Ga naar inhoud

EC archives, The vault of Horror volume 1


Recommended Posts

6 uren geleden, Johan de Neef zei:

De linker is een uitgave van Dark Horse uit 2014 en de rechter  van GC Press uit 2007

 

Dank je Johan!, je hebt mij geweldig geholpen, ik kan namelijk van iemand zijn collectie EC archives overnemen, en dan ga

ik liever voor de Dark Horse uitgaven.

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Op 4/7/2020 om 15:04, Bonte zei:

Een soort bespreking van de 3 verschillende uitgaven, ikzelf heb graag de z/w uitgaves

 

 

Ik ga ze gewoon dubbel aanschaffen Peter, vooral het werk van Graham Ingels komt in zwart/wit het meest tot zijn recht.

 

 

Allemachtig, een kast vol!

Link naar reactie

Ik mis er nog 3 sets (of 5 als je de pre trend meerekent) maar die Cochran box sets zijn het geld meer dan waard. Ik ben sowieso geen fan van de nieuwe inkleuring bij de nieuwere archives. Fantagraphics heeft ook een serie in Z/W die op artiest gesorteerd is in plaats van serie, die zijn nog vrij makkelijk te krijgen volgens mij en dan kun je je favorieten er tussenuit pikken

Link naar reactie
4 uren geleden, shakeitupguy zei:

Zijn er delen besteed aan enkel Wally Wood?

image.thumb.png.0851d3ec0272fa26bb72d226f776823c.pngimage.thumb.png.94908230e8f5f02b32e8a6241b85114e.png

 

image.thumb.png.8ca47f5bc3ad2190679fcbe4474a6bd4.png

 

Bij Fantagraphics in de EC library serie zijn er een paar in zwart/wit verschenen, hier en daar kun je deze misschien nog vinden.

Ze zijn wel als ik me niet vergis een slag kleiner dan de Dark Horse/ Russ Cochran uitgaven.

 

Link naar reactie
Op 27/7/2020 om 13:48, Aaltomuoto zei:

Ik mis er nog 3 sets (of 5 als je de pre trend meerekent) maar die Cochran box sets zijn het geld meer dan waard. Ik ben sowieso geen fan van de nieuwe inkleuring bij de nieuwere archives. Fantagraphics heeft ook een serie in Z/W die op artiest gesorteerd is in plaats van serie, die zijn nog vrij makkelijk te krijgen volgens mij en dan kun je je favorieten er tussenuit pikken

Maar die boxen worden dan ook wel aardig kostbaar, ik heb ook zo'n idee tegen wie ik op moet bieden op de Catawiki Comics veiling😉.

 

Link naar reactie
1 hour ago, bouncer said:

Maar die boxen worden dan ook wel aardig kostbaar, ik heb ook zo'n idee tegen wie ik op moet bieden op de Catawiki Comics veiling😉.

 

Het valt wel mee op zich, een kwestie van geduld hebben. Ik heb er een aantal vrij goedkoop op de kop kunnen tikken via catawiki. Een aantal weken geleden ben ik bij een Vault of Horror set wel serieus overboden idd, die prijs werd mij iets te gortig dus het kan zijn dat de laatste paar lastig gaan worden :)

Link naar reactie
  • 1 month later...
33 minuten geleden, pudifar zei:

Ah ik wist niet dat Taschen deze verhalen ook heeft gepubliceerd. Moet ik eens naar kijken. 

Taschen heeft de verhalen niet gepubliceerd. Zoals de titel al aangeeft geeft dit boek een overzicht van de uitgeverij en hun fameuze imprint. Reproducties van talloze covers en illusraties en enkele korte verhalen op giga formaat. Een aanschaf meer dan waard!

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...