Martin Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Al heel lang verschijnt hier geen commentaar meer van de sympathieke veelposter Skinny... Waar is ze? Wat doet ze? Skinny, kom terug! Alles is vergeten en vergeven! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Hamirubi Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/1883-hoe-zou-het-zijn-met/ Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
nobody Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Ik zal dit draadje eens PM'en. Quote Link to comment
Zwendel Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Ze heeft waarschijnlijk met de miljoenen die ze met de Catawiki prijs gewonnen heeft een tropisch eiland gekocht en zit daar te zonnen Quote Link to comment
Martin Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Alles is vergeven en vergeten? Wat heeft ze dan gedaan? Begrijpen trollen geen humor? Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Martin Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Jawel maar jij hebt geen humor en je overschat jezelf heel erg door te denken dat je dat wel hebt. Broer van Mauser? Die denkt ook dat hij grappig is. Tjonge wat ben jij een zure haring. Er is al ellende genoeg in de wereld, jongen. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Martin Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Ze heeft waarschijnlijk met de miljoenen die ze met de Catawiki prijs gewonnen heeft een tropisch eiland gekocht en zit daar te zonnen Het was een goed uitgekiend plan om zich sympathier te maken op de reep zodat we allemaal op haar zouden stemmen! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Lav Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Jezus Ben, lighten up, moet echt iedere opmerking die gewoon als mopje bedoeld was in een verzuurde discussie uitlopen? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
linthout Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Oeioei...Ik denk ook soms van mezelf dat ik grappig ben...Ik voel een hele identiteitscrisis komen... Vlug iets heel flauw zeggen om toch zeker niet grappig over te komen!!! Fwoe! (scheetje) Quote Link to comment
Lav Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Vervang Simpson met Linthout Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
linthout Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 LAV!!! @"-"&çà3XXµ£% !!! Voor jouw straf : vanaf nu eis ik twee paaseitjes bij de koffie als ik langskom! Quote Link to comment
TDPB Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Oeioei...Ik denk ook soms van mezelf dat ik grappig ben...Ik voel een hele identiteitscrisis komen... Vlug iets heel flauw zeggen om toch zeker niet grappig over te komen!!! Fwoe! (scheetje) Oei Willy, iedereen weet dat scheetjes extreem grappig zijn. Je poging is mislukt. Quote Link to comment
Lav Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 LAV!!! @"-"&çà3XXµ£% !!! Voor jouw straf : vanaf nu eis ik twee paaseitjes bij de koffie als ik langskom! K, maar ik zal u enkel witte paaseitjes geven! mhuhahaha! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Hamirubi Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Dt-foutje, Ben. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
retep Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Los van al dit gekissebis, waar is Skinny, is het nog goed met haar ventje, heeft ze al weer een nieuw pand helemaal gerenoveerd en vooral. spaart ze nog wel Duckies ? Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 K, maar ik zal u enkel witte paaseitjes geven! mhuhahaha! Dat zijn toch de lekkerste? Quote Tumblr Link to comment
Spawn999 Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 IJsje voor Ben, wordt je vrolijk van. Quote Tumblr Link to comment
Lav Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Lees even goed dat gaat je zeker helpen. Zegt de uitspraak "de pot verwijt de ketel" u iets? Het is niet omdat je sarcasme van martin niet door had en al geïrriteerd zijt van een andere topic dat je daarom zo verzuurd tegen iedereen moet reageren. @spawn, hoe durf je zo'n onmenselijke dingen zeggen?! Witte chocolade is geen echte chocolade. De zwarte, die zijn overduidelijk de beste :v Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Zwendel Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 @spawn, hoe durf je zo'n onmenselijke dingen zeggen?! Witte chocolade is geen echte chocolade. De zwarte, die zijn overduidelijk de beste :v 't is de waarheid. Wel opgelet aan honden moogt ge geen zwarte chocolade geven, de mijne krijgt enkel witte. Maar dit geheel terzijde. Quote Link to comment
retep Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Hoezo, gaat hij van zwarte chocolade raar poepen ? Quote Link to comment
Zwendel Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Neen in cacao zit theobromine, dat is levensgevaarlijk voor honden. http://www.antigifcentrum.be/medische-professionals/artikels/dierenartsen/vergiftiging-door-chocolade-bij-honden Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 @spawn, hoe durf je zo'n onmenselijke dingen zeggen?! Witte chocolade is geen echte chocolade. De zwarte, die zijn overduidelijk de beste :v Chocolade of geen chocolade het is gewoon het lekkerst :) Deze zijn ook erg goed Quote Tumblr Link to comment
Zwendel Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Butterscotch fudge mjam Quote Link to comment
linthout Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 @spawn, hoe durf je zo'n onmenselijke dingen zeggen?! Witte chocolade is geen echte chocolade. De zwarte, die zijn overduidelijk de beste :v Ach, ik ben geen moeilijk mens, ik ben al lang tevreden als ik twee witte eitjes krijg bij de koffie. Begin ze maar al uit te zoeken!!! Quote Link to comment
Martin Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Ik zou het haar vragen want hier weer niemand. Mail haar ofzo dat heeft meer zin dan hier vragen. Maar ja wat weet ik nou? Jij weet vooral mensen te ergeren met jouw overtrokken kleinzielige reacties. Ik stel voor dat je elders jouw azijn spuit. Laat je daar maar eens goed gaan! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Martin Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 Chocolade of geen chocolade het is gewoon het lekkerst :) Deze zijn ook erg goed tumblr_o4ihsxz4S51r868elo1_500.jpg Jawadde, tegen een dergelijke megareep zeg ik niet nee! Maar eerlijk gezegd is Belgische chocolade toch het allerlekkerste? OK, Zwitserland is een goede tweede. Finse Fazer chocolade is ook heel lekker. En blijf vooral van Britse chocolade af, genre Cadbury's, die trekt op niks. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Martin Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 't is de waarheid. Wel opgelet aan honden moogt ge geen zwarte chocolade geven, de mijne krijgt enkel witte. Maar dit geheel terzijde. Witte chocolade is eigenlijk geen chocolade, maar het wordt wel zo genoemd. Tijdens het productieproces van witte chocolade worden de donkergekleurde vaste bestanddelen van de cacaoboon gescheiden van het vet (cacaoboter), net als bij melk- en pure chocolade, maar die bestanddelen worden later niet weer samengevoegd. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Guest bazarov Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Laat ons eerlijk zijn, sommige dingen zijn onwaar, kwetsend en weinig billijk... witte 'chocolade'. Quote Link to comment
striphooligan Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Jawadde, tegen een dergelijke megareep zeg ik niet nee! Maar eerlijk gezegd is Belgische chocolade toch het allerlekkerste? OK, Zwitserland is een goede tweede. Finse Fazer chocolade is ook heel lekker. En blijf vooral van Britse chocolade af, genre Cadbury's, die trekt op niks. Nou Cadbury's is toch ook best wel lekker Quote Link to comment
linthout Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Ben vertelt hier werkelijk de ene dijenkletser na de andere!!! Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Grapenmaker...neuh jij wel? Quote Tumblr Link to comment
Zwendel Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Ik wou die Oscarscene van Nicholson met Lawrence nog eens opzoeken, maar Utuub ligt precies plat. Quote Link to comment
Suske Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Vinden jullie ook niet dat de jonge Jack Nicholson erg op Jim Carrey lijkt? Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Skinny Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Ik voel me gevleid dat er nog eens aan mij wordt gedacht en dat er zelfs een topic voor wordt gemaakt. Maar even alle gekheid op een stokje, waarom al dat gekibbel? Nergens voor nodig toch . Al heel lang verschijnt hier geen commentaar meer van de sympathieke veelposter Skinny... Waar is ze? Wat doet ze? Skinny, kom terug! Alles is vergeten en vergeven! Lol =D. Ik zal dit draadje eens PM'en. Merci. Moest je dat niet hebben gedaan had ik dit nooit gezien . Ze heeft waarschijnlijk met de miljoenen die ze met de Catawiki prijs gewonnen heeft een tropisch eiland gekocht en zit daar te zonnen Miljoenen? Waar? Waar? Lees even goed dat gaat je zeker helpen. Ik vroeg wat Skinny had gedaan en er wordt gelijk geroepen over humor die ik niet zou begrijpen. Als je dan toch grappig wil zijn plaats dan smileys ofzo. Maar doen alsof je humor hebt en dan vervolgens verongelijkt reageren als iemand anders dat niet vind is pas zuur.Maar om op het onderwerp terug te komen: Skinny realiseert zich waarschijnlijk dat dit forum gedomineert wordt door gasten met heel veel posts zeg maar die hier wonen en de boel willen bepalen. Daar zal ze geen zin in hebben. Voor zover ik weet heb ik niet gedaan. Behalve voor de 2e keer zomaar te verdwijnen op het forum . Nee hoor, ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, en nog nooit problemen gehad met iemand op het forum . Los van al dit gekissebis, waar is Skinny, is het nog goed met haar ventje, heeft ze al weer een nieuw pand helemaal gerenoveerd en vooral. spaart ze nog wel Duckies ? Ik ben thuis. Met het ventje gaat het prima. Ons huis is bijna af, en dan hebben we voor de aankomende jaren wel genoeg gerenoveerd. NATUURLIJK! ( Al moet ik bekennen dat ik ondertussen ook een Nintendo verzameling gestart ben. Verzamelwoede.... ) En dan nog even waarom ik het voor de 2e keer niet heb volgehouden om hier actief te blijven; Ik kan het niet meer opbrengen om forums te doen. Ik heb jaren lang verschillende forums gevolgd (deze en meerdere forums van mijn sport), maar ik heb geen tijd en zin om daar elke dag zo veel mee bezig te zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het hier altijd enorm naar mijn zin gehad. Het is hier altijd gezellig, heel erg actief, en jullie hebben mij enorm geholpen met de wedstrijd van Catawiki. Dat zal ik natuurlijk nooit vergeten . Ik zou wel kunnen zeggen dat ik het nog eens ga proberen, maar ik weet toch dat ik het niet ga volhouden. Maar zo nu en dan denk ik wel nog eens aan jullie hoor! Quote Link to comment
Martin Posted April 4, 2016 Author Share Posted April 4, 2016 OK Skinny, het ga je goed! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Recommended Posts