Ga naar inhoud

Star Wars comics


Recommended Posts

Hey Timhardt

 

klopt idd, ik ben zelf nog op zoek naar enkele Dark Horse Comics, en merk dat ze ofwel niet meer te verkrijgen zijn, ofwel vrij duur worden aangeboden.

Mss dat hier iemand mij kan helpen, zoek nl nog de volgende comics:

- volledige Legacy reeks

- Crimson Empire

- Dark Empire

Link naar reactie

Ik weet niet van waar je bent, g4rc, maar Worlds End Comics in Gent heeft dat nog gewoon in de winkel staan. Of tzou moeten zijn dat daar de laatste paar weken veel van verkocht is, ik kan dat van op het werk niet opzoeken, want de server laat die site niet toe.

http://www.worldsendcomics.com/nl

 

Ook Cheap Comics heeft er nog een hoop in de aanbieding, waaronder de Crimson Empire Saga omnibus voor slechts €25,00! En de drie Legacy HC omnibussen, maar die zijn duurder.

http://www.cheap-comics.com/star-wars-c-21_111.html

Van de 167 artikelen (sommige zijn al van Marvel, maar niet veel) zijn er een hoop afgeprijsd.

 

En Marvel zal natuurlijk een hele hoop Dark Horse herdrukken, maar meer in chronologische volgorde, en in Epic bundels.

Link naar reactie

Eigenlijk vind ik Quinlan Vos' verhaallijn veel beter en die is voor het grootste deel ook van de makers van Legacy. Maar daar heb je verschillende bundels voor nodig, en niet elke bundel gaat alleen over Vos. ;)
Je kan beginnen met de Quinlan Vos Omnibus (SC) maar daar staan ook dingen in die er niet in hadden gehoeven. (zie ook mijn editjes in de vorige post: link Worlds End, mijn mening over Legacy) :)

Link naar reactie

ik ben van Limburg

Die Crimson Empire bij Cheap Comics staat in bestelling

 

Die Legacy's vind ik nog wat duur

 

thx

 

ze zijn duurder, maar nu zijn ze nog doenbaar, gisteren is op catawiki die 3 hc's verkocht voor 140 eur.

ik voorspel dat dit volgend jaar het dubbele gaat zijn.

 

en ik vond legacy wel erg de moeite, een klein dipje in het midden misschien, maar dat einde was geweldig.

Link naar reactie

ze zijn duurder, maar nu zijn ze nog doenbaar, gisteren is op catawiki die 3 hc's verkocht voor 140 eur.

ik voorspel dat dit volgend jaar het dubbele gaat zijn.

 

en ik vond legacy wel erg de moeite, een klein dipje in het midden misschien, maar dat einde was geweldig.

 

Het einde vond ik niks.

Link naar reactie

Die Legacy's bij Cheap comics zijn samen goedkoper dan toen ze uitkwamen, door dat één deel aan 25 euro. En de twee andere zijn gewoon aan nieuwprijs.

Ik zeg: duurdere strips (dan nieuwprijs) niet kopen, gewoon wachten op herdruk. Dat was niet speciaal over Woods run. Als je die tesamen koopt, kom je goedkoper uit, dus geen probleem. Maar die omnibussen (SC's) gaan op sommige sites al veel geld terwijl je gewoon op herdrukken kunt wachten. Marvel gaat dat heus wel herdrukken. Ze zouden dom zijn van't niet te doen, want er komt een hele generatie nieuwe fans aan.

Link naar reactie

Gekocht:

STAR WARS ONGOING TP VOL 01 SHADOW OF YAVIN

STAR WARS ONGOING TP VOL 02 FROM RUINS OF ALDERAAN

STAR WARS ONGOING TP VOL 03 REBEL GIRL

STAR WARS ONGOING TP VOL 04 SHATTERED HOPE

STAR WARS CRIMSON EMPIRE SAGA HC

 

Voor de legacy-run wacht ik nog even.

Link naar reactie

Een hele onderneming...

 

Ieder kan zijn volgorde, zijn universum wat samenstellen, dat is het leuke, wel, ook dat.

 

Mijn SW-universum:

 

Knights of the old republic (3omnibussen) 

Rise of the sith omnibus

Emissaries and assissans omnibus

quinlam vos omnibus

menace revealed omnibus

honor & duty tpb

clone wars (9 tpbs)

dark times (7tpbs)

at war with the empire omnibus 1+2

boba fett omnibus

the other sons of tatooine omnibus

legacy 1 (3 hcs)

legacy 2

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik vond er niets van bij Disney, en is een release die zeer dicht bij de originelerelease licht.

Ik vind vooral de kleuren en het eenvoudigere tekenwerk (en ja, ook wel manga-accenten) erg aanspreken. Ik heb eerder in een integrale versie van alle delen (vandaar mijn zoektocht naar een Engelse versie), maar nu onze oudste dochter leert lezen, en nog eens interesse heeft in star wars, is de Nederlandstalige versie misschien nog zo geen gek idee.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...