Ga naar inhoud

[Derde Ronde (6)] pagina 62 vs. pagina 46


nobody

[Derde Ronde (6)] pagina 62 vs. pagina 46  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 02-02-18 at 07:00

Recommended Posts

Derde ronde. 

 

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

5a2247bc6967e_BoisMaurySigurdpg10001.jpg

 

Deze pagina uit Sigurd (Schemerwoude) komt uit de periode waarin Hermann teken-en verhaaltechnisch op zijn hoogtepunt was. De sfeerzetting is fe-no-me-naal... het water spat bijna in je gezicht, je voelt de kou.. ontzettend goed gedaan.. meesterlijke plaat vind ik

 

Sanderg

 

 

 

B

 

Maar welke moet ik nu kiezen? Ze zijn allemaal zo leuk :) Wat doen jullie me aan.  

Ik dacht eerst aan die waarbij Kwabbernoot Robbedoes redt omdat mijn ogen daarvan prikkelden (Ik ben een emotioneel man), maar daar stonden te weinig gezichtsuitdrukkingen op en dat is toch onacceptabel als mooiste strippagina ooit. Dan ben ik toch maar gegaan voor deze: 

 

s7a16xwc4jjx2.jpg.9f5d242531446d7fb75115

 

De plaat zegt veel ook al staat er geen tekst.

 

Red Arrow

Link naar reactie

B vind ik op zich best wel ok. Je ziet duidelijk wat er gebeurd, zonder dat er enige tekst(ballonnen) aan te pas moeten komen. Die handdruk rechtsmidden waar Kwabbernoot aan denkt, zeer knap gedaan vind ik.

Niettemin doet A me veel meer, schitterende plaat. A dus.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

A is een landschap in kadertjes, zonder meer. Het is niets bijzonders, ik voel er absoluut niets bij en zie het simpelweg ook niet graag.

 

 

Uiteraard ga ik voor R&K door T&J. Een pagina die De Vallei der Bannelingen volledig laat samenvallen. De essentie gevat, zonder woorden. Leuk in beeld gebracht. En tussendoor toch die komische noot die typisch is, maar de rest helemaal niet in de weg staat.

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...