Yncke Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Derde ronde. Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A esteban² B Storm, De Terugkeer van de Rode Prins (plaat 8) De scène met de "tijgerbul" is één van pagina's uit de Storm reeks die mij altijd is bijgebleven. De kracht die van de stier uitgaat, de close-up van Nomad met de steen, Roodhaar die over de omheining klautert, al deze elementen dragen bij tot de sfeer. Naast actie is er op deze plaat zelfs ruimte voor humor. Ook de compositie van deze pagina is totaal anders dan gebruikelijk, met plaatjes die achter/naast elkaar schuiven. pudifar yncke.be Link to comment
SPeeDy Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Prachtige platen. Licht voordeel voor Storm wat mij betreft. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Ditmaal A. Link to comment
esteban² Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 De pagina vullende plaat uit Blacksad is wat mij betreft haast iconisch.Waar de ongelukkige timing op de Storm-pagina mij dwars blijft zitten. Link to comment
Rik Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Ik ga deze ronde ook voor A. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Wollodrin Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 B - vind A ook niet echt een strip pagina Wel leuk voor in een boek natuurlijk, maar strips gaan toch wel echt om de sequential storytelling/art. Link to comment
Recommended Posts