Ga naar inhoud

Inkleurder


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ik vind dat soort inkleuring eigenlijk niet echt passen bij jouw tekeningen. Veel te doorzichtig of hoe moet ik het zeggen? Bleek? Dun? Het zou ook kunnen dat ik die manier van inkleuren gewoon niet mooi vind.

 

Ik deel deze mening, de voorbeelden die erna volgen passen toch wat beter.  Een wijze raad dus, :e012:

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ik denk dat de platen in post #10 een pietsje hard op 't oog zijn ('t is een stijlkeuze en een persoonlijke voorkeur, I know), en zoals ik 't voor me zie het net dat beetje zal temperen. Ik denk dat 't experiment waard is.

 

Laat vooral niet na reclame te maken voor dat kortverhaal als 't af is. ;) Ik ben wel benieuwd naar 't geheel.

Link naar reactie

Ziet er zeer goed uit... maar ik ben sowieso een groot voorstanders van de klassieke inkleuring, niet de digitale.  Knap werk in elk geval, tekeningen en inkleuring.  Benieuwd naar het eindresultaat.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ben geen held met verf, dus als iemand tips heeft dan zijn ze zéér welkom! :-)

Ik ook niet, maar datgene wat je postte ziet er toch gewoon af uit. Als je dat zo wat consequent kunt toepassen op je andere tekeningen dan kun je zo publiceren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...