nobody Posted January 24, 2018 Share Posted January 24, 2018 Derde ronde. Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Deze pagina uit Sigurd (Schemerwoude) komt uit de periode waarin Hermann teken-en verhaaltechnisch op zijn hoogtepunt was. De sfeerzetting is fe-no-me-naal... het water spat bijna in je gezicht, je voelt de kou.. ontzettend goed gedaan.. meesterlijke plaat vind ik Sanderg B Maar welke moet ik nu kiezen? Ze zijn allemaal zo leuk Wat doen jullie me aan. Ik dacht eerst aan die waarbij Kwabbernoot Robbedoes redt omdat mijn ogen daarvan prikkelden (Ik ben een emotioneel man), maar daar stonden te weinig gezichtsuitdrukkingen op en dat is toch onacceptabel als mooiste strippagina ooit. Dan ben ik toch maar gegaan voor deze: De plaat zegt veel ook al staat er geen tekst. Red Arrow Link to comment
sanderg Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Yes- mijn laatste overgebleven plaat uit dit toernooi :-) Die krijgt toch wel mijn stem hoor (ik vind m ook echt mooier..) https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Waldorf Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Ik heb voor Rob en Kwab gekozen: er gebeurt echt iets op die plaat. Kwabbernoot komt bij zijn positieven en redt dan toch zijn vriend die hij een half album heeft proberen vermoorden. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Dr. Benway Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Ik zie niet wat er zo bijzonder is aan B. A is prachtig sfeervol. Een makkelijke keuze dus deze keer. marcelherms.nl Link to comment
Chia Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 45 minuten geleden, Dr. Benway zei: Ik zie niet wat er zo bijzonder is aan B. A is prachtig sfeervol. Een makkelijke keuze dus deze keer. Link to comment
Prologtec Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 1 uur terug, Dr. Benway zei: Ik zie niet wat er zo bijzonder is aan B. A is prachtig sfeervol. Een makkelijke keuze dus deze keer. https://www.2dgalleries.com/profile/KimSt Link to comment
SPeeDy Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 B vind ik op zich best wel ok. Je ziet duidelijk wat er gebeurd, zonder dat er enige tekst(ballonnen) aan te pas moeten komen. Die handdruk rechtsmidden waar Kwabbernoot aan denkt, zeer knap gedaan vind ik. Niettemin doet A me veel meer, schitterende plaat. A dus. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
esteban² Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 A is een landschap in kadertjes, zonder meer. Het is niets bijzonders, ik voel er absoluut niets bij en zie het simpelweg ook niet graag. Uiteraard ga ik voor R&K door T&J. Een pagina die De Vallei der Bannelingen volledig laat samenvallen. De essentie gevat, zonder woorden. Leuk in beeld gebracht. En tussendoor toch die komische noot die typisch is, maar de rest helemaal niet in de weg staat. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Recommended Posts