Guest Kontiki Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Christophe Arleston meldde op zijn Facebookpagina het overlijden van Michel Plessix (De Wind in de Wilgen, Patje van het Groenewoud, Waar de mieren heen gaan). Hij stierf vanmorgen door een hartaanval. Hij werd 57 jaar. Quote
marioboon Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Merde!!! Nooit écht een fan geweest maar met z'n laatste strip leek me dat toch de moeite waard te zijn. 57... zo vroeg mogen ze niet heen gaan Quote
Timhardt Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Patje vh groenewoud is een topstrip! Rip. Quote
Marinelli Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Een klein, maar prachtig oeuvre. Uiteraard veel te vroeg heengegaan ... Laten we nu volop zijn strips (her)lezen om de mooie dingen te bewonderen die deze man gemaakt heeft. Quote
SPeeDy Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 vorige week net zijn mieren-strip gekocht... 😞 r.i.p. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Chorasan Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Veel te vroeg heengaan van een groot kunstenaar... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
shakeitupguy Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 RIP. Geen groot oeuvre maar wat een juweeltjes. Veel te jong gestorven. Quote
esteban² Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 De tekenstijl van De Wind in de Wilgen en Waar de Mieren Heen Gaan kan ik in ieder geval ten zeerste waarderen. Lichtjes fantastisch, zowaar. Mijn deelneming voor familie, vrienden en fans. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Martijn Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 R.i.p. inderdaad... Patje van het Groenewoud vind ik erg goed. De wind in de wilgen etc. spreken me niet zo aan, maar de tekeningen zijn wel erg fijn. Ik heb onlangs 'Waar de mieren heen gaan' gekocht en ben nu begonnen met lezen. Erg fraai en sfeervol getekend! Quote
Recommended Posts