PanzerOfTheApes Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Als eerste post hier maar meteen een belangrijke: Zijn er hier inkleurders actief? Wie kent er? Grts, J Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 Hehe Thx! Quote Link to comment
Yncke Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 TomMDP wordt aan de kassa gevraagd! TomMDP wordt aan de kassa gevraagd! (Wees welgekomen. ) Quote yncke.be Link to comment
Kristof Berte Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Neeneen, TomMDP heeft teveel werk met mijn platen momenteel Ik heb de vraag hier ooit ook eens gesteld. Het antwoord varieerde tussen 'neen' en 'wat schuift dat?' Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 Bijden zeer leuke antwoorden uiteraad :-) Is blijkbaar moeilijk te vinden in "Vlaanderen" :-) Quote Link to comment
Kristof Berte Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Gratis ga je echt niemand vinden. Denk niet dat dat uitsluitend een Vlaams probleem is Als je de prijs ervoor wil betalen, zijn er goeie mensen genoeg. Gaat het over de inkleuring van een (kort)verhaal, of zijn het losse platen? Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 Niemand sprak ook over gratis he Kortverhaal, en volledig album. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Toon gerust eens enkele kaders, platen... Misschien kan je zo wel iemand overtuigen. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 16, 2016 Author Share Posted June 16, 2016 Enkele platen als voorbeeld... Quote Link to comment
feli Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Heel mooi getekend! Naar welk soort inkleuring ben je op zoek? Quote Survivor of the big PC crash of 2014http://davidfelizardareal.tumblr.com/http://www.hallovaarwel.be/ Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 16, 2016 Author Share Posted June 16, 2016 Wat ik persoonlijk heel erg mooi vind is de inkleuringen van Sedyas, dat is wel de stijl die ik zoek... Quote Link to comment
Safetyboy Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 WAAAW! Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 WAAAW! Ik veronderstel dat die slaat op de inkleuring ;-) Quote Link to comment
156 Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Ik vind dat soort inkleuring eigenlijk niet echt passen bij jouw tekeningen. Veel te doorzichtig of hoe moet ik het zeggen? Bleek? Dun? Het zou ook kunnen dat ik die manier van inkleuren gewoon niet mooi vind. Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Wat vind jij erbij passen dan? :-) Quote Link to comment
JPAR Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Zoals in de legende van het wisselkind zou goed passen qua inkleuring. Mooie tekeningen trouwens. Ik vind alleen de koets niet helemaal kloppen. En dan doel ik op de wielen. Quote Link to comment
156 Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Wat vind jij erbij passen dan? :-) Voor mij mogen ze wat heviger zijn. Dit is misschien wat te fel. Ik heb een heel specifieke strip voor ogen, maar ik kan voorlopig totaal niet op de naam komen. Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Ja dit is ook wel een leuke inkleuring, fel met toch wat diepte. Ik wil het vooral niet te plat laten uitzien. Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Zoals in de legende van het wisselkind zou goed passen qua inkleuring. Mooie tekeningen trouwens. Ik vind alleen de koets niet helemaal kloppen. En dan doel ik op de wielen. Dit is inderdaad ook wel een leuke inkleuring, JPAR! Thx! Quote Link to comment
156 Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Gevonden ! Het was O'Boys dat mij voor ogen stond Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Netjes! :-) Nu iemand vinden die dat kan ;-) Quote Link to comment
Yncke Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 In ieder geval een strip waarvan ik 't vervolg wel zou willen lezen. Moet het in Vlaanderen zijn? Kristof Spaey werkt bijvoorbeeld met Michael Birkhofer uit de States. Quote yncke.be Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Het mag van overal zijn zelfs ;-) Quote Link to comment
Yncke Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Anders misschien eens kijken op Gutterzombie? 't Is een poos geleden dat ik me in inkleuringen verdiepte, maar toenertijd was dat een grote community rond stripinkleuringen. Quote yncke.be Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Aha! Thx! :-) Quote Link to comment
Safetyboy Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Ik veronderstel dat die slaat op de inkleuring ;-) uhm nee - op je tekeningen! Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 29, 2016 Author Share Posted June 29, 2016 uhm nee - op je tekeningen! ah thx man, leuk om te horen! :-) Quote Link to comment
stilte Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Ik vind dat soort inkleuring eigenlijk niet echt passen bij jouw tekeningen. Veel te doorzichtig of hoe moet ik het zeggen? Bleek? Dun? Het zou ook kunnen dat ik die manier van inkleuren gewoon niet mooi vind. Ik deel deze mening, de voorbeelden die erna volgen passen toch wat beter. Een wijze raad dus, Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 30, 2016 Author Share Posted June 30, 2016 Ik heb gisteren zelf een inkleuring geprobeerd met waterverf, geen idee of het gelukt is. Iemand suggesties? Quote Link to comment
Kristof Berte Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Het is zelfs heel goed gelukt. Knap werk. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 30, 2016 Author Share Posted June 30, 2016 Ik ben geen held met verf, dus als iemand tips heeft dan zijn ze zéér welkom! :-) Quote Link to comment
Yncke Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Ziet er goed uit. Als ik dat effect probeer in te beelden op je platen, bekom ik een heel geslaagd mentaal beeld. Quote yncke.be Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 30, 2016 Author Share Posted June 30, 2016 Haha thx, maar dit is van een ander (kort)verhaal met een vrouwelijk hoofdpersonage, daarmee dat ik een wat zachtere techniek wilde proberen. Maar jij denkt dus dat het voor die andere platen ook zou werken? Quote Link to comment
Yncke Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Ik denk dat de platen in post #10 een pietsje hard op 't oog zijn ('t is een stijlkeuze en een persoonlijke voorkeur, I know), en zoals ik 't voor me zie het net dat beetje zal temperen. Ik denk dat 't experiment waard is. Laat vooral niet na reclame te maken voor dat kortverhaal als 't af is. Ik ben wel benieuwd naar 't geheel. Quote yncke.be Link to comment
PanzerOfTheApes Posted June 30, 2016 Author Share Posted June 30, 2016 Ik hou je op de hoogte ;-) Quote Link to comment
stilte Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Ziet er zeer goed uit... maar ik ben sowieso een groot voorstanders van de klassieke inkleuring, niet de digitale. Knap werk in elk geval, tekeningen en inkleuring. Benieuwd naar het eindresultaat. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Ik ben geen held met verf, dus als iemand tips heeft dan zijn ze zéér welkom! :-) Ik ook niet, maar datgene wat je postte ziet er toch gewoon af uit. Als je dat zo wat consequent kunt toepassen op je andere tekeningen dan kun je zo publiceren. Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted July 1, 2016 Author Share Posted July 1, 2016 Ok, dat geeft me wel zelfvertrouwen! :-) Quote Link to comment
JPAR Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 Maak eens een paar pagina's op deze manier en laat het ons dan graag zien. Ben erg benieuwd. Quote Link to comment
Recommended Posts