Yncke Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A bazarov B De absolute dreiging door het gebruik van slechts enkele kleuraccenten in het zwart en rood ... de belofte van een technisch meesterwerk ... de focus op een enkel hoofd ... ignoramus yncke.be Link to comment
nobody Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 A gekozen, alhoewel ik bij beide niks 'voel'. Link to comment
JJL Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 A gekozen, alhoewel ik bij beide niks 'voel'. 2 En ik blijf me ergeren aan die aparte vogel(?), die zo pontificaal op de cover staat. Link to comment
Rik Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 2 En ik blijf me ergeren aan die aparte vogel(?), die zo pontificaal op de cover staat. Daarom kies ik voor B. Meer karakter dan de 2 dimensionale cover bij A. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Marinelli Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Zonder twijfel A. B is de tweede keuze voor de affiche van een film met Sylvester Stallone ... Link to comment
Rik Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Zonder twijfel A. B is de tweede keuze voor de affiche van een film met Sylvester Stallone ... Tja, en A is de eerste les van "hoe teken ik een vogel" Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Waldorf Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Toch maar voor B gekozen. De kleuren van A zijn echt niet mooi: paars en oranje. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
JJL Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Het eerste spannende duel in ronde 2, tussenstand 16-16! En mijn stem is zeker nog niet definitief . Link to comment
Kool Thing Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Moeilijke.... toch gekozen voor B Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kristof Berte Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 A is de minst mooie Kerascoët in deze verkiezing. B gekozen. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Recommended Posts