circle jerk" waarbij we elkaar feliciteerden met het in onze broek te houden. Maar vooral omdat ik het grappig vond. Wie echter meent dat ik probeerde verkrachting goed te praten, heeft niet tussen de regels gelezen.

Het is een vorm van trollen maar ik vind trollen niet altijd slecht.
Even terloops, ik was niet aan het trollen in de draad over Stan Lee. Ik liep niet bijzonder hoog op met hem en ben niet van plan ooit nog opnieuw te beginnen met Marvel-strips.

Humor is veel dingen. Het is een sociaal glijmiddel, een aandachtstrekker, een afrodisiacum, een hulpmiddel maar ik ben het meeste geïnteresseerd in humor als wapen. De bonte knuppel waarmee je je tegenstanders murw slaat, de scalpel die in de gevoeligste plek gestoken wordt (meestal de trots). Wie zich daardoor aangevallen voelt, heeft het waarschijnlijk ook wel verdiend.
tl;dr, ik heb gelachen met mijn eigen grap omdat ik niet-grappige dingen grappig vind en ben niet van plan me aan te passen. 

 

Soit, terug naar de belangrijke dingen; tieten van Nederlandse actrices.

ab2c587c-6406-4ade-9c5f-57f092560ef0?wid

Link naar reactie
15 uren geleden, IvoVWS zei:

Echt? Was de eerste keer dan zo goed?

Ik probeer tussen de regels te lezen zoals je zegt maar er staat niks tussen de regels. Gewoon een idiote rotopmerking. En ik denk dat ik er wel om bekend sta dat ik wat kan hebben. Voor mij komt 'babes' hierdoor helemaal op de helling te staan. Tot nu toe was dit voor mij gewoon wat leuke vrouwen kijken en meer niet.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...