Kippenvel Posted July 16, 2020 Share Posted July 16, 2020 Door de corona zijn er geen stripbeurzen. Hoewel uitgeverij Kippenvel het van deze beurzen moeten hebben, komt er binnenkort toch het een en ander uit om naar uit te kijken. Binnenkort Rik, Clio en Pluk De verhalen van het sympathieke drietal Rik, Clio en Pluk door Jan Steeman verscheen in Taptoe. Alle verhalen worden in vier albums in kleur uitebracht. Het eerste album bevat de verhalen uit 1960 – 1963 en verschijnt deze zomer. 242 pagina’s. Geheel in kleur. Deel 1: 1960-1963 bevat de verhalen - Rik, de reizende reporter - Rik aan de Amazone - Rik en de koning van Assur - Rik en de ruwe diamant Quote Link to comment
Kippenvel Posted July 17, 2020 Author Share Posted July 17, 2020 Binnenkort Cor Morelli Deze strip, getekend door Aloys Oosterwijk, verscheen oorspronkelijk in Belgiesche krant Het laatste nieuws, Robbedoes, Eppo, Sjors en Sjimmie Weekblad en Sjosji. Sommige verhalen zijn ook in album uitgebracht. Bij uitgeverij Kippenvel verschijnt deze zomer een nog niet eerder gepubliceerd verhaal van Cor Morelli: Hardcover van Cor Morelli door Aloys Oosterwijk - Het grote geluk - Het kleine geluk - met een uitgebreid dossier Quote Link to comment
alexjodo Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 16 uren geleden, Kippenvel zei: Binnenkort Cor Morelli Deze strip, getekend door Aloys Oosterwijk, verscheen oorspronkelijk in Belgiesche krant Het laatste nieuws, Robbedoes, Eppo, Sjors en Sjimmie Weekblad en Sjosji. Sommige verhalen zijn ook in album uitgebracht. Bij uitgeverij Kippenvel verschijnt deze zomer een nog niet eerder gepubliceerd verhaal van Cor Morelli: Hardcover van Cor Morelli door Aloys Oosterwijk - Het grote geluk - Het kleine geluk - met een uitgebreid dossier komt er ook een SC? Quote Link to comment
Kippenvel Posted July 18, 2020 Author Share Posted July 18, 2020 Nee. Ik breng dit in hele kleine oplage uit. Quote Link to comment
AHMO Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 André Hoe duur is dit album? Quote Link to comment
Kippenvel Posted July 19, 2020 Author Share Posted July 19, 2020 Denk tussen 20 en 25 euro Quote Link to comment
Kippenvel Posted July 28, 2020 Author Share Posted July 28, 2020 Door de corona zijn er geen stripbeurzen. Hoewel uitgeverij Kippenvel het van deze beurzen moeten hebben, komt er binnenkort toch het een en ander uit om naar uit te kijken. De eerste dozen zijn aan gekomen. Rik , Clio en Pluk door Jan Steeman deel 1 1960-1963, met maar liefst 244 pagina’s in kleur. Het boekwerk is 2 cm dik. Prijs 20 euro. Quote Link to comment
Peter Motte Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 WAARSCHUWING Toen ik daarnet in de Carrefour was viel me iets op aan de afstandsmarkeringen aan de kassa's, en thuis heb ik het eens nagemeten: anderhalve meter is een stuk langer dan ik dacht. Een judoka uit Litouwen had het drie maanden geleden tijdens een video conference call al eens gezegd dat de meeste mensen niet weten wat anderhalve meter is. Ik zou dus iedereen willen aanraden om het thuis eens uit te meten. Dus ik zie stripbeurzen nog niet zo gauw terugkeren. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Kippenvel Posted July 29, 2020 Author Share Posted July 29, 2020 Dat geloof ik ook. Daarvoor geef ik ondertussen wat uit. Iemand die het wil, kan het bestellen door een mailtje te sturen naar kippenvel@kpnmail.nl. of kijk eens op www.stripindex.nl Quote Link to comment
linthout Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Het wordt tijd dat jullie een degelijke verspreiding krijgen. Quote Link to comment
bouncer Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Neem anders eens contact op met Ron Poland voor distributie mogelijkheden. info@stripsinvoorraad.nl Die Cor Morelli en Jan Steeman zijn interessant genoeg. Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Ik ken de marges van Kippenvel niet, maar de gebruikelijke percentages voor winkelkorting en distributie kosten je zo de helft van je omzet. Quote Link to comment
Tweetie Posted July 30, 2020 Share Posted July 30, 2020 12 uren geleden, Boekenmagazijn zei: Ik ken de marges van Kippenvel niet, maar de gebruikelijke percentages voor winkelkorting en distributie kosten je zo de helft van je omzet. Als het bij voorbaat gaat om een kleine aantallen en een beperkt publiek is het misschien beter om de verkoop in eigen hand te houden en ze alleen op beurzen te verkopen. Wie dit soort uitgeven wil hebben, komt op een gegeven moment toch wel langs bij de beursstand. Quote Link to comment
bouncer Posted July 30, 2020 Share Posted July 30, 2020 @Boekenmagazijn @Tweetie Ik leg hier gewoon een handreiking neer, geen economische wetmatigheden, Ron is een solide, betrouwbare partner, dat is ook wat waard. Quote Link to comment
Kippenvel Posted July 30, 2020 Author Share Posted July 30, 2020 Hartelijke dank voor de opmerkingen. Het zijn kleine oplages. Het is een hobby van mij. Ik wil het liefst Quitte spelen. Maar een paar euro verdienen is ook leuk. Als ik de helft er af moet halen, moet ik er op toe leggen. Op de stripbeurzen verkoop ik goed. Dan kom ik uit de kosten. Nu dat er geen beurzen zijn, kan je het bestellen. Helaas kost het voor de koper Portokosten. Quote Link to comment
Kippenvel Posted July 30, 2020 Author Share Posted July 30, 2020 Deze is ook nog steeds te koop. www.stripindex.nl Quote Link to comment
Kippenvel Posted September 13, 2020 Author Share Posted September 13, 2020 Ja. Ja. Eindelijk is het album Cor Morelli: Het grote geluk van Aloys Oosterwijk verschenen. En het gaat heeeeeeeeel goed. Er zijn inmiddels 7 nieuwe albums verschenen en een prent. -Cor Morelli : Het Grote geluk - Prent: Het grote geluk - Rik, Clio en Pluk deel 1 Het Archief -15. Bij de beesten af deel 1 -16. De avonturen op Sardinië -17. Tim Tyler en Spud 0 -18. Paul Vlaanderen deel 10: De bokskampioen -19. Paul Vlaanderen 11. De zaak… ‘March Curlwe’ Kijk voor meer informatie op www.stripindex.nl mail adres is Kippenvel@kpnmail.nl Quote Link to comment
linthout Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 Waar zijn de boeken van deze uitgeverij te koop in Belgie???????????????????? Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 Heeft die uitgeverij geen website of zo waar je een lijst van hun boeken kunt vinden? Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
bammar Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 17 minuten geleden, Peter Motte zei: Heeft die uitgeverij geen website of zo waar je een lijst van hun boeken kunt vinden? www.stripindex.nl staat toch in vorige bericht Quote Link to comment
Kippenvel Posted September 13, 2020 Author Share Posted September 13, 2020 Helaas niet te koop in de winkels. U kunt het wel bestellen op www.stripindex.nl en kippenvel@kpnmail.nl Quote Link to comment
Recommended Posts