Ga naar inhoud

Update forum, clubs en thema's


Bonte

Recommended Posts

Met de update van de forum software, wat noodzakelijk is voor oa de beveiliging, worden nu ook de thema's bijgewerkt. Hou dus rekening met veranderende achtergrond en dergelijke.

 

Met de nieuwe software is het nu ook mogelijk een club te starten (rechts boven), die kan privé zijn of open. Hierin kunnen eigen forums en kalenders aangemaakt worden die zich integreren in het gewone forum. Doelgroep voor deze clubs zijn organisaties van beurzen om intern makkelijker samen te werken, redactie van een tijdschrift enzomeer. Het is niet de bedoeling dat iedereen een eigen club opricht, het moet een doel hebben waarbij dit nuttig kan zijn. Club aanvragen kan bij mij, momenteel zijn we het systeem nog zelf aan het uittesten.

Link naar reactie

Op de gewone site staat er rechtsboven een knop 'ongelezen inhoud'. Ik gebruik deze in feite altijd om zo direct een overzicht te krijgen van alle topics waar sinds mijn laatste bezoek op gereageerd werd.

Op de mobiele site moet je eerst rechtsboven op die streepjes klikken en dan op activiteit en dan op ongelezen inhoud. 

Op de vorige mobiele site (de oude versie van een jaar geleden of zo) was er wel zo een knop op de main page.

Link naar reactie
17 hours ago, Bart 01 said:

Op de gewone site staat er rechtsboven een knop 'ongelezen inhoud'. Ik gebruik deze in feite altijd om zo direct een overzicht te krijgen van alle topics waar sinds mijn laatste bezoek op gereageerd werd.

Op de mobiele site moet je eerst rechtsboven op die streepjes klikken en dan op activiteit en dan op ongelezen inhoud. 

Op de vorige mobiele site (de oude versie van een jaar geleden of zo) was er wel zo een knop op de main page.

 

Ik vrees dat dit niet terug komt, een oplossing is om je link naar het forum aan te passen naar die 'unread' link zodat je er direct bij bent.

 

http://www.getekendereep.com/discover/unread/

Link naar reactie
  • Bonte unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...