Ga naar inhoud

Jason


Martin

Recommended Posts

Ben er ook fan van.

Zijn nieuwste heb ik wel nog niet. Iemand al gelezen?

 

Couv_294276.jpg

 

Deze staat op 2D galleries te koop. Valt nog mee qua prijs.

low-moon-p-5-jason-2vtt.jpg

 

De engelstalige versie van dat nieuwe album heet On The Camino en verschijnt pas in mei. Ik koop de franstalige versie niet.

 

Die originele plaat is eenvoudig maar inderdaad een redelijke prijs.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

ik heb alleen hey....wait en die vond ik best goed, maar net niet genoeg om er nog meer van te zoeken, of misschien net wel.

wat lees ik best erna?

 

Hey, Wait... is zijn eerste album. Daarna zijn er veel betere albums verschenen. Van zijn eerste albums vind ik The Iron Wagon best.

Maar er zijn al verschillende albums uitverkocht die toen verschenen zijn. Op die pagina van Fantagraphics zie je allemaal zijn albums.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Fenip blijkt een mooie collectie originele platen te hebben.

 

Bedankt!  (op 2dG heb ik iets minder staan dan op CAF)

http://www.comicartfans.com/gallerydetailsearch.asp?artist=John+Arne+S%E6ter%F8y&GCat=33998

Ik heb Jason een tijd geleden ontmoet tijdens een expo in MultiBD (in Brussel). 

Link naar reactie

Bedankt!  (op 2dG heb ik iets minder staan dan op CAF)

http://www.comicartfans.com/gallerydetailsearch.asp?artist=John+Arne+S%E6ter%F8y&GCat=33998

Ik heb Jason een tijd geleden ontmoet tijdens een expo in MultiBD (in Brussel). 

 

Interessante verzameling!

Die tekening van in Brussel heb je daar gekregen op een signeersessie? In elk geval wist ik niet dat hij daar was, anders ging ik er ook geweest zijn. Dat was blijkbaar in 2011. Waar juist?

Het is een vrij uitgebreide tekening. Was dit een gewone signering of een betalende opdracht?

Hoe kwam hij over op jou?

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
1 hour ago, Chimichanga said:

I KILLED ADOLF HITLER

Ik had nooit gedacht dat je zoveel emotie, zoveel diepgang, zoveel humor, zoveel verbeelding en zoveel stilte kon kwijtgeraken in een strip van een luttele 48 pagina's. Straf.

Dat is een heel accurate vaststelling van jou, Chimichanga. Jason is een meester in het creëren van gemoedstoestanden, en om daarbij zo weinig mogelijk dialogen te gebruiken.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...