Ga naar inhoud

Primeur: De Clubmannen


Recommended Posts

That’s it! Wat is dit voor narrenforum? Als ik Linthout er in het De Rode Ridder-draadje op heel normale toon op wijs dat die nieuwe Standaard-reeks niet ‘De Pussycat’ maar ‘De Clubmannen’ heet (natuurlijk brengt SU geen reeks uit die De Pussycat heet!!!) dan word ik heel hooghartig gecorrigeerd (“De Clubmannen' is afgevoerd”) zonder verdere argumentatie.

 

En sowieso, als ik dan hem corrigeer over de afkomst van de tekenaar (niet Spaans maar Portugees) PM’t hij me een foto van een afgehakt paardenhoofd….. Waar slaat dat op?! Ik snap best dat we geen grote vrienden meer worden door die ongelukkige signeersessie in de bib aan het Kerkplein maar ik heb daar toen wel mijn excuses voor aangeboden én zijn kleding vergoedt.

 

Nou ja, als hier in november over ‘De clubmannen’ gaat worden gezeverd dan zonder mij. Dit was mijn laatste bijdrage. Dat zeg ik met spijt want ik geloof echt dat ‘De Clubmannen’ voor een kleine sensatie gaat zorgen. Waar Peter Moerenhout de nieuwe Hermann schromelijk overschat (zonder overigens te reageren op mijn gefundeerde kritiek: recensie plaatsen, lezers winnen en dan snel wegrennen, de lapsoes...) kan De Clubmannen volgens mij niet hoog genoeg gewaardeerd worden. SU zet een stap waarbij velen de wenkbrauwen zullen fronsen maar die volgens mij heel goed gaat uitpakken. 

Link naar reactie

Yep. Ik heb beursganger geen afgehakt paardenhoofd gestuurd! Ik zou niet durven, de brave mens zo aanvallen!

 

Omdat ik gisteren hysterisch afscheid heb genomen (wat ik altijd een erg leuke traditie vind op de Reep... :e005: ...) kan ik dit nu niet meer bevestigen en moet Willy op zijn woord worden geloofd. 

Link naar reactie
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...