nobody Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Tweede ronde. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Geen rasterlijntjes dus het telt als één plaatje! Een plaatje uit één van de beste stripreeksen ooit gemaakt." Chimichanga B: "Laatste plaatje van een strook welke ik vroeger hilarisch vond; net als bv janssen en jansen met de 'ontploffende' auto in het zwarte goud." striphooligan
Dr. Benway Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Ja, dat is makkelijk. A natuurlijk. marcelherms.nl
JJL Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Ja, dat is makkelijk. A natuurlijk. 2! Dit plaatje gaat ver komen!
Waldorf Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Calvin & Hobbes, natuurlijk. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Timhardt Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 ze kunnen me beiden gestolen worden eigenlijk. toch A gestemd.
Madam Kito Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Zelfs ieder afzonderlijk prentje uit A is beter dan B.
Zwendel Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Ik ben een fan van Casper en Hobbes, maar De Zaak Zonnebloem is mijn favoriet Kuifjesalbum en die gag heb ik ook altijd hilarisch gevonden:
Safetyboy Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 A - die beweging! Die vrolijkheid! B is niet te snappen/appreciëren zonder de hele pagina - geen sterk plaatje dus... (zelfs 1 deel uit A is op zich al een sterk plaatje) (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.
Daan Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Ik vind de ander Calvin & Hobbes kandidaat veel mooier dan deze en B blijft me aan het lachen krijgen. Voor mij B dus.
striphooligan Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 B is niet te snappen/appreciëren zonder de hele pagina - geen sterk plaatje dus... Inderdaad, de hele pagina zou mogelijk hier wel winnen Maar de oorspronkelijke opdracht was 1 plaatje. Helaas gingen anderen stroken en pagina's plaatsen. Ik had daar geen zin in......................
Diogenes Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 Niet gestemd wegens vind allebei niet veel aan. Denk ik om te bewijzen dat ik ben?
Recommended Posts