Benedict Mark Posted May 23, 2020 Author Posted May 23, 2020 Milo Manara is zijn Europese juffers gaan implementeren bij de Amerikaanse superheroes. Dit was een maand geleden Hot News , middels een album release uit de USA . De American Book Center had het niet staan, ik zag het bij Barelli in Den Haag. Quote
Ambreville Posted May 23, 2020 Posted May 23, 2020 5 minuten geleden, Benedict Mark zei: Milo Manara is zijn Europese juffers gaan implementeren bij de Amerikaanse superheroes. Dit was een maand geleden Hot News , middels een album release uit de USA . De American Book Center had het niet staan, ik zag het bij Barelli in Den Haag. Eigenlijk was het in 2010 hot news, toen het uitkwam. Daarvoor was er de trigger rond de schandaalversie van spider-woman, die prompt door een naakte madam met bodypaint werd gecossplayed. Quote
Benedict Mark Posted May 23, 2020 Author Posted May 23, 2020 Kende eigenlijk alleen Manara's ' Vier vingers ' als direkt Amerikaans , en bij ' de Onzichtbare man ' zie ik iets voor me als bij de oude film erover Quote
Retardi Posted May 23, 2020 Posted May 23, 2020 4 uren geleden, Ambreville zei: Eigenlijk was het in 2010 hot news, toen het uitkwam. Daarvoor was er de trigger rond de schandaalversie van spider-woman, die prompt door een naakte madam met bodypaint werd gecossplayed. Ahh de herinneringen ...:Dhttps://www.brainfreeze.be/2015/01/06/2014-het-jaar-van-de-activist/ Quote
Richard Boom-vavavoom Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 Op 23/5/2020 om 12:13, Benedict Mark zei: Milo Manara is zijn Europese juffers gaan implementeren bij de Amerikaanse superheroes. Dit was een maand geleden Hot News , middels een album release uit de USA . De American Book Center had het niet staan, ik zag het bij Barelli in Den Haag. wat zag je nu precies liggen want die foto's laten eigenlijk niets zien. Voor zover ik weet heeft hij enkel "X-Women" met schrijver Claremont en "Desire" (Sandman) met Neil Gaiman gedaan. Op 23/5/2020 om 12:21, Ambreville zei: Eigenlijk was het in 2010 hot news, toen het uitkwam. Daarvoor was er de trigger rond de schandaalversie van spider-woman, die prompt door een naakte madam met bodypaint werd gecossplayed. Manara maakte idd die cover. "het internet" vond het enorm sexistisch en tevens fysiek onmogelijk. Een cosplayer nota bene heeft toen dit gedaan om te bewijzen dat het wél kon Good times Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Yncke Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 46 minutes ago, boomvavavoom said: Een cosplayer nota bene heeft toen dit gedaan om te bewijzen dat het wél kon Wel, een gebodypainte dame heeft toen vooral geïllustreerd waar hij allemaal de mist in ging met zijn pose. Quote yncke.be
Ambreville Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 1 uur geleden, Yncke zei: Wel, een gebodypainte dame heeft toen vooral geïllustreerd waar hij allemaal de mist in ging met zijn pose. Raar die fixatie op Manara. Doe de oefening maar eens op de modale comic-cover. Bij Manara was er tenminste nog een mooi achterwerk te zien. Quote
Yncke Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 13 minutes ago, Ambreville said: Raar die fixatie op Manara. Doe de oefening maar eens op de modale comic-cover. Bij Manara was er tenminste nog een mooi achterwerk te zien. Whataboutism. Quote yncke.be
Richard Boom-vavavoom Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 2 uren geleden, Yncke zei: Wel, een gebodypainte dame heeft toen vooral geïllustreerd waar hij allemaal de mist in ging met zijn pose. Mis? O die heb ik gemist. Ik heb enkel de cosplayer gezien die liet zien dat het dus wél kon. Steuntje in de rug van Manara 19 minuten geleden, Ambreville zei: Raar die fixatie op Manara. nee joh. Ik fixeer me er graag op 5 minuten geleden, Yncke zei: Whataboutism. ooo mooie term. Nu kan ik mijn kids laten zien dat het van de Russen af komt! Prachtig! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Ambreville Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 1 uur geleden, Yncke zei: Whataboutism. Indeed, als de cossplayer aangetoond heeft dat het kon. Spiderpowers niet meegenomen. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 15 minuten geleden, Ambreville zei: Spiderpowers niet meegenomen. "this cosplayer was never a subject to radioactive spiders, cloning nor re-written DNA" Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Yncke Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 2 hours ago, boomvavavoom said: Mis? O die heb ik gemist. Ik heb enkel de cosplayer gezien die liet zien dat het dus wél kon. Steuntje in de rug van Manara Ik heb deze in gedachten: Bij Manara is haar linkerbovenarm te kort, het hoofd te ver achterover gestrekt, de ribbenkast onbestaande, het schouderblad vreemdgevormd, de rug te lang, de overgang van rug naar heupen te smal, de inplanting van haar linkerbeen gepositioneerd voorbij het heupgewricht, en de spaarpot te diep. Quote yncke.be
Tweetie Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 46 minuten geleden, Yncke zei: Ik heb deze in gedachten: Bij Manara is haar linkerbovenarm te kort, het hoofd te ver achterover gestrekt, de ribbenkast onbestaande, het schouderblad vreemdgevormd, de rug te lang, de overgang van rug naar heupen te smal, de inplanting van haar linkerbeen gepositioneerd voorbij het heupgewricht, en de spaarpot te diep. We wachten met smart op jouw verbeterde versie.... Quote
Yncke Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 31 minutes ago, Tweetie said: We wachten met smart op jouw verbeterde versie.... Ik ben geen cosplayer. Quote yncke.be
Vittorio Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 2 uren geleden, Yncke zei: en de spaarpot te diep. Ik kan me voorstellen dat je zo op de behandeltafel van de proctoloog zit. Die mag dan hopen dat je geen bonen hebt gegeten. Quote
Recommended Posts