Ga naar inhoud

RR 114 - Vrykolakas


Recommended Posts

22 uren geleden, acor zei:

Een van de absolute hoogtepunten uit de reeks!

Was dat ook niet omdat het een van de eerste albums in kleur was? Ik denk dat het album in z/w iets minder indruk zou gemaakt hebben.

Maar dat het album uit de gouden eeuw van Biddeloo's RR kwam, leidt geen twijfel.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik was al lang geen kind meer toen dit verhaal verscheen. Ik herinner me wel dat het een heel andersoortig album was dan ik gewend was. Veel gruwelijker en wreder natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat als je dit als kind las, het de nodige indruk maakte.

De hoogtijperiode van Biddeloo lag voor mij tussen de albums 50 tot 75. Daarna werden de tekeningen en scenario's rap minder. Gelukkig waren er af en toe nog wel lichtpuntjes.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Op vakantie heb ik speciaal deze albums nog eens gelezen, het is klassiek b-film vampier horror scenario die best indruk zal gemaakt hebben als jongeling. Het leest vlot en de horror sfeer zit er volledig in maar ik mis wel het epische dat De Verboden Berg bijvoorbeeld wel heeft, nog steeds mijn favoriete album al moet ik die nog eens herlezen wegens veel te lang geleden.

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Bonte zei:

Op vakantie heb ik speciaal deze albums nog eens gelezen, het is klassiek b-film vampier horror scenario die best indruk zal gemaakt hebben als jongeling. Het leest vlot en de horror sfeer zit er volledig in maar ik mis wel het epische dat De Verboden Berg bijvoorbeeld wel heeft, nog steeds mijn favoriete album al moet ik die nog eens herlezen wegens veel te lang geleden.

 

de verboden berg idd een goed album, maar de stijlbreuk op het laatste blijf ik doodjammer vinden. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...