Ga naar inhoud

Strips En Metal


shiraz

Recommended Posts

Ik had dit weekend een interessant gesprek met een stripwinkeluitbater.

Hijzelf is metal liefhebber en twee vrienden van hem ook.

Allen lezen ze (utiteraard :-)) strips.

Ikzelf en twee collega's luisteren ook naar metal en lezen strips.

Strips zouden 'underground' zijn (het is toch een beperkt publiek) en metal is kwa genre eigenlijk ook 'underground'.

Veel metalliefhebbers lezen strips was zowat de boodschap/conclusie.

Graag jullie mening :-)

 

Link naar reactie

Sinds enkele jaren luister ik terug naar metal en aanverwanten. Als ik comics (dat zijn ook strips) lees vormt die muziek veelal de soundtrack. Beiden heb ik eigenlijk nooit als underground ervaren. Ik weet wel dat er daar andere meningen over bestaan. De meer mainstream zaken interesseren me sowieso minder. Misschien daarom dat ik comics/metal niet echt als underground ervaar. Wat voor sommigen underground is, is dan voor anderen mainstream zeker. Ik ben daar niet zo mee bezig. Ik lees/luister naar wat me interesseert.

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Ik luisterde vroeger voornamelijk metal en rock. Het is niet de eerste keer trouwens dat ik dergelijke opmerking hoor, toen ik voor Brainfreeze schreef had ik het samen met de (toenmalige) andere redactieleden over muziek. Bleek dat Timaeus toen de uitzondering was die voornamelijk techno, drum'n bass en van die dingen beluisterde. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...