mojo Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 Ik hou wel van de tekeningen van Mathieu Lauffray, maar ik stel vast dat ik enkel Long John Silver (1-4) van hem heb. Ik heb even opgezocht wat er nog van hem is verschenen in het NL: De Profeet 1-4 Ik ben Legioen 1-4 Ravian hommage album Qua tekeningen zullen die reeksen wel ok zijn, maar kan er iemand me vertellen of het verhaal ook de moeite is? Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
shakeitupguy Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 11 minutes ago, mojo said: Ik hou wel van de tekeningen van Mathieu Lauffray, maar ik stel vast dat ik enkel Long John Silver (1-4) van hem heb. Ik heb even opgezocht wat er nog van hem is verschenen in het NL: De Profeet 1-4 Ik ben Legioen 1-4 Ravian hommage album Qua tekeningen zullen die reeksen wel ok zijn, maar kan er iemand me vertellen of het verhaal ook de moeite is? Ik heb hem leren kennen via De vloek van Amber wat ik best een goede Fantasy reeks vond (redelijk pulp heroic-fantasy). Quote Link to comment
mojo Posted June 18, 2018 Author Share Posted June 18, 2018 ah nog een serie waar ik eens naar kan kijken. ik vermoed vooral in de tweedehandsbakken gezien de uitgever. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
De Hollander Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 29 minuten geleden, mojo zei: ah nog een serie waar ik eens naar kan kijken. ik vermoed vooral in de tweedehandsbakken gezien de uitgever. Maar niet afgerond. Dus niet interessant. Ik ben legioen vond ik niet heel sterk. De kronieken van legioen waren beter. Profeet vond ik wel aardig. Quote Link to comment
Timhardt Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 De vloek van amber is heel goed. Maar helaas niet afgerond. Zou een mooie integrale vormen. Quote Link to comment
De Hollander Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 37 minuten geleden, Timhardt zei: De vloek van amber is heel goed. Maar helaas niet afgerond. Zou een mooie integrale vormen. Daar hoop ik ook nog een keer op!!! Quote Link to comment
shakeitupguy Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 1 hour ago, Timhardt said: De vloek van amber is heel goed. Maar helaas niet afgerond. Zou een mooie integrale vormen. Wel in het Frans afgerond. Quote Link to comment
Ambreville Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 Als het je om de art te doen is, is er een prachtig maar duur artbook; Axis Mundi. Ik zou dat nooit gekocht hebben was het niet bij een dédi-sessie. Maar ik heb er zeker geen spijt van. Quote Link to comment
Heer Veder Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 6 uren geleden, mojo zei: Ik hou wel van de tekeningen van Mathieu Lauffray, maar ik stel vast dat ik enkel Long John Silver (1-4) van hem heb. Ik heb even opgezocht wat er nog van hem is verschenen in het NL: De Profeet 1-4 Ik ben Legioen 1-4 Ravian hommage album Qua tekeningen zullen die reeksen wel ok zijn, maar kan er iemand me vertellen of het verhaal ook de moeite is? Dat Ravian hommage album vond ik echt wel goed qua verhaal. Helemaal de sfeer van de "echte" Ravian! Quote Link to comment
mojo Posted June 18, 2018 Author Share Posted June 18, 2018 Ok, die vloek v Amber zal ik even negeren. Naar een artbook ben ik niet echt op zoek, maar toch bedankt. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Recommended Posts