Ga naar inhoud

Star Wars comics


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

ik heb die DV reeks niet eens, dus hier spring ik ook niet op.

Gisteren heeft mijn zoon de film (ep7) nog eens gezien.

Dat hier nog geen reeks verder op bouwt (of tussen) ik begrijp dat niet.

 

Marvel stelt me voorlopig toch redelijk teleur. De enige die ik volg is die van Aaron. Bij Dark Horse had je hopen goeie titels om uit te kiezen.

Link naar reactie

Star Wars: Poe Dameron Vol. 1: Black Squadron
 

Poe Dameron, former Republic flyer turned Resistance fighter, is the best pilot in the galaxy. Hand-picked for the resistance by General Leia Organa to lead a squadron on a top secret and vital mission...Poe sets off investigating sites of historical importance to the Force. Revealing backstory leading directly into the holidays' greatest adventure, follow Poe and his X-Wing squadron on covert missions against the First Order brought to you by writer Charles Soule (Star Wars: Lando, Daredevil) and artist Phil Noto (Star Wars: Chewbacca, Black Widow)! 

 

Volgens Amazon 6 december, dus een week of zelfs twee weken eerder in de SSZ. 

post-585-0-15351700-1476358379_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 months later...

Gisteren naar Rogue One gaan zien. Ik vond hem beter dan TFA. Blijkbaar zitten er ook verschillende subtiele verwijzingen in naar de animatieserie Rebels.

 

http://ew.com/movies/rogue-one-rebels-references/rogue-one-and-rebels

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

Star Wars vol. 4: Last Flight of the Harbinger... het blijft allemaal zo vrijblijvend, zo vluchtig, het moet en zal een afkooksel zijn van de films. Waar is de diepgang van de personages naartoe? Wat mis ik de Dark Horse SW comics hard...

Ik heb dit graag gelezen, daar niet van, maar het blijft niet hangen. Boek toe en pft, weer een uur verprutst (als het ware). ;)

 

476551._SX1280_QL80_TTD_.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...

nee, ik ben voorlopig gestopt met Star Wars Comics. Kon me niet genoeg boeien. Mss later als ik nog eens zin heb in iets nieuws.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Als zelfs Star Wars Marvel niet meer in de Top 10 kan slepen, gaat het ECHT zeer doen. Poe moet plaats maken voor andere dingen die 'nieuwer' zijn. Dr Aphra wil ik wel nog even uitproberen wegens Kev Walker. iFanboy was niet laaiend over de meest recente Yoda-arc in Aarons run. Overweeg sterk die over te slaan.

Link naar reactie
9 minuten geleden, Timhardt zei:

Ik volg ook alleen Aarons reeks, maar moet dat 4de deel ook nog kopen / lezen.

Ik mis Dark Horse, Quinlan Vos, dark times, .... gelukkig heb ik net op tijd kunnen kopen wat ik wilde, want de prijzen voor DH SW comics zijn zotjes.

Ik heb hetzelfde gevoel. De weidsheid van het SW-Universum, daar wil Marvel precies niks mee aanvangen. Dat ze zo bekrompen in het III,5 - VII deel blijven steken, gaat op den duur nog heel erg tegensteken.

Die DH zullen wellicht wel nog grotendeels (zoniet alle) her-bundeld worden in die Epic reeks waar Rogue, Quinlan en enkele andere in gepresenteerd zijn.

Link naar reactie
18 uren geleden, kuzuri zei:

Ik volg alleen nog Aarons reeks. Maar ook niet met volle plezier...

 

Voor mij is die ene SW-reeks net genoeg ... ik zoek ook helemaal niet die weidsheid van een heel universum, zo'n fan van SW ben ik nooit geweest. Ik hou van de vlotte verhalen van Jason Aaron en de tekenaars zijn ook altijd super. Meer moet dat voor mij alleszins niet zijn. 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...